2007-02-26, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jah_man
Har precis sträckläst hela tråden och gläds över hur många namn man känner igen.

Jag ska försöka svara på en del gamla frågor jag inte sett besvarats.

Stefan Öhrning/Fredrik "Frippe" Öhrning:
Träffade Frippe för nån månad sen och han glider mest runt och småhasslar som vanligt.
Stefan flyttade tillbaks till Sverige för några år sen och satt sin av volta,även om han drog från en eller två permisar,och lever rätt stilla idag.
öhrning sitter inne på en ganska lång volta.
Det var nåt jidder och stök med knarkliga från Colombia.
Citera
2007-02-26, 08:13
Awaiting Email Confirmation
KoreanDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Jag umgicks en del med S**i i mitten o slutet av 80-talet, det var en rolig jävel! Känner du Bo*se G**e?

Jag hade mest med honom att göra i affärer, umgicks aldrig privat, men en galen jävel måste jag beskriva honom som...både på gott och ont Vet inte vem du menar, om det inte är den lille korta killen från Uppsala?
Citera
2007-02-26, 08:22
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoreanDanne
Jag hade mest med honom att göra i affärer, umgicks aldrig privat, men en galen jävel måste jag beskriva honom som...både på gott och ont Vet inte vem du menar, om det inte är den lille korta killen från Uppsala?
Liten o kort var han, dessutom långhårig, han såg precis ut som Madicken!!! Det var också en sjövild satan, inga som helst spärrar! Han o Sami ihop så skrattade man sig harmynt!
Citera
2007-02-26, 11:03
Medlem
Swans avatar
Någon som känner/kände en tjomme som heter/hette Rolle Norling från Tumba?
Var väl aktiv slutet på 70 talet ev början på 80 talet.
Är bara nyfiken på om han är livet.
Citera
2007-02-26, 11:41
KoreanDannes avatar
Citat:
Liten o kort var han, dessutom långhårig, han såg precis ut som Madicken!!! Det var också en sjövild satan, inga som helst spärrar! Han o Sami ihop så skrattade man sig harmynt!

Då tänker vi nog på samma, han jobbar idag på ett behandlingshem, norröver. Fortfarande riktigt taskiga tänder...
Citera
2007-02-26, 17:24
Bannlyst
Citat:

Var sami farligast i Uppsala förr?? Jag har hört många historier om honom. Undra vad han sysslar med idag. Han har ju ganska flotta bilar
Citera
2007-02-26, 19:06
Medlem
kokaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Var sami farligast i Uppsala förr?? Jag har hört många historier om honom. Undra vad han sysslar med idag. Han har ju ganska flotta bilar
Är det samma S*m* som till hör en stor familj från gottsunda???, vi pratar om här
Citera
2007-02-26, 19:13
KoreanDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokaloo
Är det samma S*m* som till hör en stor familj från gottsunda???, vi pratar om här

Nej, denna Sami är från Rinkeby men jag vet vilken familj du pratar om, suttit med en ur den familjen! duktiga på Tae Kwon Do
Citera
2007-02-26, 19:33
Medlem
kokaloos avatar
Citat:
Nej, denna Sami är från Rinkeby men jag vet vilken familj du pratar om, suttit med en ur den familjen! duktiga på Tae Kwon Do
Han från rinkeby vet jag att ni mena..men Tullike nämde en från Uppsala
Citera
2007-02-26, 19:52
Medlem
Citat:
lägger till ditt andra inlägg där du hänvisar till dig själv som permissionsövervakare...som komplement till mitt inlägg ovan

vart tog trådskaparen vägen?

kan man eller kan man inte vara övervakare till vänner om man själv är ostraffad?
Citera
2007-02-26, 21:55
Medlem
CGGHs avatar
Citat:

Mikael Thelander då, va han inte typ torped till Uppsala-maffian.
Citera
2007-02-26, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brown
Dom mår bra båda två. Lill-Steve har en dotter och bor i Stockholmsområdet.
Shem bor i Sydafrika och driver en byggfirma och har en dam som är bland dom vackrare

Coolt att du kände båda två Återigen ser man vad världen är liten....
Har du kontakt med dem kontinuerligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in