Citat:
Ursprungligen postat av
snurresprettis
[/b]
Fast så resonerar ju en charmig kille med, han lurar ju tjejen med just att vara charmig men i själva verket är en skitstövel som leker med tjejens kropp. Och sedan vill han inte veta av henne.
Tja, en och annan riktig psykopat finns det väl därute som gör så.
Min egen erfarenhet från bekantskapskretsen är dock att män med mycket framgång hos tjejer som haft både många tillfälliga ligg och långvariga relationer är att det brukar vara killar som generellt faktiskt gillar tjejer/kvinnor, tycker att tjejer är intressanta att vara och prata med och inte enbart betraktar dem som ett hål, även om de gillar den biten med. Sen har de förstås en del andra gemensamma drag som att vara allmänt socialt kompetenta och bra på att ta initiativ.
Så min uppfattning är nog att de flesta killar som är charmiga och får tjejen att känna sig uppskattad och intressant för honom i stunden faktiskt på riktigt tycker att tjejen är intressant och kul att vara och prata med, samt sexig och att han vill ligga med henne såklart. Sen kanske inte intresset består för en långsiktig relation på sikt men just där och då när han sitter och snackar upp henne tror jag helt enkelt att dessa killar tycker det är kul att sitta och prata med en attraktiv tjej och inte fejkar det i särskilt stor utsträckning.