2006-10-08, 15:19
Medlem
Ang. Leffe Altonen

Jag så en annons i en lokal Nackatidning. Bild men Leffe, utländsk fru och barn, någon form av familjeannons typ dop. Bor i Haninge. Han var en hård men ganska medioker boxare. Boxade senast 91 på SM med dåligt resultat.

Ska inte blandas ihop med Leffe Ahlonen, fantastiskt lovande boxare som la av för att jobba på bygge i 10 år (lite innebandy med kompisar) och efter det komma tillbaka med en månads boxningsträning och vinna SM.
Citera
2006-10-08, 17:42
Medlem
LasVegass avatar
Vad hette den gigantiska svarta killen som stod i dörren på Sophies?
Citera
2006-10-08, 18:15
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasVegas

Om det var när Fernandes och Chassen drev baren på Sophies, Så vaktades dörren bla av Alex stor som men mycket trevlig, Han har även medverkat i några musik video´s och reklam filmer
Citera
2006-10-08, 19:37
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasVegas
Hayze?
Om det är han så är han omnämnd för inte så länge sedan i denna tråd.
Citera
2006-10-08, 19:49
Medlem
[_zombie_]s avatar
Hayes heter han....

Nån som vet ngt om en lirare från Haninge(?), Lelle Villhelmsson? Bitig som fan, tävlat i styrkelyft och bodybuilding och så... stått i några dörrar också...
Citera
2006-10-08, 20:05
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]
Hayes heter han....

Nån som vet ngt om en lirare från Haninge(?), Lelle Villhelmsson? Bitig som fan, tävlat i styrkelyft och bodybuilding och så... stått i några dörrar också...

Sorry;Hayes är stor som ett hus jag tror endå att ni tänker på Alex, nog om det! Är det en av Villhelmsson bröderna som har tävlat i bodybilding? tur att det inte är längd man tävlar i utan volym
Citera
2006-10-08, 20:53
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Peete
Oj.. denna mannen har man ju som yngre hört en heldel om..Men jag trodde att han blev knivhuggen i benet och inte skjuten???..skulle skett på någon typ kryssning med några polare..sen att han tog tag i snubben som högg honom..När vart han skjuten då? Trodde dock att det hände på en färja?? Aja.. jag e inte säker..rykten e ju ändå bara rykten..

Finns bara ett svar på detta och dom som vet hajar vad jag menar.....Peter "Basim" Bottany....
Citera
2006-10-08, 20:58
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Har för mig att den gick något åt det här hållet, och skall ha utspelat sig på Collages toalett.

-Det är jag som är Sören Svensk!
Varvid polaren replikerar
-Jasså, det är jag som är Dan Korean!

Smack!

Under alla år som jag varit aktiv så har jag ALDRIG träffat på en kille som är så jävla trevlig och snäll VARENDA JÄVLA GÅNG MAN TRÄFFAR HAN....Sören är otroligt trevlig och alltid artig mot allt och alla.....har aldrig sett han vara stöddig mot någon under alla dessa år....men som man brukar säga i dom lugnaste vattnen simmar dom fulaste fiskarna.....
Citera
2006-10-08, 21:00
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Finns bara ett svar på detta och dom som vet hajar vad jag menar.....Peter "Basim" Bottany....

Exakt... trevlig kille, ända tills han lackar ur
Citera
2006-10-08, 21:03
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Under alla år som jag varit aktiv så har jag ALDRIG träffat på en kille som är så jävla trevlig och snäll VARENDA JÄVLA GÅNG MAN TRÄFFAR HAN....Sören är otroligt trevlig och alltid artig mot allt och alla.....har aldrig sett han vara stöddig mot någon under alla dessa år....men som man brukar säga i dom lugnaste vattnen simmar dom fulaste fiskarna.....

Det stämmer bra det med.. hur trevlig och lugn som helst.
Fast jag har lite svårt för att han gillar att prata om sina business hej vilt..
Citera
2006-10-08, 22:07
Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]
Hayes heter han....

Tattar Lelle menar du....han är också en jävligt trevlig typ....tränade ihop med han på Iron Gym för många år sedan och han är en seriös muskelbyggare....måste äta var tredje timme sova klockan 21:00 sätta klockan på ringning mitt i natten för en proteindrink osv....Villhelmsson är ju kända Tattare många i den släkten är riktiga knarkare medans andra lever helt vanliga Svenssonliv och Lelle och hans familj är något mitt i mellan.....trevlig kille som sagt.....
Citera
2006-10-08, 22:11
Bannlyst
Citat:
Tattar Lelle menar du....han är också en jävligt trevlig typ....tränade ihop med han på Iron Gym för många år sedan och han är en seriös muskelbyggare....måste äta var tredje timme sova klockan 21:00 sätta klockan på ringning mitt i natten för en proteindrink osv....Villhelmsson är ju kända Tattare många i den släkten är riktiga knarkare medans andra lever helt vanliga Svenssonliv och Lelle och hans familj är något mitt i mellan.....trevlig kille som sagt.....
vad pysslar Chester på Iron med nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in