2008-05-14, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yu mafia
ditt nick säger allt.antingen så är du helt störd i huvet eller så spelar du bara dum.hur ska du ha det.du och jag vet att du svamlar en massa bullshit.jag pratar om tiden innan han flytta dit puckoooooooo.snacka inte shit om döda,men det visar ju bara vad du är för människa.för dinn vetskap så kände jag jokso.va i grekland när han dödades.pratade med honom i telefon max 2 timmar innan händelsen.för denn delen så va jag inte stor vän med hann.hadde även lite tjafs med honom och hans gäng,men sant ska vara sant.så sluta och snacka en massa skit.har du problem så löser jag dom åt dig jättegärna pajas.visste du att även fitzpatrick va med grisen kvällen han slog på jokso.för att sanningen ska fram så fick grisen stryk några dagar innan.det var därför han komm tillbaka,och det stämmer att grisen va en tuff lirare.jokso va under sin tid nr1,ratko va deras boss för alla även dig.jag ser framför mig hur du smöra för dom.du är tuff bakom data skärmen.vågar du säga till milan skiten du skriver om honom.vågar du träffa mig så träffas vi gärna så ska jag sätta dig på plats kooooommpiiiiissss.pusi mi kurac smrdo jedna,nabijem te na kurac.ovo su ti pozdravi familije djokic.tvdis da si prijatelj jeli barabo
med andra ord är du en sådan golbög som milan sevo och din frälsare jockso, sålde sina vänner och kamrater på löpande band, det vet hela sverige och övriga sålda vänner.
Citera
2008-05-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
med andra ord är du en sådan golbög som milan sevo och din frälsare jockso, sålde sina vänner och kamrater på löpande band, det vet hela sverige och övriga sålda vänner.
du får gärna kontakta mig så ska jag visa dig vem som är golbög.men som sagt man är tuff bakom en skärm.skulle vara mig ett sant nöje och träffa dig.dom som känner sig sålda kan bara vara parasiter som du som hela livet lever bakom andra eller fiender,men en som du som svamlar som en kärring kan man inte kalla för fiende.nu bör det vara nog med skitsnack mellan oss två.vill du nåt så kan vi träffas.i fortsättningen håll dig till sanning kommppiiiissss.
Citera
2008-05-14, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Tja, det hade nog varit en valdigt bra ide om det jugoslaviska skolvasendet hade lart ut svenska da alla kriminella serber och albaner bor i Sverige numera.

Citera
2008-05-15, 01:48
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
du får gärna kontakta mig så ska jag visa dig vem som är golbög.men som sagt man är tuff bakom en skärm.skulle vara mig ett sant nöje och träffa dig.dom som känner sig sålda kan bara vara parasiter som du som hela livet lever bakom andra eller fiender,men en som du som svamlar som en kärring kan man inte kalla för fiende.nu bör det vara nog med skitsnack mellan oss två.vill du nåt så kan vi träffas.i fortsättningen håll dig till sanning kommppiiiissss.

Jag vill inte lägga mig i er fina konflikt men jag har läst pappren där Milan pratar på för fullt. Jag syftar då på fallet med det planerade mordet på honom. Handlingarna är offentliga och kan läsas av den som önskar så på Stockholms tingsrätt.

Jag skulle dock aldrig våga kalla Milan för golare om han stod framför mig. Mannen är orsak till fler dödsfall än leukemi i Sverige.
Citera
2008-05-15, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Jag vill inte lägga mig i er fina konflikt men jag har läst pappren där Milan pratar på för fullt. Jag syftar då på fallet med det planerade mordet på honom. Handlingarna är offentliga och kan läsas av den som önskar så på Stockholms tingsrätt.

Jag skulle dock aldrig våga kalla Milan för golare om han stod framför mig. Mannen är orsak till fler dödsfall än leukemi i Sverige.
lucky luciano ses som en av världens genom tiderna största maffiosos en grundare till moderna maffian.när han greps så dilade han med polisen för att gå fri.han satte dit en irländare.ändå så anses han inte som golare för att han inte satte dit någon av sina eller någon italienare.du kanske inte visste att dom som ville åt honom ville det så mycket att dom inte brydde sig om dom skulle skada hans två barn.du har läst på ser jag.då borde du veta detta.så att kalla honom för golare är väl ändå att ta i nu.jag känner inte till nåt fall där någon sitter för att milan har vattnat honom.mvh
Citera
2008-05-15, 09:06
Bannlyst
Citat:

din norsborg subba, vad vet du om milan och hans golande, ingenting som alla ser. blöj milan kom fram på grund av jockso din skit. gola in sina närmaste kamrater till dom han kunde få utbyte av han första stora golningen var 1989 till mike snut och så har han golad in kamrat efter kamrat. din morsa kan kontakta dig ingen är intresserad av dig och din milan försvar om du förstår ordargran. senaste golningen utöver som finns att läsa, så golade milan ,HA, OCH DET VET FOLK som bör veta. så mr tarszan lägg ner din löjliga försvar, och va inte så arg, inte bra för din skitiga hjärta.
Citera
2008-05-15, 09:22
Medlem
Citat:
...din morsa kan kontakta dig ingen är intresserad av dig och din milan försvar om du förstår ordargran.....

