2006-07-02, 15:16
Bannlyst
Musse och Andreas, dom två killarna från Rallarsving.
Jag har sett ett par program från denna "duo" och jag tror nog fan dom är homo dom där två, Musse och Andreas. Har ni tänkt på att dom ständigt tar på varandra, det blir nästan löjligt. I reprisen jag såg i går så satt dom och badade i ett litet badkar tillsammans i små tajta badbyxor, efter ett tag urtartade dock det hela till någon form av brottning och kelning där dom försökte få av varandra badbyxorna.
Dom är gay va ??
Vad tror ni ??
Citera
2006-07-02, 15:23
Medlem
Citat:
Dom är gay va ??

Nä, nä. Grabbarna gillar bara att kramas. Det är nog rent önsketänkande från din sida.
Citera
2006-07-02, 15:32
Bannlyst
Men....

Citat:
Ursprungligen postat av blackfoot
Nä, nä. Grabbarna gillar bara att kramas. Det är nog rent önsketänkande från din sida.

Men varför kramas dom inte med kvinnor ??
Män som tycker om att umgås intimt med andra män och att ta på varandra är ju homosexuella eller i alla fall BI
Citera
2006-07-02, 16:28
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Män som tycker om att umgås intimt med andra män och att ta på varandra är ju homosexuella eller i alla fall BI

Djävlar vad många homosexuella fotbollspelare, brottare, rugbyspelare mm vi har i världen.
Citera
2006-07-02, 16:43
Medlem
Grantzs avatar
Citat:

Jag gissar på att de kramas med kvinnor så det räcker.
Jag tror inte någon av dem är bi eller homo.
Hittade detta på ztv:
http://www.ztv.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id= 169&Itemid=125
Citera
2006-07-02, 16:54
Bannlyst
Men...

Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Djävlar vad många homosexuella fotbollspelare, brottare, rugbyspelare mm vi har i världen.

Hur många fotbollspelare, brottare, rugbyspelare mm känner du som sitter i badkaret med en annan man och försöker dra av varandra underbyxorna ???
Citera
2006-07-02, 17:11
Medlem
Hur många trådar har det startats med det här ämnet.

Dom är absolut inte gay, dom får säkert mer fitta på en vecka än vad du får på en hel livstid.
Citera
2006-07-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balenciaga

Dom är absolut inte gay, dom får säkert mer fitta på en vecka än vad du får på en hel livstid.
Sant! haha
Citera
2006-07-02, 17:21
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Hur många fotbollspelare, brottare, rugbyspelare mm känner du som sitter i badkaret med en annan man och försöker dra av varandra underbyxorna ???

Fan, du är ju Al.
Citera
2006-07-02, 17:42
Bannlyst
Al...

Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Fan, du är ju Al.

Al Bundy....

Sorry visste inte det fanns trådor om Musse och Andreas före jag startade den.
Citera
2006-07-02, 19:42
Medlem
HolySimons avatar
Citat:
Musse och Andreas, dom två killarna från Rallarsving.
Jag har sett ett par program från denna "duo" och jag tror nog fan dom är homo dom där två, Musse och Andreas. Har ni tänkt på att dom ständigt tar på varandra, det blir nästan löjligt. I reprisen jag såg i går så satt dom och badade i ett litet badkar tillsammans i små tajta badbyxor, efter ett tag urtartade dock det hela till någon form av brottning och kelning där dom försökte få av varandra badbyxorna.
Dom är gay va ??
Vad tror ni ??

inte en chans!!!
Citera
2006-07-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balenciaga

Var det inte en tråd som påstod att Musse var sambo med Robyn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in