2008-05-15, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Altså, vad är det för fel på Svenska? Kan vi inte bestämma att vi kör på det rakt av? Meningar påbörjas med stor bokstav och mellan meningarna lämmnar man en liten lucka som blir till när den långa tangenten trycks ner.
Ett o annat stavfel gör väl inget, men detta är ju löjligt. Som det är nu måste man rätta, fylla i, byta ut och trixa för att förstå vad som menas.
Det är ju inte bara juggar o dyslektiker som läser tråden, skärpning!!
Bull..Bull..Det är ju detta som gör denna tråd så exotisk.
Och å andra sidan så talar dom bättre svenska än jag talar jugoslaviska eller vad det nu är för språk........Ös på pojkar..Mer..
Citera
2008-05-15, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yu mafia
hahahahah du har inte vaknat än.antingen så har milan knullat din morsa eller dig.säg mig VÅGAR DU SÄGA DETTA I ANSIKTET TILL MILAN.fjant e va du är.som jag sa tidigare,vill du nåt kontakta mig ,vi kan träffas idag,men som sagt det vågar du inte.i fortsättningen snacka inte skit om döda människor,det visar bara vilken skit du är.låt dom döda vila i fred.du tom tok-erik och erat sällskap kan suga varandra alla vet ju att ni är bögar.detta är fakta.historiens största golbög måste ju vara erik.det räcker att folk läser din historia att jokso va muslim så fattar alla hur liten hjärna du har.norrtälje anstalt subba.du fick säkert suga en hel del när du satt för att du rånade gamla kärringar för du är väl knappast kapabel till störe dåd

Erik har varit borta med vinden in i kosmos livet under dom närmaste 20 år om inte mer´, kanske född sådan, medans milan har mycket riktigt tänkt genom hur han ska gola in sina närmaste och andra under bordet som det heter på milans språk. De är det som skiljer dom, men mycket riktigt att han är en golbög, där har du mycket riktigt rätt bingo kompis
Citera
2008-05-15, 20:27
Medlem
Herregud, "gå säg framför milan han är golbög" låter som en fjortis skriver,

Om han kommer tillbaks till sverige lär han inte bli frågad om goleri ,han blir nog väldigt långsamt torterad och får hälsa på sina "kamrater" han böjde för.

Och dalta med dokument o förhör som bevis om goleri e så utjatat, man vet om såna här fall, man anklagar ingen för goleri hursomhelst, speciellt inte om fittan kallas för "gudfadern" också.
Citera
2008-05-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yu mafia
nu vet jag att du inte vet ett piss.jokso bodde först hos en vän till ratko som heter b....o m....a han träffade även sin fru genom denne person.sedan fick han lägenhet i alby(botkyrka).tränade boxning hos gaga(ratkos bror )i fittja,fast han hadde karate bakrund.han va tvungen och fly till sverige på grund av en misshandel i montenegro.han slängde en militär ut från ett tåg och denne fich svåra skador.landet var komunistiskt så föreställ dig hur han skulle få det efter det så han stack.han åkte upp med ratko och en till kusin till ratko som inte är i livet idag(dog i en bilolycka).lägg ner din historia istället för den grundar sig från tidningar.jag vet för jag är så nära familjen djokic.jag är själv från montenegro och har umgåtts med alla dessa personer i åratal.komenterar bara lögner om dom döda.jokso hadde inget med muslimer att göra förutom att han hadde vänner.lägg ner din historia istället

Har för mig att han bodde på Östgötagatan...
Citera
2008-05-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni
Har för mig att han bodde på Östgötagatan...
jag pratar om hans första år i sverige.gago träffar jag dagligen och det är skitsnack ni skriver.att milan har flytt sverige e ju lite till att överdriva.dom som är innsatta i fallet vet att medans han va i stan så va alla andra i motsatta gänget på rymmen.att milan sen fick stora problem med snuten och väljer att dra till belgrad där möjligheterna är störe för att tjäna dom stora pengarna e ju inte dumt.han äger ett fastighetsbolag med över 80 lokaler där nere.har kontakt med ha ofta,så sluta med lögnerna nu.att pizda=fitta på serbiska eller rättare sagt vi brukar använda ordet för en feg fitta stämmer ju bra överens med nick du valt.
Citera
2008-05-15, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Herregud, "gå säg framför milan han är golbög" låter som en fjortis skriver,

Om han kommer tillbaks till sverige lär han inte bli frågad om goleri ,han blir nog väldigt långsamt torterad och får hälsa på sina "kamrater" han böjde för.

Och dalta med dokument o förhör som bevis om goleri e så utjatat, man vet om såna här fall, man anklagar ingen för goleri hursomhelst, speciellt inte om fittan kallas för "gudfadern" också.
han behöver inte säga det framför honom det räcker han gör det framför mig och tro mig jag är ingen gudfader.säg mig vem har blivit dömd i rätten pga att milan har vittnat mot honom.pizda nämner namn hela tiden som jag har växt upp med och umgås dagligen ljuger om det ena och det andra.tycker inte om lögnare bara.är man en man så ska man stå för sina åsikter.
Citera
2008-05-15, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Erik har varit borta med vinden in i kosmos livet under dom närmaste 20 år om inte mer´, kanske född sådan, medans milan har mycket riktigt tänkt genom hur han ska gola in sina närmaste och andra under bordet som det heter på milans språk. De är det som skiljer dom, men mycket riktigt att han är en golbög, där har du mycket riktigt rätt bingo kompis
pizda du kommer alltid att vara en pizda
Citera
2008-05-16, 00:37
Medlem
Tok-Erik

Tok-Erik = Golbög+bög
Citera
2008-05-16, 00:41
Medlem
soulsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s.i.c
Tok-Erik = Golbög+bög

Vad var det för inlägg?
Citera
2008-05-16, 00:50
Medlem
Tok-erik

Citat:
Ursprungligen postat av soulsister
Vad var det för inlägg?

Han pratar med polisen och gillar att knulla med killar!
Citera
2008-05-16, 00:54
Medlem
Tok-erik

Jag glömde han är en tjackis också
Citera
2008-05-16, 09:37
Bannlyst
Jag har följt de senaste inläggen med spänning.

Det verkar nu som pizzan håller på att bli uppäten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in