Den här tråden är ju guld!
Citera
2008-05-15, 10:58
Medlem
Citat:
din norsborg subba, vad vet du om milan och hans golande, ingenting som alla ser. blöj milan kom fram på grund av jockso din skit. gola in sina närmaste kamrater till dom han kunde få utbyte av han första stora golningen var 1989 till mike snut och så har han golad in kamrat efter kamrat. din morsa kan kontakta dig ingen är intresserad av dig och din milan försvar om du förstår ordargran. senaste golningen utöver som finns att läsa, så golade milan ,HA, OCH DET VET FOLK som bör veta. så mr tarszan lägg ner din löjliga försvar, och va inte så arg, inte bra för din skitiga hjärta.
hahahahah du har inte vaknat än.antingen så har milan knullat din morsa eller dig.säg mig VÅGAR DU SÄGA DETTA I ANSIKTET TILL MILAN.fjant e va du är.som jag sa tidigare,vill du nåt kontakta mig ,vi kan träffas idag,men som sagt det vågar du inte.i fortsättningen snacka inte skit om döda människor,det visar bara vilken skit du är.låt dom döda vila i fred.du tom tok-erik och erat sällskap kan suga varandra alla vet ju att ni är bögar.detta är fakta.historiens största golbög måste ju vara erik.det räcker att folk läser din historia att jokso va muslim så fattar alla hur liten hjärna du har.norrtälje anstalt subba.du fick säkert suga en hel del när du satt för att du rånade gamla kärringar för du är väl knappast kapabel till störe dåd
Citera
2008-05-15, 11:48
Medlem
Pizda = Golbög

Citat:

Du anklagar Milan och Jokso för att gola...

säg på vem och i vilka utredningar, annars är du inte trovärdig.

jag satsar mina pengar på att du är golbög, samt att Milan
har läxat upp dej... men eftersom du inte kan annat än och
snacka skit så är det dit sätt att hämnas.....
spela lite Alain Delon här på flashback och sen gå ut och
titta sej lite i spegeln och rulla med axlarna och dra ett djupt andetag.
Citera
2008-05-15, 12:39
Medlem
perVers2.1s avatar
Altså, vad är det för fel på Svenska? Kan vi inte bestämma att vi kör på det rakt av? Meningar påbörjas med stor bokstav och mellan meningarna lämmnar man en liten lucka som blir till när den långa tangenten trycks ner.
Ett o annat stavfel gör väl inget, men detta är ju löjligt. Som det är nu måste man rätta, fylla i, byta ut och trixa för att förstå vad som menas.
Det är ju inte bara juggar o dyslektiker som läser tråden, skärpning!!
Citera
2008-05-15, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Du anklagar Milan och Jokso för att gola...

säg på vem och i vilka utredningar, annars är du inte trovärdig.

jag satsar mina pengar på att du är golbög, samt att Milan
har läxat upp dej... men eftersom du inte kan annat än och
snacka skit så är det dit sätt att hämnas.....
spela lite Alain Delon här på flashback och sen gå ut och
titta sej lite i spegeln och rulla med axlarna och dra ett djupt andetag.

Vad spelar det för roll om dönicken Jokso var en golare, han var en man som levde på att ta andras pengar.

Om Milan golar kan man ju skita i, han vågar inte komma till Sverige i alla fall. Ska det då vara nödvändigt att åka och leta upp Juggen för att säga det rakt i ansiktet tycker ni?

Ska det vara så svårt att läsa Svenska, bara att gå till tingsrätten och be om papper, alla vet att golapolare är vardag i dessa gäng, tjuvheder finns inte.

Om ni inte pallar kan ni tanka ner Svensk Maffia som talbok och lyssna på avsnittet om juggarna.

Jokso har jag träffat minst 200 gånger med start på Ga Alexandra, Milan känner jag sen Blåtomat & 88:an, ingen jag direkt litade på men han var en man som fick saker ur händerna . Har varit med flera gånger när dessa pojkar lurat sina sk polare och alierade. Fråga Peter Ledare

Glöm allt snack om lojalitet och tjuvheder, finns inte i dessa gäng

*
Senast redigerad av Bludder 2008-05-15 kl. 12:50.
Citera
2008-05-15, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca

Är du snäll och tar fram datum/ aktnummer eller vad som krävs för att alla och en var kan beställa dessa papper så vi får slut på den här farsen

*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in