2022-08-21, 17:22
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det r inte bara kvinnor. Jag sg p en sexklubb en transvestit som var oerhrt krsen, men nr det till slut var ngon som "hon" ville knulla med, s var det en vithrig gammal gubbe p 70 sdr

hahahaha.

Ja detta ro sannerligen ett mysterium!
Citera
2022-08-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
G till en prostituerad?

Gick en gng. Slutade med att jag stack. Sg p henne att hon inte ville gra det. Ltsades bara att jag fick ont, och gick drifrn. Hon brydde sig inte ens. Fr mig s var det spiken i kistan, och sedan dess har satsat p att glmma kvinnor helt.
Citera
2022-08-21, 18:46
Bannlyst
Kvinnor r roten till all ondska drute. Lt er inte bli frblindade av deras sknhet. Jag lovar er.
Citera
2022-08-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Gick en gng. Slutade med att jag stack. Sg p henne att hon inte ville gra det. Ltsades bara att jag fick ont, och gick drifrn. Hon brydde sig inte ens. Fr mig s var det spiken i kistan, och sedan dess har satsat p att glmma kvinnor helt.

Ok. Trkigt att du r i en sdan situation.
Citera
2022-08-22, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Ser s sjukt mnga feta/fula killar med ganska snygga tjejer med fin kropp ute p stan

Liksom lmage, flintskallig med en smal blondin

Knns s ovrt att ens bry sig om sitt utseende som kille, vad r ens pongen att se bra ut liksom? Nr fula killar fr lika snygga tjejer?

Fyfan knner mig s lurad att jag fll fr det
d r det vnner till dem. killarna som ger sken av att vilja vara deras vn och behandlar dem vl, inte greppar efter fittan first thing som de andra svinen.
Citera
2022-08-22, 11:15
Medlem
Mnga, bde tjejer och killar, har en bild av hur deras drmpartner ser ut och ska vara. Det vi alla har gemensamt r att den bilden/listan bleknar och tappar vikt nr vi vl blir kra i en person. Om jag trffar en skallig man med fantastisk personlighet s blir jag kr ven om min "drmman mste ha svart hr". Det betyder ju dock inte att det inte r enklare att f dejter om man r snygg. Tricket r vl att dessa mn trffat sina tjejer p typ jobb eller skola, dr de fr en chans att visa sin personlighet utan att behva dejta henne
Citera
2022-08-24, 20:41
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Ne. Vill ha ngon som r snll, smart, hjlper mig i hemmet och ger mig blommor ibland. Utseendet r bara ett plus.
Citera
2022-08-31, 03:54
Medlem
TokyoBarns avatar
Kan jag garantera att dom gr, iaf nr det gller mig.

r tack, men nej tack sfort jag visar lite intresse, och dom flesta tjejerna tycker likadant, snygga tjejer har jag inte ens frskt visa intresse, eftersom verviktiga och fula tjejer ger mig nobben redan och r enormt uppkftiga.

S jag fattar faktiskt inte heller hur dessa andra killar lyckas, betalar dom brudarna i mnaden elr vad r grejjen?
Citera
2022-08-31, 04:04
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Kan jag garantera att dom gr, iaf nr det gller mig.

r tack, men nej tack sfort jag visar lite intresse, och dom flesta tjejerna tycker likadant, snygga tjejer har jag inte ens frskt visa intresse, eftersom verviktiga och fula tjejer ger mig nobben redan och r enormt uppkftiga.

S jag fattar faktiskt inte heller hur dessa andra killar lyckas, betalar dom brudarna i mnaden elr vad r grejjen?

Varfr r du s tvrsker p att det beror p ditt utseende?
Citera
2022-08-31, 04:25
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Varfr r du s tvrsker p att det beror p ditt utseende?

Fr att flera har ppekat det direkt, sagt jag r rentav ful osv och ven hrt folk sga det bakom min rygg. ven blivit borttagen flertal gnger av tjejer nr dom sett bilder p en ver Snapchat etc

Finns liksom ingen bttre frklaring.

S drfr blir jag frvnad hur alla andra verkar lyckas bttre i livet i mig, oftast har dom killarna jag tycker ser smre ut n mig, betydligt fler frhllande, folk som visar intresse osv. Elr s ser dom faktiskt bttre ut
Senast redigerad av TokyoBarn 2022-08-31 kl. 04:27.
Citera
2022-08-31, 10:45
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen

Man ser aldrig snygga killar med oattraktiva tjejer

Det tycker jag ganska ofta att jag ser. I alla fall en vldigt verviktig tjej med en normal kille.
Citera
2022-08-31, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det tycker jag ganska ofta att jag ser. I alla fall en vldigt verviktig tjej med en normal kille.

Mnga betamn saknar standards. Alla tjejer r snygga enligt dessa s.k. mn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in