• 1
  • 2
2022-08-13, 03:39
Medlem
Charlies dejter brukar ju framföras som väldigt vackra/snygga/sexiga och attraktiva, och visst är en del det. Men jag tycker ärligt talat dom flesta är ganska mediokra eller till och med strax under mediokra. Är det bara jag som är av den åsikten?
Citera
2022-08-13, 03:49
Medlem
Till skillnad ifrån dig som bara ligger med 9or och 10or?
Citera
2022-08-13, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stollppe
Till skillnad ifrån dig som bara ligger med 9or och 10or?
Hur är det relevant vem jag ligger med?
Citera
2022-08-13, 04:06
Medlem
De är attraktiva jämfört med Charlie, en 40-årig slacker. Hade alla varit tiopoängare så hade all trovärdighet försvunnit. Grejen är att han får yngre och snyggare tjejer än vad medelålders män brukar få.
Citera
2022-08-13, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
De är attraktiva jämfört med Charlie, en 40-årig slacker. Hade alla varit tiopoängare så hade all trovärdighet försvunnit. Grejen är att han får yngre och snyggare tjejer än vad medelålders män brukar få.
Där har du en poäng
Citera
2022-08-13, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Klär sig identiskt med en tioåring dessutom. Tycker Charlie Sheen ser lite skum ut förövrigt. Ses ofta med en kisande blick och sammanbitna läppar som om han befann sig i ett ständigt läge av skepsis. Ser lite konstigt ut. Hans bror Emilio Estevez har jag alltid gillat desto mer. Snälla fina ögon och en lite mer ödmjuk utstrålning på honom alla dagar.

Varken Charlie eller Alan är något märkvärdigt om man ser enbart till utsidan. Sen har ju Alan ett visst mått av charm så kan därför ändå köpa att han får till det med estetiskt sköna damer. En vacker personlighet väger tyngst i slutändan.

Charlie däremot känns mest som ett förvuxet barn med en matchande klädsel och det avsnittet där han gästas just av storebror Emilio påskiner detta på ett intressant sätt.
Citera
2022-08-13, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1-9-14-1-namnkod
Klär sig identiskt med en tioåring dessutom. Tycker Charlie Sheen ser lite skum ut förövrigt. Ses ofta med en kisande blick och sammanbitna läppar som om han befann sig i ett ständigt läge av skepsis. Ser lite konstigt ut. Hans bror Emilio Estevez har jag alltid gillat desto mer. Snälla fina ögon och en lite mer ödmjuk utstrålning på honom alla dagar.

Varken Charlie eller Alan är något märkvärdigt om man ser enbart till utsidan. Sen har ju Alan ett visst mått av charm så kan därför ändå köpa att han får till det med estetiskt sköna damer. En vacker personlighet väger tyngst i slutändan.

Charlie däremot känns mest som ett förvuxet barn med en matchande klädsel och det avsnittet där han gästas just av storebror Emilio påskiner detta på ett intressant sätt.
Nu är jag ingen expert på ämnet men samanbitna läppar kan man väl få av långvarigt bruk av viss narkotika? Kan väl komma därifrån
Citera
2022-08-13, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Nu är jag ingen expert på ämnet men samanbitna läppar kan man väl få av långvarigt bruk av viss narkotika? Kan väl komma därifrån
Ja, så kan det vara. Fast jag såg honom visserligen i en tidig roll i westernrullen Young Guns häromdan och han hade en lika tjurig uppsyn där, trots sin unga ålder. Narkoman redan som 20-åring?

Tycker han känns lite felcastad i rollen som gigolon Charlie Harper. Finns inget inbjudande med honom, varken i kroppsspråk eller ansiktsmimik. Ser bara missnöjd och fientlig ut. Alan gör hela serien i mitt tycke. Han plus Charlies bitska och livströtta hushållerska
Citera
2022-08-13, 04:53
Medlem
Citat:
Ja, så kan det vara. Fast jag såg honom visserligen i en tidig roll i westernrullen Young Guns häromdan och han hade en lika tjurig uppsyn där, trots sin unga ålder. Narkoman redan som 20-åring?

Tycker han känns lite felcastad i rollen som gigolon Charlie Harper. Finns inget inbjudande med honom, varken i kroppsspråk eller ansiktsmimik. Ser bara missnöjd och fientlig ut. Alan gör hela serien i mitt tycke. Han plus Charlies bitska och livströtta hushållerska

Spelar han inte i princip sig själv?

Ligger runt , super och drogar och betalas av showbusiness. Det är/var väl charlie sheens liv i ett nötskal.

Hushållerskan tål jag inte, det känns som att man sett den där rollen med den ironiskt kommenterande tjänstepersoner alldeles för många ggr i sitcoms genom åren, det är liksom samma sak hela tiden, det blir inte roligt bara för att man har en underordnad person som iakttar och är bitsk mot sin arbetsgivare om och om igen.
Senast redigerad av alanlissa87 2022-08-13 kl. 05:01.
Citera
2022-08-13, 04:57
Medlem
Citat:

Jag måste säga att jag tycker han gör rollen riktigt bra. Föredrar du hans efterträdare Walden?
Citera
2022-08-13, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Spelar han inte i princip sig själv?

Ligger runt , super och drogar och betalas av showbusiness. Det är/var väl charlie sheens liv i ett nötskal.

Hushållerskan tål jag inte, det känns som att man sett den där rollen med den ironiskt kommenterande tjänstepersoner alldeles för många ggr i sitcoms genom åren, det är liksom samma sak hela tiden, det blir inte roligt bara för att man har en underordnad person som iakttar och är bitsk mot sin arbetsgivare om och om igen.
Ligger runt? Ja, med betaldamer och möjligen en handfull mediakåta groupies. Den mannen har ingen naturlig värme, ingen genuin charm. Kylig, narcissistisk och ovälkomnande utstrålning. Vilken normal, intelligent kvinna vill vara i närheten av något sådant?

Håller inte alls med dig om hushållerskan. Det är alltid roande och dessutom nödvändigt med folk som har modet och fräckheten att våga sparka uppåt
Citera
2022-08-13, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Jag måste säga att jag tycker han gör rollen riktigt bra. Föredrar du hans efterträdare Walden?
Minns inte Ashton Kutchers roll så väl men var det inte en annan typ av personlighet han stod för? En lite snällare version av Charlies rollfigur. Jag finner serien nöjsam så länge som den inkluderar Alan och övriga medlemmar ur Harper-familjen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in