2024-07-01, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceofDestruction
Vilken är din källa på det av mig fetstilta i citatet? Apropå kaninhål. Hur långt ner anser du är lagom långt att trilla i sådana?
Att begripa att månlandningarna var fejk är lagom långt.
Då är man lagom rustad mot propagandan.
Citera
2024-07-01, 06:27
Medlem
Citat:
"förlåt för att jag stjäl din tid igen, igen och igen!".

Längesedan jag kollade på den där bluffaren. Alla hans samtal från havet eller naturen är ju uppenbart filmade hemma framför greenscreenen.

Jag är dock mer bekymrad över tiden han stjäl från sina naiva följare än från myndigheterna han ringer.

Och han verkar stjäla rätt mycket av din tid också? Bara sluta kolla, för din egen skull.
Citera
2024-07-02, 07:56
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Om någon utger sig för att vara mån om personlig integritet och är till synes orolig över att känsliga uppgifter ska riskera att läckas till "tredje makt", varför då starta en YouTube-kanal, där namn, adress och tfn upprepas, i parti och minut?
Såsom t.ex. här.
Återigen ett kvitto på den frapperande oseriositeten.
Något stinker unken skunk med den kanalen.
Citera
2024-07-02, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jaha. Vems propaganda och i vilket syfte?
Ser fortfarande ingen källa, förutom dig.
Citera
2024-07-02, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Längesedan jag kollade på den där bluffaren. Alla hans samtal från havet eller naturen är ju uppenbart filmade hemma framför greenscreenen.

Jag är dock mer bekymrad över tiden han stjäl från sina naiva följare än från myndigheterna han ringer.

Och han verkar stjäla rätt mycket av din tid också? Bara sluta kolla, för din egen skull.
Bra att du har slutat kolla på bluffaren! Å andra sidan: vad fick dig då att kommentera här?

Tror i och för sig att ett och annat samtal faktiskt kan ha råkat filmas på något hav eller i någon yttre natur.
Slunkit med i "slasken", s.a.s.

Jag skrev tidigare att jag blev självutnämnd TO, d.v.s. tidsombudsman eller hellre: ToP - tidsombudsperson.
Som sådan är det min plikt att fullfölja uppdraget tills nästa mandatperiod.

Skulle TO/ToP vara en myndighet, så skulle den sannolikt vara överbelastad 24/7.
Även jag är bekymrad över tiden, som han och otaliga andra stjäl från alla och envar 24/7.
Tack för att du svarade.
Citera
2024-07-02, 08:35
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Det här kan vara den dummaste kommentaren jag någonsin läst på Flashback.

Det finns ju ingen normalbegåvad som tror på det du påstår om månlandningarna. Skriver du det bara för att trolla eller är du så jävla bakom flötet?

Stensö är inte frisk och någon borde se till att hans Youtubekanal tas ned. Han borde få vård och inte tillåtas att göra bort sig så. Youtube har ett större ansvar än vad de tar när det gäller människor som honom.
Citera
2024-07-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Det finns ju ingen normalbegåvad som tror på det du påstår om månlandningarna. Skriver du det bara för att trolla eller är du så jävla bakom flötet?

Jag tyckte det var en bra och klok kommentar. Men är absolut inget Stensö-fan.

Varför? Jo, för månlandningarna kan man ganska enkelt kolla upp själv, och bilda sig en egen uppfattning. Det räcker med att använda sina egna ögon.

Men gräver man vidare, så dyker nästa kaninhål upp, och några riktiga svar får man aldrig. Sen blir man stämplad som foliehatt också.

Därför håller jag med att månlandningen är rätt lagom att kolla upp.
Senast redigerad av busy-signal 2024-07-02 kl. 09:42.
Citera
2024-07-02, 09:34
Medlem
Citat:
Bra att du har slutat kolla på bluffaren! Å andra sidan: vad fick dig då att kommentera här?

