2006-07-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Nja känner mig relativt säker på min läggning!
Men vem vet en dag kanske man vaknar upp som en stjärtis, who knows....

Oki, om det gör oss som yttrycker vår åsikt till omogna fjortisar i dina ögon så....so be it!

Givetvis ser inte alla människor på Musse o Andreas på samma vis. En del identifierar sig kanske med dem, trots att de själva inte e homosexuella och vill då inte gärna tro att M & A är homos. Kanske även är så i ditt fall? Inget att skämmas för!

Haha...nej av ditt svar att döma så verkar du inte vara någon omogen fjortis. Förväntade mig en del kraftigt defensiva svar, men har hittils inte fått några. För mig personligen spelar det ingen som helst roll om M & A är homosexuella eller inte. Jag har heller inte sett mer än kanske 5 avsnitt totalt av programmet. Tycker bara att det är jävligt uppfriskande och kul med människor som inte tar så allvarligt på dessa saker. Fan, om jag ger en god vän en kram när vi ses så skulle en hel del pojkar utgå ifrån att vi var homosexuella, det är bara lite löjligt.

Precis som allt spekulerande i vilka som är gay. Om en person (med möjligt undantag av äldre människor) idag säger att han är heterosexuell så utgår jag ifrån att han är det, och tvärtom. Så vitt jag vet har M & A redan svarat på den typen av frågor. Om dom sedan skojar med machoattityder i sitt program så betyder det inte ett skit enligt mig.
Citera
2006-07-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Tänker på texten till "Brottogrammet" i Rallarsväng: Om Du är kort eller lång,spelar ingen roll för du kan alltid skicka ett brottogram till en mysig kille eller en skön madam,ett flott litet brottogram.Tycker det verkar suspekt!

GULLIG kille t.o.m
Citera
2006-07-05, 17:19
Bannlyst
Dom är...

Citat:
Ursprungligen postat av Porris
GULLIG kille t.o.m

Dom är båda HOMOS och dom måste därför bestraffas och hånas.
homosexualitet är en sjukdom som måste straffas med våld och psykisk terror.
Endast när dessa "djur" gömt sig och begravat sig under stenarna igen så kan dessa övergrepp på vårat samhälle upphöra.
Citera
2006-07-05, 19:40
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Endast när dessa "djur" gömt sig och begravat sig under stenarna igen så kan dessa övergrepp på vårat samhälle upphöra.

Ja, för det måste vara skitsmart att håna och bestraffa ett par killar som helt uppenbarligen är rätt duktiga på kampsport

Äh, jag tror bara de är metrosexuella, och skulle de vara gay känns det rätt oviktigt i sammanhanget. Fast iofs, uttrycket "bögstryk" skulle ju få en helt annan klang...
Citera
2006-07-05, 20:03
Bannlyst
Ha Ha Ha ....

Fast iofs, uttrycket "bögstryk" skulle ju få en helt annan klang...[/quote]

Ha Ha Ha..bra skrivet
Citera
2006-07-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan

Jadu, måste vara jobbigt att hålla uppe en machofasad när allt du vill är att hoppa in ringen och gosa med dom.
Citera
2006-07-05, 23:51
Bannlyst
Mmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Jadu, måste vara jobbigt att hålla uppe en machofasad när allt du vill är att hoppa in ringen och gosa med dom.

Mmm, speciellt den där håriga apan (är han turk eller armenier eller liknande?)
Musa "musse". Finns inget jag önskar högre än att ha hans håriga röv i ansiktet
Citera
2026-04-18, 22:22
Medlem
Faustik-Funks avatar
Jag förstår att alla har vibrerat av nyfikenhet över vad Andreas från gamla kampsportserien Rallarsving från nedlagda kanalen ZTV gör nuförtiden. Här har ni svaret: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/har-har-ingen-bott-pa-80-ar-paret-kopte-historiskt-krakslottet

Citat:
Prydd med burspråk, taksprång samt ett tornprytt skiffertak utmärker sig villan från 1800-talet i Saltsjöbaden, sydost om Stockholm.

För ett år sedan köpte paret Rotsman Halldén det arkitekthistoriska huset som har en planlösning på 15 rum och kök och en tomt på över 5 000 kvadratmeter.

Bytte från lägenhet på Södermalm
Paret avskräcktes inte av husets stora renoveringsbehov såsom många andra husspekulanter gjorde på visningen. De såg istället potential i det nedgångna huset. Flyttlasset gick från en 85 kvadratmeter stor bostadsrätt på Södermalm till det 600 kvadrat stora kråkslottet i Saltsjöbaden.

– Hittills har vi tagit tag i det mest akuta som att laga hål i taket, få bukt med mögel, få in värme och laga fönster, säger Anna Rotsman Halldén.
Gissar att Andreas och hans fru kommer att försöka sälja sitt renoveringsarbete som en följetong på SVT. Husrenovering ligger dock lite långt ifrån kampsport som TV-ämne, men det finns ju ett par sådana nu som verkar vara populära.
Citera
2026-04-19, 04:30
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Jag förstår att alla har vibrerat av nyfikenhet över vad Andreas från gamla kampsportserien Rallarsving från nedlagda kanalen ZTV gör nuförtiden. Här har ni svaret: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/har-har-ingen-bott-pa-80-ar-paret-kopte-historiskt-krakslottet

Gissar att Andreas och hans fru kommer att försöka sälja sitt renoveringsarbete som en följetong på SVT. Husrenovering ligger dock lite långt ifrån kampsport som TV-ämne, men det finns ju ett par sådana nu som verkar vara populära.

Han kan sy också. Han var med i ett annat program där han sydde allt möjligt. Händig man.
Citera
2026-04-19, 04:48
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Han kan sy också. Han var med i ett annat program där han sydde allt möjligt. Händig man.
Ja, han verkar intelligent. Vad har han pysslat med de senaste tjugo åren? Gott ställt har han det uppenbarligen. Hur är förhållandet till Bosse Ringholm?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in