2022-08-13, 05:56
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Charlies dejter brukar ju framföras som väldigt vackra/snygga/sexiga och attraktiva, och visst är en del det. Men jag tycker ärligt talat dom flesta är ganska mediokra eller till och med strax under mediokra. Är det bara jag som är av den åsikten?
Och en länk kan du inte ordna?
Citera
2022-08-13, 07:03
Medlem
mdlbs avatar
Hon som spelade Chelsea (Jennifer Taylor) är definitivt snygg. Övriga såg väl ut som de flesta blåsta LA-brudar.
Citera
2022-08-13, 08:32
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1-9-14-1-namnkod
Tycker han känns lite felcastad i rollen som gigolon Charlie Harper. Finns inget inbjudande med honom, varken i kroppsspråk eller ansiktsmimik.
Snarast du som inte förstår verkligheten, lever i din egen bubbla där du längtar och trånar efter en kopia av din far.

Istället för att fortsätta tro och framhärda att du har rätt vore det klädsamt och helt säkert även nyttigt för dig att inse att du har fel när du börjar klanka ned på en av världens mest framgångsrika tv-serie-figurer som om du hade något intressant att komma med istället för att bara ösa ut dina egna ogrundade sexuella fantasier gällande män och kvinnor.
Citera
2022-08-13, 08:42
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdlb
Hon som spelade Chelsea (Jennifer Taylor) är definitivt snygg. Övriga såg väl ut som de flesta blåsta LA-brudar.
Där skulle jag säga lite tvärtom. Taylor var ganska snygg men engångstjejerna var oftast snyggare. Överlag var det snygga modell/skådisar och dessa är alltid en bit över medel.
Citera
2022-08-13, 08:50
Medlem
Citat:
Charlies dejter brukar ju framföras som väldigt vackra/snygga/sexiga och attraktiva, och visst är en del det. Men jag tycker ärligt talat dom flesta är ganska mediokra eller till och med strax under mediokra. Är det bara jag som är av den åsikten?
Antingen är du väldigt kräsen eller kanske rentav lite avundsjuk?

Du har väl inte missat Denise Richards som jag tycker är superläcker?
Hon ser fortfarande bra ut trots att hon passerat femtiosträcket.

Förövrigt är hon mor till Charlies tvillingar på riktigt.
Citera
2022-08-13, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
De är attraktiva jämfört med Charlie, en 40-årig slacker. Hade alla varit tiopoängare så hade all trovärdighet försvunnit. Grejen är att han får yngre och snyggare tjejer än vad medelålders män brukar få.
Tycker han ser bra ut och har vad man brukar kalla en pojkaktig charm.

Framför allt lockas väl unga tjejer av att han är en kändis med gott om pengar?

Han avverkar ju massor av bimbos (även i serien) och Chelsea är väl den den enda som är mogen och seriös.
Citera
2022-08-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ja, så kan det vara. Fast jag såg honom visserligen i en tidig roll i westernrullen Young Guns häromdan och han hade en lika tjurig uppsyn där, trots sin unga ålder. Narkoman redan som 20-åring?

Tycker han känns lite felcastad i rollen som gigolon Charlie Harper. Finns inget inbjudande med honom, varken i kroppsspråk eller ansiktsmimik. Ser bara missnöjd och fientlig ut. Alan gör hela serien i mitt tycke. Han plus Charlies bitska och livströtta hushållerska
Det stämmer.
Tror bara han alltid försökt se tuff ut med sitt kisande och sammanbitna läppar.

Vet inte exakt när han började knarka men det var när han började hänga med Robert Downey Jr.

Gillar f.ö. Bertha också!
Citera
2022-08-13, 09:06
Medlem
Citat:
Jag måste säga att jag tycker han gör rollen riktigt bra. Föredrar du hans efterträdare Walden?
Instämmer!
Slutade titta när Ashton tog över.
Citera
2022-08-13, 09:09
Medlem
Dom är l bimbos främst, inte just de vackraste modeller? Iaf tänker jag mig att de castat dem så, vad man själv tycker är ju subjektivt.
Citera
2022-08-13, 09:11
Medlem
Citat:
Minns inte Ashton Kutchers roll så väl men var det inte en annan typ av personlighet han stod för? En lite snällare version av Charlies rollfigur. Jag finner serien nöjsam så länge som den inkluderar Alan och övriga medlemmar ur Harper-familjen.
Jo den ständigt snyltande snåljåpen Alan är också kul.
Även Jake och Evelyn är perfekt castade.
Många bra gästskådisar har också dykt upp.
Absolut bäst var nog Steven Tyler som sig själv.
Citera
2022-08-13, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Snarast du som inte förstår verkligheten, lever i din egen bubbla där du längtar och trånar efter en kopia av din far.

Istället för att fortsätta tro och framhärda att du har rätt vore det klädsamt och helt säkert även nyttigt för dig att inse att du har fel när du börjar klanka ned på en av världens mest framgångsrika tv-serie-figurer som om du hade något intressant att komma med istället för att bara ösa ut dina egna ogrundade sexuella fantasier gällande män och kvinnor.
Tror du har helt rätt i att det inte var helt okomplicerat att ha Martin Sheen som far.
Emilio verkar ha klarat det bättre.
Citera
2022-08-13, 09:15
Medlem
Citat:
Jag måste säga att jag tycker han gör rollen riktigt bra. Föredrar du hans efterträdare Walden?

Jag anser även jag att han gör rollen förträffligt bra. Sen kan man se att han faktiskt blir äldre/mer sliten i säsong 7-8. Man måste även tänka på att den rollfigur och den humor dom använder när Charlie Sheen gör karaktären idag till viss del är utdaterad och passar inte alls lika bra i dagens samhälle. Även om jag personligen fortfarande gillar den humorn.

När säsong 1-6 kom ut, och Charlie fortfarande var trovärdig som kvinnokarl, så var det en förträfflig serie. Jag vill minnas att det var en av världens mest inkomstbringande serier under den perioden och jag förstår varför.

Det blir sedan bara larvigt att jämföra Charlie och Walden, det är två helt olika karaktärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in