2008-01-15, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugo
Det var serbiska, skrev till Pizda = Fitt* sluta snacka skit, och var rädd om tungan.

Till moderatorn Fitt* var ofriviligt då = Pizda betyder just det

Varför ska han snacka skit? Det sant det han säger, ALLA insatta i detta vet att han är golare.

Men visst förstår att det tas illa upp bland juggar då deras gud och medias gudfadern är genom tidernas golare.

Tragisk men sant.

Inse sanningen istället.
Citera
2008-01-17, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yugo
Det var serbiska, skrev till Pizda = Fitt* sluta snacka skit, och var rädd om tungan.

Till moderatorn Fitt* var ofriviligt då = Pizda betyder just det

Nenne, Bort blåsta arsle på östermalms gatan 79! 1988
Stakars jävel som sköt sig sjäv i arsle i sin lilla pajac bil.
Med avsågad Bettan.
Milan Sevo var hans hantlangare, när Arsle Nenne låg på sjukan i Danderydsjukhus med halva arsle avblåst.
Milan sprang där med flym flym till Nenne varje dag.
Milan kom in i stan strax efter han rånade Forex Transporten tillsammans med Liam Mangge Norberg skådis....... Rikard Tunberg lika så dem andra 2 låter jag vara i fred bra killar!!! Golbögen Milan fick allt serverat på fat men valde att Blåsa tipsaren på alla spänn. Utan greken hade Milan sugit kuk i alla dagar tills nu.
Är det någon man kunde INTE lita på så vare Milan. Där blåste Milan sin bästa kompis då iallafall på pengar Mr Gago.

Del 2 kommer under nästa vecka min damer o Herrar
Citera
2008-01-17, 22:02
Medlem
Vad gör Gaggo nu för tiden är han fri bor han kvar i sthlm?
Citera
2008-01-17, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Jag har ALDRIG hört något dåligt om den mannen genom åren utan enbart bra saker...Mille är en som har pratat gott om honom ett flertal gånger och även Ratko umgicks mycket med Toma och gjorde det ända fram till sin död.....så jag kan bara utgå ifrån vad jag själv upplevt och hört och det är att han är en kanon gubbe.......

Du Drillen, måste vara lika bra GUBBE som Toma lille putt?... Toma Golade in sin bästa polare, också jugge som ligger på södra kyrkogården, sålde honom till Milan, Jockso som är 2 meter under J må han vila i frid. Du Drillen, vill inte säga ditt riktiga namn, är en som ville men hade aldrigt en hjärta eller hjärna, din fega skit, som bak talar andra som har lyckats med sina liv.
Återkommer till dig innom kort, har en koll på dig....
Citera
2008-01-17, 23:56
Medlem
Låter spännande.
Citera
2008-01-18, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Nenne, Bort blåsta arsle på östermalms gatan 79! 1988
Stakars jävel som sköt sig sjäv i arsle i sin lilla pajac bil.
Med avsågad Bettan.
Milan Sevo var hans hantlangare, när Arsle Nenne låg på sjukan i Danderydsjukhus med halva arsle avblåst.
Milan sprang där med flym flym till Nenne varje dag.
Milan kom in i stan strax efter han rånade Forex Transporten tillsammans med Liam Mangge Norberg skådis....... Rikard Tunberg lika så dem andra 2 låter jag vara i fred bra killar!!! Golbögen Milan fick allt serverat på fat men valde att Blåsa tipsaren på alla spänn. Utan greken hade Milan sugit kuk i alla dagar tills nu.
Är det någon man kunde INTE lita på så vare Milan. Där blåste Milan sin bästa kompis då iallafall på pengar Mr Gago.

Del 2 kommer under nästa vecka min damer o Herrar

Bra skrivet Pizda

Var Tunberg också med på forex rånet? Vet han var med i tranportrånet i Köping har jag gör mig allafall ett antal år sedan

