Citat:
Ursprungligen postat av
Triton941
Enligt mig kan dom inte det. Många killar, inklusive mig själv har kört på med signaler om intresse för ett förhållande med tjejen i fråga för att få henne att sära på benen. Av de kvinnor jag har legat med så har det inte varit jättemånga som hade särat på benen om dom visste i förväg att jag skulle dra min väg efter ett par knull.
Citat:
Ursprungligen postat av
Triton941
Fast man vill ju knulla som man även om man är singel och inte har siktet inställt på ett förhållande.
Det finns ju tydligen kvinnor som likt dig också vill ha sex utan känslor och utan en relation. Finns ju en ny tråd här på forumet som berättar att vissa gärna vill ha flera pågående sexkontakter samtidigt till och med. Och dealen är att det ska ske utan att någon utvecklar känslor och utan intention att etablera ett förhållande. Det finns alltså kvinnor för sådana som dig.
Så varför kan inte du och dina kumpaner hålla er till varandra? Varför måste du lura in andra som alltså inte vill vara en del av den livsstilen?
Du och dina kumpaner gräver väldigt djupa diken mellan män och kvinnor. Konsekvenserna blir bl.a. att det tar längre och längre tid för singlar att våga lita på ngn annan samt att det kan ta flera år för en person som blivit lurad att ens bli tillgänglig igen.
Tänk om det gick sätta en stor och synlig varningslampa på sådana som dig!