2009-04-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokkum
någon som vet något om Jus*i H*minki och psykopaten Pa*te? Kommer från Norrort någonstans, möjligen Märsta.

Vad menar du med "psykopaten" vad har han gjort för att kallas psykopat?
Citera
2009-04-21, 01:00
Bannlyst
Slänger in lite ved på en brasa som verkar ha lagt sig:

Jag har nyligen hört en ganska roande historia gällandes en mäklare som skulle ombesörja försäljningen utav ett hus tillhörande Daniel Webb.

Mäklaren var tydligen lite väl ivrig att tjäna pengar vilket slutade en smula komiskt. Det hela ska tydligen vara lite känsligt så jag (för tillfället) avrundar där och överlåter det hela till er som vet mera med ett kort och gott: Sant eller Falskt?
Citera
2009-04-21, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Vad menar du med "psykopaten" vad har han gjort för att kallas psykopat?

Han och två andra är ju dömda för att ha styckat en kvinnokropp ute i Märsta 1996. (jag har läst domen på juridicum.se för något år sedan men nuförtiden måste man betala för att läsa den, det verkar dessutom inte finnas så mycket artiklar om historien kvar men någon smart FB-agent kanske snoka reda på mer.)

Vad jag förstod så var det inte dom som dödade henne utan det var någon annan (Greven/Maximilian?) som pröjsade dom för att göra det. I domen stod också att han sparade huvudet hemma i en plasthink som, om jag nu förstod det rätt, använde för att hota ett par zigenare som var skyldig honom pengar. Resten hade dom hackat upp i småbitar och spridit över stora delar av Sigtuna kommun.

Okej, psykopat kanske inte är den rätta medicinska benämningen på killen, men nåt jävla vajsing måste det ju vara.

Här har du någon gammal tråd om det:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=529690

En gammal artikel som nämner det:
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/11/greven.html
.
Senast redigerad av Bokkum 2009-04-21 kl. 01:37.
Citera
2009-04-21, 03:29
Medlem
Chamoniards avatar
Vem är greven?

Föröker läsa in mig på tråden?

Vem är Greven? Vad är hans riktiga namn? Varför kallas han greven?
Citera
2009-04-21, 04:03
Medlem
.
Citera
2009-04-21, 10:58
Medlem
Jan af Ekenstam mäklarbyrå ODENPLAN

Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Slänger in lite ved på en brasa som verkar ha lagt sig:

Jag har nyligen hört en ganska roande historia gällandes en mäklare som skulle ombesörja försäljningen utav ett hus tillhörande Daniel Webb.

Mäklaren var tydligen lite väl ivrig att tjäna pengar vilket slutade en smula komiskt. Det hela ska tydligen vara lite känsligt så jag (för tillfället) avrundar där och överlåter det hela till er som vet mera med ett kort och gott: Sant eller Falskt?

Har för mej att Danne Webben anlitade Jan af Ekenstam på Odenplan
som mäklare......
Citera
2009-04-25, 00:42
Medlem
sajebiss avatar
Kom igen nu för fan, ge den här tråden en nytändning. Vad har egentligen hänt med de människorna som tråden en gång handlade om? Chago, Paulo, Liam, Fuckface, Gogo, Peter Isac, Radi, Doyan, Lillsnoppen, Kimmen, Lillemor, Milko, Fredrik/Ferenc, Tok-Erik, Steven, Fimpen, Danne F, Mackan, Wasse, Pålle, Tony Azisi med sitt östberga patrask osv.....
Senast redigerad av sajebis 2009-04-25 kl. 01:09.
Citera
2009-04-25, 02:14
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Kom igen nu för fan, ge den här tråden en nytändning. Vad har egentligen hänt med de människorna som tråden en gång handlade om? Chago, Paulo, Liam, Fuckface, Gogo, Peter Isac, Radi, Doyan, Lillsnoppen, Kimmen, Lillemor, Milko, Fredrik/Ferenc, Tok-Erik, Steven, Fimpen, Danne F, Mackan, Wasse, Pålle, Tony Azisi med sitt östberga patrask osv.....
De växte upp, klippte sig och skaffade jobb.

De du nämner har i princip alla benats ut i tråden.
Citera
2009-04-28, 17:43
Medlem
MegaHeads avatar
Kom och tänka på ett par gamla skinnheads. Dom var med i den första vågen av Skins som dök upp. Tror faktiskt att dom var Stockholms 2 första skins. "Drutten och Skåne-Lasse" ,Sen vad hände med han som var utan armar. "Uffe T-shirt"? Finns det någon news om dessa herrar. Vet att dom också supportade AIK och brukade åka med på bortamatcher i början av 80-talet.
Citera
2009-04-28, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
De växte upp, klippte sig och skaffade jobb.

De du nämner har i princip alla benats ut i tråden.

Nja, Pålle har kvar sina dreadlooks och står senast på Fashion vasagatan...
Om det är Pålle dörrvakten?..
Citera
2009-04-28, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Been-Around
Nja, Pålle har kvar sina dreadlooks och står senast på Fashion vasagatan...
Om det är Pålle dörrvakten?..
Doumbia?
Citera
2009-04-28, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Doumbia?

Yes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera