Citat:
Ursprungligen postat av
Hmmo.O
Varfr tror du bentley bara r semi dry? Hadde en kaka Wifi mints frn Spanien nyligen som va semi dry priktigt och bentley tror jg defintivt r 3x, r dock lite mjukaktig snarare n hrd/pulveraktig som de ofta r, r himla fin kvalite iallafall. Har ej provat Ketama airways men har sett bild p den och den sg sdr ut tyckte jag.
Verkar finnas 2 olika Bentley (frutom commercial hash som r stmplat s med), kolla priset! Du fr inte 3x filtrerat fr 120kr/g i Swe om du inte knner kranen. Har testat en Bentley som sldes som 3x och fr mig var den som en Semi sort men har sett bilder p Bentley p reddit och det sg mycket bttre ut en den sorten jag testat s r lite osker men 3x kostar i alla fall 140-150kr+/g hr hemma.
Och ni som yrar att det r besprutat med spice och skit vet inte vad ni pratar om, vill ni ha rent hash utan skit s kp Dry Sift/3x/Static Sift men hll er ifrn de stora sljarna p fs4 och archetyp fr dem verkar inte veta vad 3x r, finns 2 sm sljare som sitter p riktiga varor direkt frn Spanien, ni fr skicka pm om ni vill ha tips fr kommer bara f en varning om jag tipsar hr.
Men det finns massor med info om dessa nyare hash sorter p ntet (reddit mm), och tro inte att din lokala arab har 3x hash, mest Semi plattor som kommit hit och en del fake dry sift som Ketama Airways, det ser ut som det r doppat i ntt radioaktivt.