2008-05-14, 21:37
Citat:
Ursprungligen postat av yu mafia
ditt nick säger allt.antingen så är du helt störd i huvet eller så spelar du bara dum.hur ska du ha det.du och jag vet att du svamlar en massa bullshit.jag pratar om tiden innan han flytta dit puckoooooooo.snacka inte shit om döda,men det visar ju bara vad du är för människa.för dinn vetskap så kände jag jokso.va i grekland när han dödades.pratade med honom i telefon max 2 timmar innan händelsen.för denn delen så va jag inte stor vän med hann.hadde även lite tjafs med honom och hans gäng,men sant ska vara sant.så sluta och snacka en massa skit.har du problem så löser jag dom åt dig jättegärna pajas.visste du att även fitzpatrick va med grisen kvällen han slog på jokso.för att sanningen ska fram så fick grisen stryk några dagar innan.det var därför han komm tillbaka,och det stämmer att grisen va en tuff lirare.jokso va under sin tid nr1,ratko va deras boss för alla även dig.jag ser framför mig hur du smöra för dom.du är tuff bakom data skärmen.vågar du säga till milan skiten du skriver om honom.vågar du träffa mig så träffas vi gärna så ska jag sätta dig på plats kooooommpiiiiissss.pusi mi kurac smrdo jedna,nabijem te na kurac.ovo su ti pozdravi familije djokic.tvdis da si prijatelj jeli barabo