2022-08-21, 17:22
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det är inte bara kvinnor. Jag såg på en sexklubb en transvestit som var oerhört kräsen, men när det till slut var någon som "hon" ville knulla med, så var det en vithårig gammal gubbe på 70 sådär

hahahaha.

Ja detta äro sannerligen ett mysterium!
Citera
2022-08-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
Gå till en prostituerad?

Gick en gång. Slutade med att jag stack. Såg på henne att hon inte ville göra det. Låtsades bara att jag fick ont, och gick därifrån. Hon brydde sig inte ens. För mig så var det spiken i kistan, och sedan dess har satsat på att glömma kvinnor helt.
Citera
2022-08-21, 18:46
Bannlyst
Kvinnor är roten till all ondska därute. Låt er inte bli förblindade av deras skönhet. Jag lovar er.
Citera
2022-08-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Gick en gång. Slutade med att jag stack. Såg på henne att hon inte ville göra det. Låtsades bara att jag fick ont, och gick därifrån. Hon brydde sig inte ens. För mig så var det spiken i kistan, och sedan dess har satsat på att glömma kvinnor helt.

Ok. Tråkigt att du är i en sådan situation.
Citera
2022-08-22, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Ser så sjukt många feta/fula killar med ganska snygga tjejer med fin kropp ute på stan

Liksom ölmage, flintskallig med en smal blondin

Känns så ovärt att ens bry sig om sitt utseende som kille, vad är ens poängen att se bra ut liksom? När fula killar får lika snygga tjejer?

Fyfan känner mig så lurad att jag föll för det
då är det vänner till dem. killarna som ger sken av att vilja vara deras vän och behandlar dem väl, inte greppar efter fittan first thing som de andra svinen.
Citera
2022-08-22, 11:15
Medlem
Många, både tjejer och killar, har en bild av hur deras drömpartner ser ut och ska vara. Det vi alla har gemensamt är att den bilden/listan bleknar och tappar vikt när vi väl blir kära i en person. Om jag träffar en skallig man med fantastisk personlighet så blir jag kär även om min "drömman måste ha svart hår". Det betyder ju dock inte att det inte är enklare att få dejter om man är snygg. Tricket är väl att dessa män träffat sina tjejer på typ jobb eller skola, där de får en chans att visa sin personlighet utan att behöva dejta henne
Citera
2022-08-24, 20:41
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Ne. Vill ha någon som är snäll, smart, hjälper mig i hemmet och ger mig blommor ibland. Utseendet är bara ett plus.
Citera
2022-08-31, 03:54
Medlem
TokyoBarns avatar
Kan jag garantera att dom gör, iaf när det gäller mig.

Är tack, men nej tack såfort jag visar lite intresse, och dom flesta tjejerna tycker likadant, snygga tjejer har jag inte ens försökt visa intresse, eftersom överviktiga och fula tjejer ger mig nobben redan och är enormt uppkäftiga.

Så jag fattar faktiskt inte heller hur dessa andra killar lyckas, betalar dom brudarna i månaden elr vad är grejjen?
Citera
2022-08-31, 04:04
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Kan jag garantera att dom gör, iaf när det gäller mig.

Är tack, men nej tack såfort jag visar lite intresse, och dom flesta tjejerna tycker likadant, snygga tjejer har jag inte ens försökt visa intresse, eftersom överviktiga och fula tjejer ger mig nobben redan och är enormt uppkäftiga.

Så jag fattar faktiskt inte heller hur dessa andra killar lyckas, betalar dom brudarna i månaden elr vad är grejjen?

Varför är du så tvärsäker på att det beror på ditt utseende?
Citera
2022-08-31, 04:25
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Varför är du så tvärsäker på att det beror på ditt utseende?

För att flera har påpekat det direkt, sagt jag är rentav ful osv och även hört folk säga det bakom min rygg. Även blivit borttagen flertal gånger av tjejer när dom sett bilder på en över Snapchat etc

Finns liksom ingen bättre förklaring.

Så därför blir jag förvånad hur alla andra verkar lyckas bättre i livet i mig, oftast har dom killarna jag tycker ser sämre ut än mig, betydligt fler förhållande, folk som visar intresse osv. Elr så ser dom faktiskt bättre ut
Senast redigerad av TokyoBarn 2022-08-31 kl. 04:27.
Citera
2022-08-31, 10:45
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen

Man ser aldrig snygga killar med oattraktiva tjejer

Det tycker jag ganska ofta att jag ser. I alla fall en väldigt överviktig tjej med en normal kille.
Citera
2022-08-31, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det tycker jag ganska ofta att jag ser. I alla fall en väldigt överviktig tjej med en normal kille.

Många betamän saknar standards. Alla tjejer är snygga enligt dessa s.k. män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in