• 8
  • 9
2022-10-15, 10:39
Medlem
mange1897s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Ser så sjukt många feta/fula killar med ganska snygga tjejer med fin kropp ute på stan

Liksom ölmage, flintskallig med en smal blondin

Känns så ovärt att ens bry sig om sitt utseende som kille, vad är ens poängen att se bra ut liksom? När fula killar får lika snygga tjejer?

Fyfan känner mig så lurad att jag föll för det

Asså, utseendet är väl inte helt irrelevant men det är inte så högt rankat som vad kvinnors utseende är för män.
Citera
2022-10-15, 12:47
Medlem
Vad lever ni i för värld, utseendet är allt för kvinnor, 100%. Du kan inte ens bli en platonisk vän/kompis med en tjej utan att vara snygg och attraktiv i hennes och hennes väninnors ögon.
Citera
2024-12-28, 12:14
Medlem
Krampusnachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Är det bögigt att vara fräsch och attraktiv för kvinnor? Den siste idioten har alltså inte talat än ser jag.

Nä, att hålla sig ren och fräsch ser jag inte som bögigt. Varför i hela helvete skulle jag bleka rövhålet? Hur gör det så att det blir fräschare och tvättar bort bajs. Förklara gärna. Eller kanske låt bli...
Kvinnor vill ha maskulina män med muskler och aggressivitet, det är en instinkt ha en hane som kan försvara avkomman vid fortplantning. Inte ovanligt snygga unga tjejer knullar illaluktande håriga apor. Att vara fräsch är feminint och avtändande för kvinnor, att lukta gott gör man enbart för sin egen trivsel.
Citera
2024-12-28, 16:53
Medlem
Tjejer vill ha maskulina långa män. Utöver det verkar dom inte bry sig.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in