2006-10-14, 22:37
Medlem
Peppe

Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Någon som vet något om denna?
http://www.peppesbekanta.se/story.html
Peppe är en bra kille som jag känner sen fonzie tiden synd att han vart på körd.Hade roliga fester på 80 talet
Citera
2006-10-14, 22:46
Medlem
Erzengels avatar
http://www.imdb.com/title/tt0429715/

Här håll tillgodo, går tanka ner lite överallt. Kläder, miljö musik e så klockrent.

Riktigt kul e det när man själv försåg halva TKD klubben me Tachini overaller
Citera
2006-10-14, 22:47
Medlem
Otrolig läsning

Efter att läst igenom detta forum så blir jag mycket förbryllad.
Särskilt "Drillen" "jackass" "Mrminute" så mycket information både sant och falskt. Men ändå stämmer en stor del vad de säger men mycket är absurt.Rena nostalgitrippen vad ska det leda?
Citera
2006-10-14, 22:59
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]
Hayes heter han...

Det var en jäkel på att slåss, han bodde utanför Hällefors under några år på bahandlingshem. Såg många fighter med denna enorma man.

Trevlig var han dessutom, han var väl med i en film också.
Citera
2006-10-14, 23:10
Bannlyst
Vad menade...

Citat:
Ursprungligen postat av youknowidont
Peppe är en bra kille som jag känner sen fonzie tiden synd att han vart på körd.Hade roliga fester på 80 talet

Vad menade du med Fonzie tiden ?
Citera
2006-10-14, 23:12
Bannlyst
Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]
Det är en person som finner nöje i att misshandla homofila personer, enbart för sitt eget välbefinnandes skull.

Tja det är ju en god gärning så...
Citera
2006-10-14, 23:15
Bannlyst
Om du ...

Citat:
Ursprungligen postat av youknowidont
Efter att läst igenom detta forum så blir jag mycket förbryllad.
Särskilt "Drillen" "jackass" "Mrminute" så mycket information både sant och falskt. Men ändå stämmer en stor del vad de säger men mycket är absurt.Rena nostalgitrippen vad ska det leda?

Om du tycker att det Drillen, jackass och Mrminute skriver är falskt och mycket är absurt så får du ju gärna komme med vad som är fel av det dom skriver och sedan tala om för oss alla vad som är rätt
Fram tills dess så tror jag nog mera på dom än på dig.
Jävligt lätt att droppa in i en tråd efter 94 sidor och säga att "dom och dom " har fel
Citera
2006-10-14, 23:17
Bannlyst
men...

[quote=Evil Ed]Det var en jäkel på att slåss

Ja men så slås ju killen som proffs ochså Han har ju tränat kampsport hela livet och tävlar ju i K1.
Citera
2006-10-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Om du tycker att det Drillen, jackass och Mrminute skriver är falskt och mycket är absurt så får du ju gärna komme med vad som är fel av det dom skriver och sedan tala om för oss alla vad som är rätt
Fram tills dess så tror jag nog mera på dom än på dig.
Jävligt lätt att droppa in i en tråd efter 94 sidor och säga att "dom och dom " har fel
Som sagt mycket stämmer vad de säger men det finns felaktigheter som sagt, det var länge sen och vissa personer fäster större vikt vid olika händelser det är normalt så, falskt kanske är fel uttryck.
Hur som det har varit både kul och tråkigt att läsa dessa sidor.
Mycket folk har dött som var reko samt några skitstövlar
Citera
2006-10-14, 23:36
Bannlyst
Ett tips....

En snubbe som länge var med i brödraskapet Mc har sin egen blogg och till den bloggen så har han kopplat ett forum där man kan snacka och ställa frågor eller helt enkelt diskutera med honom
Kan ju vara lite skoj om man undrar över den gängvärlden osv
Tänkte bara tipsa om det... här är länken till forumet

http://niclasbloggforum.egetforum.se/

I övrigt så är denna tråd BÄST, hoppas den lever ett tag till
Citera
2006-10-14, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
På tal om Sacha, kommer ni ihåg när yngre Sacha, Tensta-Zorans brorson eller vad han e, när han, J***e K******n, och var det Gaute Tvi****a i bästa sändningstid på ABC nyheterna kommer in och "rånar" den lokala livsmedelsbutiken, samt ger butiksinnehavaren en vinge, i direktsändning. Reportern intervjuade innehavaren om det växande problemet med ungdomar som kommer in i butiken och bara plockar det dom vill ha utan att betala.
1988 var det tror jag..
Det var efter det som västindienresorna för värstingar kom på tapeten..
Vilka vinnare..

rinkeby är dom ifrån, sasa o Zoran Mart*novic
Citera
2006-10-14, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni
har ni något roligt att berätta om haze?
tönten birol korkmaz gav honom ett stick i stjärten (bakifrån såklart som alla andra turkar).

hur skulle han annars sticka han i stjärten om inte bakifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in