2022-08-22, 13:43
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Nja, min huvudsakliga poäng var att man oftast märker skillnad på killar som genuint gillar kvinnor, både som sällskap och för sex, och killar som hatar kvinnor men vill knulla dem, och att det är den första gruppen som får ligga mest.¨

Instämmer i den observationen, även om jag inte är kvinna. De killar jag känner som hade svårt att få ligga, hade ofta en taskig attityd till kvinnor redan som barn eller i tidiga tonåren.
De män som är mer "players" är ofta sociala, romantiska och gillar ofta kvinnor och kvinnlighet. Det finns en myt om kallsinniga "chads" som sätter på kvinnor och dumpar dom för att de föraktar kvinnor. Jag tror att det är en projicering från cyniska pojkar som inte gillar tjejer.
Citera
2022-08-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Perfekt, då blir det inga missförstånd. Kan du läsa förresten?
Jag trivs rätt bra.

Kan du läsa? Glöm inte att ta betalt med när du ändå ligger runt
Citera
2022-08-22, 15:42
Avslutad
Låt oss vara ärliga; kvinnor har väldigt lite i övrigt att erbjuda världen utöver fittan. Det innebär att all interaktion mellan man och kvinna, på initiativ av mannen, syftar till att få av trosorna.

Kanske ett impopulärt påstående men sanningen är ibland illa hörd.
Citera
2022-08-22, 16:01
Medlem
Nån slags spider sense har de ju gällande lite allt möjligt, gissningsvis det här med.
Citera
2022-08-22, 16:10
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Låt oss vara ärliga; kvinnor har väldigt lite i övrigt att erbjuda världen utöver fittan. Det innebär att all interaktion mellan man och kvinna, på initiativ av mannen, syftar till att få av trosorna.

Kanske ett impopulärt påstående men sanningen är ibland illa hörd.

Du kan ju inte haft bra systrar eller en bra mamma med den kvinnosynen.

Såklart är det omöjligt för en kvinna att känna av om en man bara vill ligga med dem om dem träffar en listig man.
Citera
2022-08-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
Enligt mig kan dom inte det. Många killar, inklusive mig själv har kört på med signaler om intresse för ett förhållande med tjejen i fråga för att få henne att sära på benen. Av de kvinnor jag har legat med så har det inte varit jättemånga som hade särat på benen om dom visste i förväg att jag skulle dra min väg efter ett par knull.

Citat:
Fast man vill ju knulla som man även om man är singel och inte har siktet inställt på ett förhållande.

Det finns ju tydligen kvinnor som likt dig också vill ha sex utan känslor och utan en relation. Finns ju en ny tråd här på forumet som berättar att vissa gärna vill ha flera pågående sexkontakter samtidigt till och med. Och dealen är att det ska ske utan att någon utvecklar känslor och utan intention att etablera ett förhållande. Det finns alltså kvinnor för sådana som dig.

Så varför kan inte du och dina kumpaner hålla er till varandra? Varför måste du lura in andra som alltså inte vill vara en del av den livsstilen?

Du och dina kumpaner gräver väldigt djupa diken mellan män och kvinnor. Konsekvenserna blir bl.a. att det tar längre och längre tid för singlar att våga lita på ngn annan samt att det kan ta flera år för en person som blivit lurad att ens bli tillgänglig igen.

Tänk om det gick sätta en stor och synlig varningslampa på sådana som dig!
Citera
2022-08-22, 17:54
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Fast man vill ju knulla som man även om man är singel och inte har siktet inställt på ett förhållande.

Men jag pratade om dom tjejerna som enbart var ute efter ett förhållande.
Citera
2022-08-22, 17:57
Medlem
Såklart att de inte kan det. Jag har varit med många kvinnor för skojs skull, men så har inte alltid kvinnorna sett det.
Citera
2022-08-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1423zZ
Det finns ju tydligen kvinnor som likt dig också vill ha sex utan känslor och utan en relation. Finns ju en ny tråd här på forumet som berättar att vissa gärna vill ha flera pågående sexkontakter samtidigt till och med. Och dealen är att det ska ske utan att någon utvecklar känslor och utan intention att etablera ett förhållande. Det finns alltså kvinnor för sådana som dig.

Så varför kan inte du och dina kumpaner hålla er till varandra? Varför måste du lura in andra som alltså inte vill vara en del av den livsstilen?

Du och dina kumpaner gräver väldigt djupa diken mellan män och kvinnor. Konsekvenserna blir bl.a. att det tar längre och längre tid för singlar att våga lita på ngn annan samt att det kan ta flera år för en person som blivit lurad att ens bli tillgänglig igen.

Tänk om det gick sätta en stor och synlig varningslampa på sådana som dig!

Jag lever numera i en relation så detta har varit ett beteende som jag ägnat mig åt när jag varit singel och velat förbli det ett tag. Och jag hade då gärna träffat tjejer som bara var ute efter sex men kunde inte hitta några sådana. Så dom alternativen som fanns hade varit att antingen avstå från sex, antingen gå till prostituerade, eller inge falska förhoppningar. Då jag själv blev bränd av tjejer rejält under i princip hela min tonårsperiod så hade jag inga problem med att välja det sistnämnda alternativet när jag blev äldre och fick den möjligheten.
Citera
2022-08-22, 20:41
Medlem
Triton 941:

Och av de alternativen är det sista alternativet det allra fulaste. Du drar ju in en helt oskyldig tjej i ditt behov av hämnd och vi får en situation där alla som blivit sårade ska ta hämnd eller utnyttja vem som helst som råkar komma i vägen.

Ett fruktansvärt beteende som skapar och spär på en i grunden helt onödig motsättning mellan män och kvinnor.

Det finns oerhört mycket bättre sätt att hantera sitt eventuellt dåliga mående på och som inte slår mot en annan människa.
Senast redigerad av 1423zZ 2022-08-22 kl. 20:55.
Citera
2022-08-23, 12:46
Medlem
[quote=RudyardKipling|81351585
——
——-
Samtidigt kryllar det av ärliga schyssta humoristiska män som kvinnor inte ens bemödar möta med en blick.
——-
Svenska yngre kvinnor behöver skärpa till sig rejält. När de är 30-35 minskar deras attraktionskraft enormt för att vid 40-50 i princip vara helt borta.[/QUOTE]

Nu tillhör jag inte vare sig din målgrupp eller den målgrupp du pratar om men jag tror att många kvinnor likt mig inte alls menar diss när de inte möter blicken utan fenomenet uppstår snarare när så att säga kvoten för mänskligt agerande är fylld och hon är trött eller om hon i övrigt inte är i skick att möta någons blick. (Plats storstadsmiljö där man ibland vill försvinna in i anonymitet.)

Dessutom är det väl ingen som tar notis så länge man inte har börjat känna igen personen ifråga.

Kanske har många för kort tålamod och nära till snarstuckenhet? Och har de s.k. ”svinen” bättre uthållighet? Ni ärliga och bra människor borde ge varandra en chans.
Senast redigerad av 1423zZ 2022-08-23 kl. 13:12.
Citera
2022-08-23, 13:19
Medlem
Polacken88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
att han inte vill prata med kvinnor, det enda han vill är att de ska sära på benen

Han vill något alla andra män vill men han är ärlig med det. Kvinnor har i de flesta fall ändå inget vettigt att säga så varför ska man lyssna på dyngan?
Håller med honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in