2006-09-06, 20:02
Awaiting Email Confirmation
Asa Mc

[quote=Cairan]Du som vet lite mer om ASA MC, berätta mer. Jag har ett par i min gamla uppväxt som varit medlem. Träffat dom efter det men har inte velat snacka om det vid de tillfällen. Vad hände?[/QU

Asa Mc var en mycket bra klubb då det begav sig och mycket tajta med HAMC men på något sätt vände dom totalt och bestämde sig för att bli medlemmar av Bandidos Nation det kom fram till HAMC sen var deras relation över. Hasse, Pärris och Mirre var de som var fullvärdiga i Asa Mc när dom började kämpa sig mot deras mål men Hasse hoppasde av nästan direkt och sen vart Mirre utsparkad i BAD STANDING och då var det bara Pärris kvar av den gammla skaran och han klev av precis innan han skulle bli Probationary så ingen av dessa som var medlemmar i Asa Mc är idag kvar i bikersvängen.
Citera
2006-09-06, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Vashil kutade ut på gatan, med en bajskorv i brallan..
Är det verkligen Vasil från Brandbergen Drillan menar? Han är ju knappast "en bra bit över 1.90"!
Han kallas ju iofs Stor-Vasil, men det är för att skilja honom från horsaren Jordbro-Vasil, som för övrigt kan ses de flesta dagar på och runt Sergels Torg. Har man tur (!) kan man också stöta på kusinen Vasco som glider runt på plattan i sin fiiina kostym och spelar kung!
Ja herrejävlar vilket zigenarpack...
Citera
2006-09-06, 21:07
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Är det verkligen Vasil från Brandbergen Drillan menar? Han är ju knappast "en bra bit över 1.90"!
Han kallas ju iofs Stor-Vasil, men det är för att skilja honom från horsaren Jordbro-Vasil, som för övrigt kan ses de flesta dagar på och runt Sergels Torg. Har man tur (!) kan man också stöta på kusinen Vasco som glider runt på plattan i sin fiiina kostym och spelar kung!

haha, Vashil springer runt i sina lila kavajer med en massa rastafaris och ser allmännt malplacerad ut....nästan k-märkt som tysken med munspelet
Citera
2006-09-06, 21:19
Medlem
The Dudes avatar
Citat:

Just den Vasil ja... kallar sig Valle nu, och leker boxningstränare åt desorienterade smågrabbar i Skarpnäck.. där det inte heller finns något zigenarpack
Citera
2006-09-06, 21:20
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
haha, Vashil springer runt i sina lila kavajer med en massa rastafaris och ser allmännt malplacerad ut....nästan k-märkt som tysken med munspelet

Haha... trodde lill-varianten hade od:at för länge sen.. lever han alltså?
Citera
2006-09-06, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Tyvär är inte mina syntax error-brillor laddade!

Men jag förmodar att du skriver något om respekt? Jag hävdar som vanligt att kriminellt slödder inte är värda någon respekt whatsoever!

Om han däremot gör ett bra jobb på lugna gatan och har lagt det fula livet bakom sig så kan han få lite respekt!

Du, Xallo, har min respekt. För du är en av väldigt få som inte glorifierar allt jävla pack som höjs till skyarna i denna tråd.

Och Drillen, en och annan punkt hade inte skadat.
Citera
2006-09-06, 22:03
Bannlyst
Citat:
Just den Vasil ja... kallar sig Valle nu, och leker boxningstränare åt desorienterade smågrabbar i Skarpnäck.. där det inte heller finns något zigenarpack
Kan intyga att Valle, var en lovande boxare som ung.

Citat:
Haha... trodde lill-varianten hade od:at för länge sen.. lever han alltså?
Ser honom där 3 dar i veckan, minst, rätt underhållande vissa gånger faktiskt. För ca ett år sedan spöade hans gamla bitch från Jordbro upp både honom och horsarbruden han hade i släptåg utanför bageriet på plattan. Det ville sig dock inte bättre än att barnvagnen, som hon givetvis släppte när det skulle till att vevas, började rulla ned mot den stora trappan utan att någon av boxarna uppmärksammade vad som höll på att hända. Som tur var hann min arbetskollega ifatt vagnen innan den nådde trappan eller kantrade. Nåja, tur å tur..!
För några månader sedan dök han upp på Gullmarsgrillen mitt i natten, duktigt "tillrättavisad" med blodet rinnande från flera sår i nian. Som de goda muslimer grillkioskinnehavarna är nekades han givetvis att få låna toalett eller ens komma in i grillen, men de kastade iaf ut några servetter till honom
(Nej, jag kutar inte på plattan av den anledningen vissa skulle kunna få för sig nu!)

Edit: stavfel
Citera
2006-09-06, 22:21
Medlem
The Dudes avatar
[quote=Puffmutti]Kan intyga att Valle, var en lovande boxare som ung.

Jag vet... det var mycket gatu o café-boxning på både han och Vasco för i tiden.. runt i Haninge osv..

Citat:
Ser honom där 3 dar i veckan, minst, rätt underhållande vissa gånger faktiskt. För ca ett år sedan spöade hans gamla bitch från Jordbro upp både honom och horsarbruden han hade i släptåg utanför bageriet på plattan. Det ville sig dock inte bättre än att barnvagnen, som hon givetvis släppte när det skulle till att vevas, började rulla ned mot den stora trappan utan att någon av boxarna uppmärksammade vad som höll på att hända. Som tur var hann min arbetskollega ifatt vagnen innan den nådde trappan eller kantrade. Nåja, tur å tur..!
För några månader sedan dök han upp på Gullmarsgrillen mitt i natten, duktigt "tillrättavisad" med blodet rinnande från flera sår i nian. Som de goda muslimer grillkioskinnehavarna är nekades han givetvis att få låna toalett eller ens komma in i grillen, men de kastade iaf ut några servetter till honom

(Nej, jag kutar inte på plattan av den anledningen vissa skulle kunna få för sig nu!)

Edit: stavfel

Hehe.. han har ju blivit tillrättavisad sen han var 15 eller så.. har sett honom bra sönderslagen ett gäng gånger
Citera
2006-09-06, 22:29
Bannlyst
Citat:
Hehe.. han har ju blivit tillrättavisad sen han var 15 eller så.. har sett honom bra sönderslagen ett gäng gånger
Citera
2006-09-06, 23:25
Medlem
Sooft, nu börjar det koma in roliga killar i tråden...
Vet någon vad som hände med golar-sabri i dokumentären med erik och steven o alla?
Tog snuten ifrån honom hans Makarov efter att filmen visades?
Blev det någon cofeeshop i holland
Hur mycket gömmer han sig på en skala?
Citera
2006-09-07, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Tja lite kan jag ju hjälpa dig med där.

Namn : Denho Acar
Smeknamn : Dano
Nationalitet : Syrien, Syrian
Brott : bankrån, utpressning, rån, misshandel, övergrepp i rättsak, grov misshandel.
Bakgrund : Modern avliden tidigt, fader inte närvarande senare i livet. Fick ta hand om sig själv tidigt.
President i Original Gangsters.

Han är från Turkiet och är Assyrier.
Citera
2006-09-07, 10:41
Medlem
Hitta de här

efter en sökning på ziggy & co fick jag fram det här..
Fanns några intressanta video klipp på sidan från den ljuva 80-90talet.

http://www.sannas.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in