Tror i och för sig att ett och annat samtal faktiskt kan ha råkat filmas på något hav eller i någon yttre natur.
Slunkit med i "slasken", s.a.s.

Jag skrev tidigare att jag blev självutnämnd TO, d.v.s. tidsombudsman eller hellre: ToP - tidsombudsperson.
Som sådan är det min plikt att fullfölja uppdraget tills nästa mandatperiod.

Skulle TO/ToP vara en myndighet, så skulle den sannolikt vara överbelastad 24/7.
Även jag är bekymrad över tiden, som han och otaliga andra stjäl från alla och envar 24/7.
Tack för att du svarade.

Ingen orsak, och tack så mycket själv!

Varför kommentera i en sån här tråd är en bra fråga, ja.

Just idag för att jag har städning mm som jag inte orkar ta tag i. Men ärligt talat tycker jag karlfan är rätt sympatisk trots allt.

Och inte tycker jag greenscreenanvändningen är så mycket att bråka om heller egentligen. Däremot retar jag mig passionerat på det långsamma och eviga cirkelsnacket. Som suger in en, och ger naiva följare en falsk känsla av att bli klokare.

Men även där finns det ju dom mycket värre. Som den där "fria" med fredagsmysen, usch och fy.
Senast redigerad av busy-signal 2024-07-02 kl. 09:41.
Citera
2024-07-02, 10:13
Medlem
Citat:
Jaha. Vems propaganda och i vilket syfte?
Ser fortfarande ingen källa, förutom dig.
Hur tänker du att jag skulle kunna ge dig en källa på att månlandningen var fejk?
Citera
2024-07-02, 10:19
Medlem
M. S. tycks projicera sin egen påstådda rädsla på andra, förmedla den påstådda rädslan vidare, till de som lyssnar/tittar men samtidigt påstå att "tredje makt", etc är ansvarig för hans påstådda rädsla. Ytterst oansvarigt av honom!
Fast tänk om och kanske men jag vet inte, trots att livbojarna är reklammaterial?!?
Senast redigerad av VoiceofDestruction 2024-07-02 kl. 10:21.
Citera
2024-07-02, 10:24
Medlem
Citat:
Hur tänker du att jag skulle kunna ge dig en källa på att månlandningen var fejk?
Antar att det är upp till dig, eftersom du påstod det och därmed har bevisbördan.
Hur tänker du själv?
Citera
2024-07-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Stensö är inte frisk och någon borde se till att hans Youtubekanal tas ned. Han borde få vård och inte tillåtas att göra bort sig så. Youtube har ett större ansvar än vad de tar när det gäller människor som honom.
Många trolleritricks finns det tydligen i lådan.
Då gäller det att vara transparent med att man är en "magiker", kanske t.o.m. hypnotisör.
Jag saknar just transparensen.

Eller är det så tråkigt att transparensen förstör för "magiken". Vem vet? kanske är det så.
Inget ess i rockärmen? Inte ens någon rock eller ens ärm?
Det är väl ändå sommar!?

Citat:
Stensö är inte frisk och någon borde se till att hans Youtubekanal tas ned. Han borde få vård och inte tillåtas att göra bort sig så.
Fast å andra sidan finns ju yttrandefriheten. En grundlag och ett dilemma, när somliga missbrukar den.
Jag kan se det humoristiska anslaget i vissa inlägg.
Men och det finns flera MEN.
Han borde söka sig till likasinnade, d.v.s. personer med hans fetischer.
Här avses fetischen att söka dominera en påstådd myndighetsperson.
Ibland går det att höra hur en viss ringare nästan tänder på detta och behöver upprepa beteendet.
Fast vad vet jag? Det kan vara så men även precis tvärtom.

Jag kan ha 100% rätt men även 100% fel samtidigt.
Fråga mig inte hur det går till.
Magi?
Senast redigerad av VoiceofDestruction 2024-07-02 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in