Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Just den Vasil ja... kallar sig Valle nu, och leker boxningstränare åt desorienterade smågrabbar i Skarpnäck.. där det inte heller finns något zigenarpack

Kan intyga att Valle,

var en lovande boxare som ung.
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Haha... trodde lill-varianten hade od:at för länge sen.. lever han alltså?
Ser honom där 3 dar i veckan, minst, rätt underhållande vissa gånger faktiskt. För ca ett år sedan spöade hans gamla bitch från Jordbro upp både honom och horsarbruden han hade i släptåg utanför bageriet på plattan. Det ville sig dock inte bättre än att barnvagnen, som hon givetvis släppte när det skulle till att vevas, började rulla ned mot den stora trappan utan att någon av boxarna uppmärksammade vad som höll på att hända. Som tur var hann min arbetskollega ifatt vagnen innan den nådde trappan eller kantrade. Nåja, tur å tur..!
För några månader sedan dök han upp på Gullmarsgrillen mitt i natten, duktigt "tillrättavisad" med blodet rinnande från flera sår i nian. Som de goda muslimer grillkioskinnehavarna är nekades han givetvis att få låna toalett eller ens komma in i grillen, men de kastade iaf ut några servetter till honom
(Nej, jag kutar inte på plattan av den anledningen vissa skulle kunna få för sig nu!)
Edit: stavfel