Citat:
Ursprungligen postat av
Sook
Har ingen aning om bakgrunden till bilden (som jag inte sett) men hon kan ju knappast göra bakgrundskoll på alla som vill fotograferas med henne.
Då bör du och hon titta på bilden och läsa om övriga skandaler inom S i närtid som jag listat här ovan. Då har jag inte nämnt andra välkända bostadsfuskare, sexköpare, rattfyllerister som Hadzialic och Breitholtz med flera.
Hon visar gång på gång en kraftigt bristande förståelse för massinvandringen från mellanöstern och afrika och dess uppenbara konsekvenser. Hon visar en bristande förståelse för gängkriminaliteten och dessa gängkriminella rappare. Hon förstår inte ens sammanhangen hennes politik orsakar.
Hon uttalar sig i artiklar och reklam i media nu där hon är väldigt överslätande till grovt gängkriminella och mördare. Det är verkligen inget eget ansvar som gäller utan det är i stil med "hur kan man hamna där i den situationen att man mördar när man växt upp i Sverige och gått i svensk skola?" och liknande dumheter om någon som skjutit ihjäl folk. Då förstår man inte problemens varken djup eller allvar när man uttalar så förminskande och överslätande formuleringar stup i kvarten om så allvarliga problem som Sverige har idag på grund av hennes politik.