DU ha PM läs där

PEACE
Citera
2008-01-18, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Johan är en vilde inte av dess like....satt första gången för ett mord på en kroppsbyggare som var dörrvakt i stan då dessa två skulle göra en vapenaffär (Flatenbadet) sneade Johan totalt och pluggade killen i skallen som satt i sin bil och han åkte därifrån men efter en stund vände han och åkte tillbaka och sköte en gång till för att vara säker på att han var död.....killens hjärna rann ut i passagerarsätet då han föll åt sidan med huvudet efter skotten......killen var stor som ett hus och satt i sin lilla vita suzuki swift så han satt nästan fast i den trånga lilla bilen och det var därför han inte föll helt åt sidan utan bara med huvudet så det droppade hjärnsubstans i sätet brevid....VIDRIGT!!! Efter det har han varit dömd ett antal gånger en känd dom är ju den som han vart fälld för då han var den (enligt Polisen) som var den som ringde Danny Fitzpatrik och bestämde möte med honom då Danny vart mördad påvägen dit så han vart fälld för något men det vart endast 6 månader tror jag om jag inte har helt fel......efter det var han misstänkt för mordet på en kille i Brödraskapet (han var med där ett tag men klev ur då Brödraskapet låg bakom mordet på en kurd han kände väl fast dom lovat han göra denne något) killen kallades Zeke försvann bara och har inte hittats än idag tror jag för det kan jag inte skriva med 100% säkerhet.....vet inte om han vart dömd för det eller om han vart avförd från utredningen.......sen hörde jag för något år sedan att han flippat ut totalt och gått bergsäkragång med sin puffra i en lägenhet vet inte hela storyn men tror att han slutade på kåken efter den incidenten och det var det sista jag hörde om han.......

Drillen Piller! Skiten, Så kallad Johan din kompis sköt en oskyldig grabb som heter NIKLAS måhan vila i frid.
Din fega Johan sköt Niklas i bakhuvud för ingenting, fick med sig en avsågad pump.
Du tycker att Johan är cool.....Feg fitta som du!
Förresten visste du att Milan Sevo är halv ALBAN? Nu vet du det!
Hans svärfar Ratko som blev fimpad i skärholmen var också halvAlban?
Din kompis Rajko cafe boxaren??? Funderar du nu? Är åxå Halv Alban, det börjar att brinna i byxan. Toma din kompis sålde Ratko vid skärholmen när han blev fimpad och där efter köper Dvärgen Toma en BMW 740 kan du förstå en Dvärg i en 740...
Citera
2008-01-18, 09:58
Medlem
Citat:
Drillen Piller! Skiten, Så kallad Johan din kompis sköt en oskyldig grabb som heter NIKLAS måhan vila i frid.
Din fega Johan sköt Niklas i bakhuvud för ingenting, fick med sig en avsågad pump.
Du tycker att Johan är cool.....Feg fitta som du!
Din kompis Rajko cafe boxaren??? Funderar du nu? Är åxå Halv Alban, det börjar att brinna i byxan. Toma din kompis sålde Ratko vid skärholmen när han blev fimpad och där efter köper Dvärgen Toma en BMW 740 kan du förstå en Dvärg i en 740...

Tha man Pizda fortsätt. Innan du kom alla såg Drillen som 80-90 talets kung med sitt snack hi o dit.

Men pizda Berätta gärna mer om kurderna Ako o hans bror Shiro, samt dom andra tunga kurderna Umit o hans bror Mammut. Bra killar.

Keep up the good work.
Citera
2008-01-18, 16:50
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
ursäkta att jag säger det här på ett öppet debattforum men sådana som du får mig att spy..Människor som inte ger andra medmänniskor en andra chans är trångsynta människor och håller detta samhälle tillbaka.Killen har varit på fel sida och kommit tillbaka.Då ska man fan inte sparka på han utan uppmuntra han att fortsätta på den vägen.Men det är ju klart här har killen bättrat sig och dina drömmar om att man inte kan bättra sig kraschar.Ditt tunnelseende riskerar att vidga sig och du kämpar emot med din galla...Fan sök hjälp din okänsliga sak(människa kan du inte räknas till)....

Tack för att du skrev det där. Så slipper jag!
Håller med till 100%
Citera
2008-01-18, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av techman
Tack för att du skrev det där. Så slipper jag!
Håller med till 100%

Du snackar om killar som är starka och smarta, som finns 3 på miljonen!
Killar med stake!!
Citera
2008-01-18, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Tha man Pizda fortsätt. Innan du kom alla såg Drillen som 80-90 talets kung med sitt snack hi o dit.

Men pizda Berätta gärna mer om kurderna Ako o hans bror Shiro, samt dom andra tunga kurderna Umit o hans bror Mammut. Bra killar.

Keep up the good work.

Shiro är OK, smart måste jag säga för att vara Kurd.
Dem andra som du namnger är inga som kom något vart om du förstår mig....
Inget emot dem, men inga som jag har delat mitt tillvaro.
Citera
2008-01-18, 21:20
Medlem
Yugos avatar
Citat:

Pizdo håll dig till sanningar och konkreta fakta

Ratko Djokic's far föddes i norra kosovo senare levde han i montenegro, men han var ej alban utan ortodox serb . Milan's rötter är från Bosnien nuvarande republika srpska
den serbiska sidan även hans föräldrar ortodoxa serber och inget annat.

Pizda var ärlig och berätta isstället hur mycket ärr för livet Milan get dig
Och vad har du gjort åt saken glöm ej = den var hård hon va fin o din vad ska man göra
Senast redigerad av Yugo 2008-01-18 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in