2022-08-11, 21:38
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Lergigan är rätt ok ångestdämpande även om man inte föredrar det.
Sen finns biverkningar. Inte nice å ta för mycket å bli svängd. Men man blir inte tvungen att avgiftas på psykiatrin för det.

Finns en liten svart marknad för antipsykotika och antihistaminer.
https://www.msn.com/en-us/news/crime/police-seize-trunkload-of-promethazine-during-traffic-stop/ar-AA10x3pO

Det enda som händer när man tar för många lergigan är att man får ont i ögonmusklerna. Känns jävligt skumt. Har ingen som helst effekt om du frågar mig. Har aldrig sett de ha effekt på någon heller inom psykiatrin. Theralen, ett gift, funkar dock ex antal gånger tills man blir immun mot det. Jag kan dricka en hel flaska utan effekt. Gift.
Citera
2022-08-11, 21:40
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yuffe
"köpa xanor på gatan i Sverige." Första gången kanske du får vad du betalar för, och du tycker wow!
Andra gången får du mormors gamla skräp som kan vara typ mediciner mot artros eller vilket annat mög som helst.

Vilken hora som helst skickar. Horor är inte bara till för sex. Säg hallå, tjena! Jag är en svenne som vill ha olika saker skickade från ditt land, och du får betalt.
Jag skickar en femhundring gömt i ett kuvert när jag fått grejerna. Börja med en karta så att förtroende byggs upp.
Men återigen så måste det vara lagligt i landet det skickas ifrån, annars kan dom råka riktigt illa ut.

Nej. Om du känner rätt kranar. Vilket inte är svårt att hitta. Så får du inte mormors tabletter. Jag har köpt omkring 4000 xanor på gatan och varje gång har det vart samma xanor. Det är inte så det funkar min herre.
Citera
2022-08-11, 21:41
Medlem
Flushens avatar
Skrattretande
Citera
2022-08-12, 12:32
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Du inser att alla är individer va? Man reagerar olika på substanser. För mig gör Atarax inte ett skit, men jag känner folk som säckar av det. Jag hör ofta att theralen inte fungerar, men jag blir en zombie av ett par/tre droppar.

Givetvis. Det finns dock ingen människa som lider av kraftig ångest som blir hjälpt av atarax.
Citera
2022-08-13, 09:07
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Givetvis. Det finns dock ingen människa som lider av kraftig ångest som blir hjälpt av atarax.
Nä men det kan hjälpa till kapa topparna om man har annan medocin i botten.
Citera
2022-11-12, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Atarax = ta en tablett och bli lite sömnig

Prova ät.en allergitablett av annan sort, typ samma effekt.

Din läkare blandade nog ihop Atarax med Aspest.eller något.
Va e Aspest? För d känner ja inte till
Citera
2022-11-12, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Man får faktiskt Oxascand (narkotikaklassat) där också. Till och med att ta med några hem när man går därifrån.
Vrf ger d benzo till nån som e beroende ? O vill sluta
Citera
2022-11-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skd71
Vrf ger d benzo till nån som e beroende ? O vill sluta

Beroendeakuten är inte samma sak som behandlingshem. På Beroendeakuten hamnar alla snetändningar, mildare överdoseringar och alkisar som kommer in för akut avgiftning.

Just vid akut avgiftning av alkohol är man rätt generös med annat under några dagar.
Citera
2022-11-12, 10:46
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Också hört att Atarax är på g att klassas. Konstigt... ...annars brukar ju normen vara "funkar det = klassa!".

Sverige är galet.
Citera
2022-11-12, 16:44
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Det är en värdelös, gammal skit-medicin, men att den är i klass med narkotika, lät ju som ett dåligt skämt.
Läkaren ville förmodligen skriva ut något annat.
Om du verkligen vill ha och behöver en medicin mot ångest, så ta en väldigt låg dos av mirtazapin(7.5 mg) + en folköl.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in