2006-07-02, 23:29
Medlem
Tangorabatts avatar
Andreas har flickvän och Musse har varit tillsammns med Robyn.
Citera
2006-07-02, 23:36
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Andreas har flickvän och Musse har varit tillsammns med Robyn.
Var det han som gjorde henne på smällen? Snälla kan det inte vara så
Citera
2006-07-03, 09:03
Medlem
bjäbb bjäbbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Hur många fotbollspelare, brottare, rugbyspelare mm känner du som sitter i badkaret med en annan man och försöker dra av varandra underbyxorna ???

Du har aldrig spelat fotboll, eller hur? Nu var det visserligen många år sen jag slutade sparka boll. Så jag vet inte hur det fungerar numera, men jävlar vad gay alla i mitt lag måste ha varit med tanke på hur vi höll på och jävlas med varandra i duschen... och tränaren som smorde tigerbalsam på kuken på en lagkompis.
Citera
2006-07-03, 10:11
Bannlyst
Nja

Citat:
Ursprungligen postat av bjäbb bjäbb
Du har aldrig spelat fotboll, eller hur? Nu var det visserligen många år sen jag slutade sparka boll. Så jag vet inte hur det fungerar numera, men jävlar vad gay alla i mitt lag måste ha varit med tanke på hur vi höll på och jävlas med varandra i duschen... och tränaren som smorde tigerbalsam på kuken på en lagkompis.

Jo jag har spelat hockey en del, men vi rörde aldrig varandras kukar
Däremot snackade vi om brudar så fort vi fick en chans
Angående din tränare som smekte din lagkompis kuk så var han nog hårdhomo
Citera
2006-07-03, 10:13
Medlem
"We never loose, cu's we never try. Yooo, Bundy!"

Det är väl familjen Bundys väldigt finstämda måtto? =)
Citera
2006-07-03, 13:40
Bannlyst
Hela programmet bygger ju på programledarnas charm och mjuka sätt gentemot varandra och sin omvärld. Det är coolt att de snubbarna är mjuka (och inte det minsta homofobiska), när de samtidigt kan spöa vilken skinnskalle/kroppsbyggare/flashbackare som helst.
Citera
2006-07-03, 14:18
Medlem
bjäbb bjäbbs avatar
Citat:

Det är väl klart att vi snackade tjejer också. Men det ena utesluter väl inte det andra utan att man behöver vara homosexuell? I duschen efter gympan i skolan kunde vi killar ena stunden brottas nakna med varandra för att i nästa sekund krypa på golvet för att genom den centimeterlilla glipan mellan golv och dörr försöka få spaning på pattar i tjejduschen.

Att brottas hel- eller halvnäck med en kille, daska honom på rumpan med en handduk, försöka dra av honom kallingarna/göra kalsongrycket, etc har väl ingenting med homosexualitet att göra. Snarare att man tycker det är kul att busa och jävlas med nån annan utan att man bryr sig det minsta om vilket kön det handlar om. Jag som kille kan tycka att en annan kille är snygg utan att det rycker ens i minsta lilla molekyl i baguetten.
Citera
2006-07-03, 15:31
Medlem
Mikaeldwights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balenciaga
Hur många trådar har det startats med det här ämnet.

Dom är absolut inte gay, dom får säkert mer fitta på en vecka än vad du får på en hel livstid.

VA , TUSEN BRUDAR I VECKAN ???
Citera
2006-07-03, 19:25
Medlem
Citat:
Musse och Andreas, dom två killarna från Rallarsving.
Jag har sett ett par program från denna "duo" och jag tror nog fan dom är homo dom där två, Musse och Andreas. Har ni tänkt på att dom ständigt tar på varandra, det blir nästan löjligt. I reprisen jag såg i går så satt dom och badade i ett litet badkar tillsammans i små tajta badbyxor, efter ett tag urtartade dock det hela till någon form av brottning och kelning där dom försökte få av varandra badbyxorna.
Dom är gay va ??
Vad tror ni ??

Haha ett typiskt exempel på såna som Musse och Andreas vill jävlas med genom att ha sån bögigstil.

Allt är ett sånt solklart exempel på att driva med folks homofobi.
Tycker dom är störtsköna som vågar, visar att dom är trygga i sin sexuellaläggning.
Citera
2006-07-03, 23:54
Bannlyst
Japp..

Citat:
Ursprungligen postat av Aproev
"We never loose, cu's we never try. Yooo, Bundy!"

Det är väl familjen Bundys väldigt finstämda måtto? =)

Japp, är man Bundy så är man
Citera
2006-07-04, 00:01
Bannlyst
Nej..

Citat:
Ursprungligen postat av bjäbb bjäbb
Det är väl klart att vi snackade tjejer också. Men det ena utesluter väl inte det andra utan att man behöver vara homosexuell? I duschen efter gympan i skolan kunde vi killar ena stunden brottas nakna med varandra för att i nästa sekund krypa på golvet för att genom den centimeterlilla glipan mellan golv och dörr försöka få spaning på pattar i tjejduschen.

Att brottas hel- eller halvnäck med en kille, daska honom på rumpan med en handduk, försöka dra av honom kallingarna/göra kalsongrycket, etc har väl ingenting med homosexualitet att göra. Snarare att man tycker det är kul att busa och jävlas med nån annan utan att man bryr sig det minsta om vilket kön det handlar om. Jag som kille kan tycka att en annan kille är snygg utan att det rycker ens i minsta lilla molekyl i baguetten.

Nej jag har aldrig brottats hel- eller halvnäck med en kille, har heller aldrig försöka dra av en kille kallingarna. Vill inte göra det och har inget som helst intresse i att göra något sådant. Tycker inte heller som kille att andra män är snygga eller så, tittar inte på dom på det sättet.
Jag är inte homofob eller så men jag ser inte andra män på det sättet alls.
Citera
2006-07-04, 01:15
Medlem
chekiuss avatar
Citat:

SKulle väl mer vilja kalla honom för äckel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera