2024-07-02, 13:05
Medlem
Deskjockeys avatar
Jag får Lennart Bladh vibbar av honom. De pratar likadant och verkar lika paranoida i sina alternativa teorier om saker.
Citera
2024-07-03, 07:47
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Klart det är fejk, aif det vi fick se av den s.k Månlandningen. Sen har man säkert vart på månen utan att vi fått veta.

Att det åkts till månen tror jag säkert. Men att man gjort det 6-7 gånger i början på 70-talet innan vi ens hade färg TV, hmm. Att det sen inte blev helt ointressant. Och efter det verkar det var riktigt svårt.

Citat:
Klart det är fejk, aif det vi fick se av den s.k Månlandningen.
Citat:
Men att man gjort det 6-7 gånger i början på 70-talet innan vi ens hade färg TV, hmm.
Har du någon källa då?
Ett enkelt motargument är vanligen: hur många personer skulle krävas vara involverade i den tänkta mörkläggningen och hur har de kunnat hålla tyst under alla år?
Faller inte påståendet om en sådan mörkläggning redan på sin egen orimlighet?
Citat:
Att det sen inte blev helt ointressant. Och efter det verkar det var riktigt svårt.
Vad tänker du på där?
Citera
2024-07-03, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deskjockey
Jag får Lennart Bladh vibbar av honom. De pratar likadant och verkar lika paranoida i sina alternativa teorier om saker.
Tycker dock att de två har helt olika personligheter. Till synes även helt olika livsöden.
Citera
2024-07-09, 07:04
Medlem
Varför gör han återigen reklam för Carl Bildt:s sommarprat och menar att C. B. säger det sannaste?
Är M. S. USA-vän?
Citera
2024-07-09, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceofDestruction
Varför gör han återigen reklam för Carl Bildt:s sommarprat och menar att C. B. säger det sannaste?
Är M. S. USA-vän?
Varför så fixerad vid Martin Stensö?
Citera
2024-07-09, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Varför så fixerad vid Martin Stensö?
Som Tidsombudsperson, är jag av uppfattningen att tid, i mån av tid, bör användas på bästa möjliga sätt.
Vad gäller honom, så ser han nog sig själv, som en sorts sanningssägare och stabil, tidlös fix-stjärna. Trots att det är uppenbart att han säger emot sig själv, svamlar, m.m.

En annan dimension av honom är att han kartlägger dem, som han kontaktar, parallellt med att han påstår att andra kartlägger honom.

T.ex. den stackars, tillmötesgående kvinnan på Länsstyrelsen. Hon, med samma initialer, som han. Oj!?
Här finns beviset för att han har kartlagt henne.
Citat:
Om
Jag är en person som ständigt vill utvecklas och strävar efter nya mål att uppnå.

INTRESSEN OCH INSPIRATION
Jag älskar utmaningar och när det händer nya saker. Jag är intresserad av samhällsfrågor. Jag är inspirerad av människor som är experter på sina arbetsområden och motiveras av de möjligheter som öppnas för mig varje dag.

PRIVAT
Jag gillar att resa, träffa nya kulturer och människor. Jag tycker om storstadspuls men uppskattar också att vara ute i naturen då jag cyklar mountainbike och vandrar.

Sommaren 2019 har jag cyklat från Stockholm till Kebnekaise, bestigit berget och cyklat hem
https://kroppchallenge.se/2019/08/27/1183/

Vid årsskiftet 2022/2023 har jag börjat blogga om mammalivet i norra Sverige. Du är välkommen att besöka min blogg: mammainorr.com

Bara en "slump" att Kebnekaise omnämns där och att M. S., alltså inte hon, utan en annan M. S., ringer just henne om att odla kaffe på just det berget? Slumpens mysterier igen?
Senast redigerad av VoiceofDestruction 2024-07-09 kl. 08:05.
Citera
2024-07-09, 09:20
Medlem
Citat:
Som Tidsombudsperson, är jag av uppfattningen att tid, i mån av tid, bör användas på bästa möjliga sätt.
Vad gäller honom, så ser han nog sig själv, som en sorts sanningssägare och stabil, tidlös fix-stjärna. Trots att det är uppenbart att han säger emot sig själv, svamlar, m.m.

En annan dimension av honom är att han kartlägger dem, som han kontaktar, parallellt med att han påstår att andra kartlägger honom.

T.ex. den stackars, tillmötesgående kvinnan på Länsstyrelsen. Hon, med samma initialer, som han. Oj!?
Här finns beviset för att han har kartlagt henne.

Bara en "slump" att Kebnekaise omnämns där och att M. S., alltså inte hon, utan en annan M. S., ringer just henne om att odla kaffe på just det berget? Slumpens mysterier igen?
Du och Martin har nog en hel del gemensamt...
Citera
2024-07-10, 04:39
Medlem
Citat:
Du och Martin har nog en hel del gemensamt...
Hur tänker du där?
Vem har du något, eller en hel del, gemensamt med?
Citera
2024-07-10, 05:51
Medlem
Citat:
Hur tänker du där?
Vem har du något, eller en hel del, gemensamt med?
Jag tänker att du och Martin verkar ha liknande personligheter.
Citera
2024-07-10, 23:24
Medlem
olasvenssons avatar
Martin Stensö har i skrivande 11700 subscriber (följare).

Under sommaren är han ute i sin eka på Östersjön. Ekan läcker vatten och Martin använder därför en länspump. Martin använder ingen flytväst när han är i båten.

Martin pratar osammanhängande medan hans följare applåderar glatt. Ingen förstår vad Martin pratar om. Jag vet inte ens om Martin själv förstår vad han pratar om.

Martin ser troll överallt. Han borde läggas in på sjukhus med tvångströja.
Senast redigerad av olasvensson 2024-07-10 kl. 23:34.
Citera
2024-07-11, 00:18
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ppen
Undrar också vad han lever på. Arv?

Har han sjukersättning på heltid så får han nog inte tjäna pengar på kanalen, men den är väl mest en hobby/livsstil?

Ibland gör han nåt bra, oftast är det väl rätt svamligt?

Enligt Martin är han en "finsnickare".Jag har dock aldrig sett honom slå in en spik.

Martin ska varit med om en olycka (troligtvis en fejkad sådan) och därför blivit förtidspensionär. Martin får pengar från staten som pensionär.

Martin ska ha arbetar som snickare men hans kunder ska ha klagat på hans verk. Saker som Martin byggt har rasat samman. Sängar har rasat samman och folk har skadat sig

Träekan som Martin använder live påstår han att det är ett eget bygge. Att han har byggt båten själv. Nej det stämmer inte. Båten har han inte byggt. Det vet jag.
Citera
2024-07-11, 04:07
Medlem
Citat:
Jag tänker att du och Martin verkar ha liknande personligheter.
Jaha och vilken sorts personligheter skulle det röra sig om, tänker du?
Varför undvek du min fråga om dig själv?
Vilken är din personlighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in