Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Så det du säger är att om en kille är listig och låtsas charma och spela intresserad så kan kvinnlig intuition inte plocka upp det. Finns många kvinnor som dras till tvättäkta svin och stannar hos män som spöar upp dem. Buhu, jag var för svag för att lämna. Samtidigt kryllar det av ärliga schyssta humoristiska män som kvinnor inte ens bemödar möta med en blick. Det finns en hel del män som seglat snett men det finns oceaner av kvinnor som har orimliga krav/förväntningar på sin näste man.
Nja, min huvudsakliga poäng var att man oftast märker skillnad på killar som genuint gillar kvinnor, både som sällskap och för sex, och killar som hatar kvinnor men vill knulla dem, och att det är den första gruppen som får ligga mest.¨
Nej, jag tror inte att tjejer kan känna skillnad på om killen tycker hon är spännande och kul i stunden men kommer ha glömt henne imorgon eller om han har mer långsiktiga ambitioner med kontakten, inte när det är en charmig och socialt kompetent kille och ännu mindre om alkohol är inblandat.
Men jag tror att de flesta känner vibbarna av en aspig incel likt han i klippet som går in i kontakten med kvinnor med inställningen att de är helt värdelösa och urtrista till allt annat än att stoppa in kuken i, och att det gäller att få in den där utan att behöva lyssna på dem eller visa dem något intresse i övrigt.
Kan som sagt finnas en liten andel riktiga psykopater som framgångsrikt fejkar att han tycker om kvinnor men ändå hatar dem, och får ligga. Men de allra flesta framgångsrika manliga casanovor därute tror jag faktiskt genuint tycker om kvinnor och tycker att det är roligt att både prata med, umgås med, och knulla med kvinnor. Och att kvinnorna känner av den positiva vibben och blir mer lättillgängliga. Sen kan det säkert vara en positiv spiral i att mannen tycker att det är kul och trevligt att hänga med kvinnor även för att han vet att det ofta blir sex och inte behöver hata kvinnorna eller snålt försöka kalkylera hur han ska få max fitta utan att behöva samtala etc...