2006-10-08, 09:46
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mundo Musiqe
Det har ju pratats en del om Uppsala killarna,men inte ett ord om Sören Svensk.

Finns det inget att säga om honom,föresten är det någon som vet vilket
land han är ifrån igentligen.

Haha, Sören... skön anekdot om honom är när en polare sänkte honom på krogen. Dom kom i tjafs och han sa: "vet du inte vem jag är? Jag är Sören Svensk!" då sa polarn: "Svensk? Du e ju faan guling" och sänkte Sören
Citera
2006-10-08, 10:15
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Haha, Sören... skön anekdot om honom är när en polare sänkte honom på krogen. Dom kom i tjafs och han sa: "vet du inte vem jag är? Jag är Sören Svensk!" då sa polarn: "Svensk? Du e ju faan guling" och sänkte Sören

Har för mig att den gick något åt det här hållet, och skall ha utspelat sig på Collages toalett.

-Det är jag som är Sören Svensk!
Varvid polaren replikerar
-Jasså, det är jag som är Dan Korean!

Smack!
Citera
2006-10-08, 10:25
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Har för mig att den gick något åt det här hållet, och skall ha utspelat sig på Collages toalett.

-Det är jag som är Sören Svensk!
Varvid polaren replikerar
-Jasså, det är jag som är Dan Korean!

Smack!

Var Sören Svensk från Thailand eller Korea? Vad gör Kosse Korean i dag?
Citera
2006-10-08, 11:09
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mundo Musiqe
Det har ju pratats en del om Uppsala killarna,men inte ett ord om Sören Svensk.

Finns det inget att säga om honom,föresten är det någon som vet vilket
land han är ifrån igentligen.

Uppsala? det är möjligt att Sören flyttade dit senare, men han är född och uppvuxen i Gustavsberg.
Alltid trevlig och visade respekt, även under sin värsta "hoppa och sparka" period, iaf mot mig.
Citera
2006-10-08, 11:45
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Var Sören Svensk från Thailand eller Korea? Vad gör Kosse Korean i dag?

Kosse har tydligen spårat ur ordentligt.. psykbesök osv. Trist, för det var en rolig snubbe.
Citera
2006-10-08, 11:45
Medlem
Nu kom jag på en till 80-90 tals snubbe. Men jag kan fan inte komma på hans namn, finskt namn, boxare (svenska landslaget tror jag) , ganska kort, hette han Leif? hängde lite med Joksovic & co. Tror han gick matcher i 70 kg typ.
Sist jag såg honom var en vardagsförmiddag inne i stan påtänd som ett hus.
Vad hände med honom? nån som kommer ihåg honom?
Citera
2006-10-08, 11:53
Medlem
xallos avatar
Vad hände förresten med den gamle langaren Ped*r Lind*hl? Och hans vapendragare Ma*tin Ek*tedt

Har för mig att Ped*r kallades för Don och var typ 3:e största tjackdealern i sthlm under en period!
Citera
2006-10-08, 11:54
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
Nu kom jag på en till 80-90 tals snubbe. Men jag kan fan inte komma på hans namn, finskt namn, boxare (svenska landslaget tror jag) , ganska kort, hette han Leif? hängde lite med Joksovic & co. Tror han gick matcher i 70 kg typ.
Sist jag såg honom var en vardagsförmiddag inne i stan påtänd som ett hus.
Vad hände med honom? nån som kommer ihåg honom?

Kan det Aaltonen? Hehe.. har partat en hel del med honom.. bra nyp i nävarna när det blev jidder
Men tyvärr har han också spårat ur och gillar Farsta-ladd alldeles för mycket.
Citera
2006-10-08, 12:01
Bannlyst
Citat:
Kan det Aaltonen? Hehe.. har partat en hel del med honom.. bra nyp i nävarna när det blev jidder
Men tyvärr har han också spårat ur och gillar Farsta-ladd alldeles för mycket.
Mycket Farsta bli're, men jag har hört att han fått någon sjukdom som gör att han inte kan gå ordentligt eller någe sånt. Trist med både honom och Johan som blivit "sjuka" efter att ha varit så energiska killar
Citera
2006-10-08, 13:18
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Kosse har tydligen spårat ur ordentligt.. psykbesök osv. Trist, för det var en rolig snubbe.

Det var fan! hörde att kosse har ett bygg företag! Så du menar att Altonen inte är i topp form?
Citera
2006-10-08, 13:36
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Jamal punda ihjäl sig???????????? Skojar du?????? Vilket skämt!!! Killen mår som en Kung och är ju en av dom få som lyckats med att tjäna grova deg och göra något vettigt av dom....Han och Nordine har ju det fett med bra i Marocko efter att dom köpt upp sig på saker där nere efter dom gjort pengar här.....så glöm det där med att han skulle vara någon jävla pundare.....

Det var ju trevligt att höra. Han så i vart fall väldigt risig ut när jag träffade honom senast (och det är precis som jag skrev länge sedan)
Citera
2006-10-08, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen

Grey förvandlades från gangster till "halta Lotta" över en natt sen dess är det över för den mannens del....alla som känner till detta vet vem som gjorde detta och att denne ringde till Grey dagen efter då han låg på sjukan och sa hur det låg till och Grey backade så hur tuff han än var innan så dog den Grey efter detta i allas ögon.....idag kan man se han i Kista Centrum med fru och barn halat runt och vara stirrig som fan om någon ska ge sig på han....det vart ett trauma för den mannen kan man lätt säga för efter den grejen vart han aldrig sig lik TYVÄRR.....den mannen har under sin tid umgått med allt och alla även med bröderna Chatty och deras polare Nano och Farshad som han så glatt kallade för "sina grabbar"......var hemma hos Grey i slutet på 80-talet då hade snubben halva jävla kvarten full av sprängdeg ha ha ha och han var verkligen galen på den tiden det måste jag säga.....jag var på Collage då han klappade på Haze och någon polare till Haze som inte visste vem Grey var klappade till Grey och efter några veckor sprang han på denne på Cafe Opera och tog sats från flera meters avstånd och klappade till (och Grey har ett rykte om att kunna slå som en häst sparkar) och killen som fick smällen stod kvar och Grey vart helt paff att han klarade den smällen så han gick ut med snubben och snackade och sen kramade han om han och lovordade han och grejer för han kunnat stå upp efter han klappat till han....ha ha ha det säger vilken jävla dåre han är ha ha ha....det finns så mycket jävla mer att skriva om han men det för någon annan gör för det bli för mycket.......

Oj.. denna mannen har man ju som yngre hört en heldel om..Men jag trodde att han blev knivhuggen i benet och inte skjuten???..skulle skett på någon typ kryssning med några polare..sen att han tog tag i snubben som högg honom..När vart han skjuten då? Trodde dock att det hände på en färja?? Aja.. jag e inte säker..rykten e ju ändå bara rykten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in