2022-08-20, 18:31
Medlem
Kalliss avatar
Jag tycker att det ser just ut för SD söndagen den 11 september, när rösterna börjar räknas efter kl. 20.00. Gårdagens skjutningar, en avrättad gängledare, en svårt skadad oskyldig medmänniska på Emporia i Malmö.

Det är ögonöppnaren för allmänheten om att SD har rätt, att indirekt är de övriga riksdagspartier medskyldiga till alla dessa skjutningar inkl Emporia!

SD har talat och varnat för detta, med undfallenhet från övriga riksdagspartier genom åren. Mer än att de svarat med att SD är rasister, bruna, inget parti att tala med, lyssna på!
Citera
2022-08-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Jag tycker att det ser just ut för SD söndagen den 11 september, när rösterna börjar räknas efter kl. 20.00. Gårdagens skjutningar, en avrättad gängledare, en svårt skadad oskyldig medmänniska på Emporia i Malmö.

Det är ögonöppnaren för allmänheten om att SD har rätt, att indirekt är de övriga riksdagspartier medskyldiga till alla dessa skjutningar inkl Emporia!

SD har talat och varnat för detta, med undfallenhet från övriga riksdagspartier genom åren. Mer än att de svarat med att SD är rasister, bruna, inget parti att tala med, lyssna på!
Ok, SD blir största parti och Sverigeblocket får makten. Vad kommer att hända som minskar den organiserade brottsligheten?
Citera
2022-08-20, 19:13
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis

Problemet är att nu har nästan alla andra partier fattat galloppen.

O Aftonbladets, SVTs, SR, DNs o övrigas bajssmetning sitter ryggmärgen på många våljare.
SD är totala rättshaverister, sexister, kriminella rasister med rötterna i nazism.

Även om ”kultur tjejen” sakta inser att gängbrottsligheten beror på invandring så är dett ytters dålig integration som är orsaken.

Även om kulturtjejen sakta upptäkt att Sverige är på väg tillbaka in i medeltiden, o den jämställdhet hon tagit för given är hotad i framtiden av Islamismen. Så lär hon aldrig rösta på (som hon upplever) de rasistiska, nazistiska o kvinnohatande SD
Citera
2022-08-20, 19:16
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Ok, SD blir största parti och Sverigeblocket får makten. Vad kommer att hända som minskar den organiserade brottsligheten?

De försvinner från gatorna o i all tysthet blir tvål. Det är ju i princip bara 10 000 prrsoner med en livsstil som ingen kommer sakna.
Citera
2022-08-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Det är väl snarare så att både S och M nu också yrkar för högre straff och deportering enligt reklamen. Så SD har inte längre det som monopol.

S skulle ju även deportera, hur många var det nu? 80,000? Vad hände där? De har väl inte verkställt en enda hittills.

S och M snackar sin jävla skit.
Citera
2022-08-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
V hatar ju oss Svenskar. Dom tänker höja skatterna med 75 miljarder. V hatar Sverige.
Genom att stå upp för invånarna och inte vika sig för främmande krafter eller? V är de enda som har en realistisk syn på narkotikapolitiken medan SD vill sparka på de som redan ligger och ge kriminella ligor större makt, som i sin tur skapar mer våld.
Rösta på V om du bryr dig om Sverige, dess invånare och vill ha det jämställt, om du vill ha det bättre än vad vi har nu.

Enbart V som inte vill att vi ska bli tvingade till giftinjektioner och bli labbråttor åt medicinbolagen som tjänar miljarder på det. De är också bättre än flera andra när det gäller NATO och WEF.
De vill också öka pensionen bl.a.

Fortsätt du sprida lögner. Läs deras politik istället så ska du inse att du snackar gojja.

Citat:
Ursprungligen postat av Stollppe
S skulle ju även deportera, hur många var det nu? 80,000? Vad hände där? De har väl inte verkställt en enda hittills.

Om du tror det skulle bli skillnad med SD i spetsen så är du nog blåst. Och om det skulle bli någon skillnad så skulle den inte vara tillräcklig för att rättfärdiga allt annat som skulle bli sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av LurosPhadox
Problemet är att vi har massa snillen som hatar nuvarande regering, men ändå resonerar att "Det är ingen idè att rösta, så jag kommer strunta i det". För att vi ska få nån som helst skillnad i Svensk politik, måste alla som tänkt eller tidigare röstat på SD, fortsätta göra det. Och gör man inte det, har man egentligen ingen rätt att klaga enligt mig. Då kan ni sitta där och tjura när S,V,MP,C lägger ner våra kvarvarande kärnkraftverk och ökar invandringen ytterligare. Enjoy!
S vill minska invandringen likamycket som SD. Det är väl främst MP som ville avskaffa kärnkraftverken utan att ta hänsyn till konsekvenserna, men det är inte enbart dom som gjorde det och dessutom stängde de enbart ner några utav de existerande kraftverken.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-08-20 kl. 19:29.
Citera
2022-08-20, 19:24
Medlem
Problemet är att vi har massa snillen som hatar nuvarande regering, men ändå resonerar att "Det är ingen idè att rösta, så jag kommer strunta i det". För att vi ska få nån som helst skillnad i Svensk politik, måste alla som tänkt eller tidigare röstat på SD, fortsätta göra det. Och gör man inte det, har man egentligen ingen rätt att klaga enligt mig. Då kan ni sitta där och tjura när S,V,MP,C lägger ner våra kvarvarande kärnkraftverk och ökar invandringen ytterligare. Enjoy!
Citera
2022-08-20, 19:30
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stollppe

Valboskapen är just boskap.
Inga stora tankar där…
Citera
2022-08-20, 19:32
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:

Vi med självbevarelsedrift har redan flyttat från Sverige.

Allt fler av de nya svenska jobben.kommer byggas på annat håll.
Citera
2022-08-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Du har en poäng i att en del av en vill försöka rädda det här landet och dra sitt strå till stacken. Men så har vi den här cyniska delen av en själv som vill se dumsvensken lida. Men det är ganska svårt det där, för antingen så lägger man sig på samma nivå som Dumsvensken, eller så försöker man vara bättre än Dumsvensken och får betala DYRT för det. För det är definitivt inte gratis att vara Anti-PK.
Citera
2022-08-20, 19:46
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Så är det! Och man märker tydligt hur andra länder är så mycket bättre än Sverige.
Svenska medborgare blir typ hjärntvättade av att de bor i världens bästa land.

Tänk att betala drygt 52% i skatter!
Citera
2022-08-20, 19:49
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Du har en poäng i att en del av en vill försöka rädda det här landet och dra sitt strå till stacken. Men så har vi den här cyniska delen av en själv som vill se dumsvensken lida. Men det är ganska svårt det där, för antingen så lägger man sig på samma nivå som Dumsvensken, eller så försöker man vara bättre än Dumsvensken och får betala DYRT för det. För det är definitivt inte gratis att vara Anti-PK.

Därför väljer de som kan att flytta för klimatets skull. Vi som har råd, vi som har möjligheter.

Ingen kan bli arg. Ingen kan bli upprörd över att vissa väljer ett bättre liv. O som exilsvensk får jag precis som turks enskarna som flyttat hem rösta i riksdagsvalet.

Jag o många med mig beundrar de som stannar. Ett handhjärts o ett lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in