Citat:
Ursprungligen postat av
tworiders
Varför så fixerad vid Martin Stensö?
Som
Tidsombudsperson, är jag av uppfattningen att
tid, i mån av tid, bör användas på bästa möjliga sätt.
Vad gäller honom, så ser han nog sig själv, som en sorts sanningssägare och stabil, tidlös fix-stjärna. Trots att det är uppenbart att han säger emot sig själv, svamlar, m.m.
En annan dimension av honom är att
han kartlägger dem, som han kontaktar, parallellt med att han påstår att andra kartlägger honom.
T.ex.
den stackars, tillmötesgående kvinnan på Länsstyrelsen. Hon, med samma initialer, som han. Oj!?
Här finns
beviset för att han har kartlagt henne.
Citat:
Om
Jag är en person som ständigt vill utvecklas och strävar efter nya mål att uppnå.
INTRESSEN OCH INSPIRATION
Jag älskar utmaningar och när det händer nya saker. Jag är intresserad av samhällsfrågor. Jag är inspirerad av människor som är experter på sina arbetsområden och motiveras av de möjligheter som öppnas för mig varje dag.
PRIVAT
Jag gillar att resa, träffa nya kulturer och människor. Jag tycker om storstadspuls men uppskattar också att vara ute i naturen då jag cyklar mountainbike och vandrar.
Sommaren 2019 har jag cyklat från Stockholm till Kebnekaise, bestigit berget och cyklat hem
https://kroppchallenge.se/2019/08/27/1183/
Vid årsskiftet 2022/2023 har jag börjat blogga om mammalivet i norra Sverige. Du är välkommen att besöka min blogg: mammainorr.com
Bara en "slump" att Kebnekaise omnämns där och att M. S., alltså inte hon, utan en annan M. S., ringer just henne om att odla kaffe på just
det berget? Slumpens mysterier igen?