Citat:
Ursprungligen postat av
Perlite
Om det nu r dry siev kief som din kran pstr, s har dom med strsta sannolikhet gjort det p trim och vxtdelar som blir ver efter ngon stor odling. Det r en fett gammal teknik att gra hasch p. Det vanliga bruna rkat som halva Sverige rker r ocks dry siev kief. Marockanerna anvnder exakt samma teknik men dom kallar det bara fr hashish/zutla. Det r bara amerikanerna som vill hitta p flashiga namn. Smakar det bra, ser det bra ut, blir du bng och du har frtroende fr din kran s r det med strsta sannolikhet lugnt. Det r bara ett stt att f ut en produkt p ngot som folk normalt brukar slnga. Som sagt, det r med strsta sannolikhet en stor odling som dom gjort det p. Budsen sljs som buds och resten blir till dry siev kief. Dvs trikomer som man separerat frn trim och vxtdelarna.
Lycka till,
Men dsa

som jag skrev tidigare lter jag ofta allt dunder snack g frbi ronen p mig, vilket jag trodde det var just gllande dry siev kief.
Denna gngen stmde det ju dock och var tvungen att frga honom vad fan han sa att det kallades fr att kolla upp det.
Jag gillar inte nufrtiden att vara fr bng d jag vill tminstone kunna fungera 80% p jobbet, kunna trna, ja palla gra saker. Och inte sitta helt snkt i en soffa lngre nr jag rker.
Och det var fan en finhr grns med detta rka d ett bloss till kunde leda till en - no way back.
Fredrar svagare helt klart.. THC mngderna i cannabis behver inte verskrida 20% imo.