Citat:
Ursprungligen postat av
Kufexposer
Nu lyfts han fram på Alternativ för Sveriges officiella twitter som sympatisör:
https://twitter.com/AfS_riks/status/...177350/photo/1
Ja. Är han inte sympatisör då? Eller är det fel menar du... är han INTE sympatisör eller? Förvirrat max det här!!??
Citat:
Ursprungligen postat av
Kufexposer
Det är intressant att du nämner en sossepolitiker som poserat med gängkriminella. Detta verkar vara rätt tråd:
(FB) Magdalena Andersson poserar med grovt gängkriminella - En rad skandaler i S -
Ja det var den jag tänkte på.
Urlöjligt att bli upprörd över båda två skulle jag säga. Om man lyfter det som argument för att någon skulle vara dålig så har man inte mycket att komma med. Jag skulle till och med vilja påstå att den som startar en tråd om detta för att svartmåla någon är en idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kufexposer
Gissar på att flashbackarna inte kommer vara lika upprörda när det gäller Gustav Kasselstrands poserande med terroristen.
Alla som blir upprörda över sånt här är idioter... Spelar ingen roll om det är högertroll eller vänsterblivna. Det intressanta är vad de olika personerna vill föra för politik för att representera Sverige. Kritik och analys av det är det enda intressanta och all drevandes svartmålning visar bara att de som drevar är idioter.