Citat:
Ursprungligen postat av
link71
Syntetiskt r de allt , en gammal rv kpte en femma och han blev ovanligt/ jobbigt bng. Inte sknt alls sa han jmfrt med det vanliga haschet.
Alla droger blir bara starkare och mer syntetiskt, fr folk vill s stekta som mjligt ..
Ja det kan vl hnda, men inte att ngon seris sljare marknadsfr Dry Sift Kief hasch upp i flera kilon, dr priserna ligger som sagt p 9000kr/hegge, medan dom sljer helt vanligt standard brunt fr runt 4500kr/hegge. Aldrig att dom hade gjort det, och det visar sig vara vanligt brunt besprutat med syntetiskt skit. Fattar du vilket jvla krig det hade blivit? Detta slj som sagt inte p ntet utan p gatan.
Iaf, det jag rkte r jag sker p att det inte var ngot syntetiskt, det var bara fr potent helt enkelt och inte lika njutbart vid just mitt frsta tillflle. Nr jag hade rkt in mig p det var det inte s att jag mdde dligt, upplevde heller inga biverkningar som syntetiskt skit ger.
Nr jag sedan brjade rka en vanlig bruning eftert var min tolerans helt sjukt jvla hg ocks, s det var bara ett uppehll som gllde.
Citat:
Ursprungligen postat av
Djungle
Det r dyrare hash frn Marocko gjort p mindre filter och av nyare strains, finns olika klasser frn Semi Dry till Static Sift, det mesta som finns i Sverige och sljs som 3x filtrerat eller Dry Sift r tyvrr ofta Semi Dry och sen finns det sdana plattor som "Ketama Airways"
som jag inte vet vad det vad men det var inget 3x, och "Bentley" som cirkulerar r semi dry.
Kolla p Archetyp dr finns par sljare som har semi, dry, 3x inrikes just nu men det finns fake ocks men bara ls p forumet innan.
Det ska smlta vid uppvrmning medans commercial hash knappt bubblar.
Tack fr infon!