2006-07-04, 02:32
Bannlyst
Jo..

Citat:
Ursprungligen postat av chekius
SKulle väl mer vilja kalla honom för äckel

Ja det är hemskt, jag vågar inte tänka på vad han gjorde efter det att han började ta honom på kuken....
Citera
2006-07-04, 09:39
Medlem
Takayamas avatar
Rallarsving, ZTV´s bästa program någonsin.

...och mycket var samspelet mellan dessa avslappnade sköningar.

Sen är Andreas med i nåt gammalt hem-å-pyssel-program som körs i repris på TV4+ vid 05.00 när mina kids brukar vakna. Där sitter den diplomerade sömmaren/tillskäraren Andreas iklädd kjolar och andra bizarra kläder och bygger om gamla nallar till handväskor. Coolt att bryta mot machoreglerna, men det programmet har slagsida åt det metrosexuella trendracet.

Rallarsving däremot... där har vi två mjuka pojkar i en hård värld och en bättre balans.
Citera
2006-07-04, 10:18
Medlem
Tänker på texten till "Brottogrammet" i Rallarsväng: Om Du är kort eller lång,spelar ingen roll för du kan alltid skicka ett brottogram till en mysig kille eller en skön madam,ett flott litet brottogram.Tycker det verkar suspekt!
Citera
2006-07-04, 11:06
Medlem
Fekkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Tänker på texten till "Brottogrammet" i Rallarsväng: Om Du är kort eller lång,spelar ingen roll för du kan alltid skicka ett brottogram till en mysig kille eller en skön madam,ett flott litet brottogram.Tycker det verkar suspekt!

Ja, och dessutom förespråkar dom att man går på horhus!!!
Citera
2006-07-04, 11:56
Medlem
Dubbelsylts avatar
Två svenskar som är gay? Nej nu går skam på torra land. Snart kommer väl någon tok och hävdar att det finns alkisar i ryssland eller amerikanare med dåliga geografikunskaper.
Citera
2006-07-04, 12:15
Bannlyst
Han Andreas lär ju vara gay, någon som sett hans syprogram som går på mornarna på TV4+?(tror jag det är)....

Helt klart gay..... Musse har gayigt skägg....fast ändå lite osäker på honom.
Citera
2006-07-04, 12:24
Bannlyst
klart de är gay, bögigare program får man leta efter
Citera
2006-07-04, 12:31
Medlem
En länk där åtminstone Musse Hasselvall uttalar sig om sexuella partners.

http://www.kondom.nu/kandisarav.asp?subcategorypagetextid=1114&action=

Citera
2006-07-05, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
....fast ändå lite osäker på honom.

...och dig själv?

Kom igen nu människor. Bara små omogna pojkar och skvallerkärringar på 80 år slänger "gay" omkring sig så fort dom ser killar bete sig som Musse och Andreas.

Var finns självdistansen 2006?
Citera
2006-07-05, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coast2coast
...och dig själv?

Kom igen nu människor. Bara små omogna pojkar och skvallerkärringar på 80 år slänger "gay" omkring sig så fort dom ser killar bete sig som Musse och Andreas.

kan din inställningar gentemot att de är bögar eler ej ha med att du gillar programmet? Jag kollar knappt på tv men skulle jag sett rallarsving varje dag så hade jag inte heller sagt att de måste vart bögar. Därmed inte sagt att de som tittar på programmet är bögar, även fast jag vet att sånt smittar av sig så tror jag konverteringen från normal till gay går på något år iaf.
Citera
2006-07-05, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coast2coast
...och dig själv?

Nja känner mig relativt säker på min läggning!
Men vem vet en dag kanske man vaknar upp som en stjärtis, who knows....

Oki, om det gör oss som yttrycker vår åsikt till omogna fjortisar i dina ögon så....so be it!

Givetvis ser inte alla människor på Musse o Andreas på samma vis. En del identifierar sig kanske med dem, trots att de själva inte e homosexuella och vill då inte gärna tro att M & A är homos. Kanske även är så i ditt fall? Inget att skämmas för!
Citera
2006-07-05, 13:19
Medlem
Kan tänkas att dom dunkar varandra i ringen i flera avseenden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in