2022-08-07, 10:23
Medlem
Trimmad-Katafalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av febojentan
Kan bli en luring detta, zoomat in, ser ut som metall skruvkork?. Men Anne har hamnat i träsket ordentligt, trist liv.
En ginflaska eller Smirnoff är min förmodan
Citera
2022-08-07, 10:25
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Samtliga av damerna du räknade upp, led av bipolär sjukdom. Där har du svaret.

Är den sjukdomen vanligare för kvinnor?

Nästan varenda tjej som jag träffat på dejtingsidorna de senaste tio åren hävdar att de är bipolära ...
Citera
2022-08-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vet man om det var hon eller huset som orsakade olyckan?

Ointressant efter att ha suttit fast i en brinnande bil i 30 min lär det inte vara speciellt mycket kvar av lungorna. Om du sedan tittar på bilderna på bilen ser du att det mesta framför stolen är sönderbränt dvs kraftiga skador på höger sida på kroppen. Matas med syrgas för att kunna andas. Låter som Ronny Petterson. Troligen borta inom en vecka.
Citera
2022-08-07, 11:09
Anne 53 år bara, såg äldre ut

'Long recovery ahead' after car crash ... En rejäl smäll
https://edition.cnn.com/2022/08/05/e...ash/index.html
Citera
2022-08-07, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag tror på självmordsförsök, det lär ha varit plattan i mattan in i huset.
Sannolikt. Att vara flat”gift” med Ellen Degenerate är nog ingen dans på rosor.

Sinnessjukdom, piller- och alkoholmissbruk och självmordsförsök. Det lär komma fram framöver.
Citera
2022-08-07, 12:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Heche har ju varit varit sjuk i huvudet länge.
När hon skilde sej från Degeneres hävdade hon att hon aldrig varit homo eller bi, bara psykiskt sjuk...
Efter det gifte hon sej med en man.
Det verkar ju inte ha blivit bättre sas.

Det var bara ett PR-trick detta med att vara lesbo ett tag. Men borde inte vara så synd om henne. Borde ha några hundra miljoner på banken även om Hollywood då inte castar kvinnor över 50.
Citera
2022-08-07, 12:15
Medlem
Haha verkar vara en rejält förvirrad idiot detta. Först lesbisk, sen inte. Typiskt för dessa könsförvirrade idioter. Ser för övrigt ut att vara ett typiskt självmordsförsök. Inte ens det klarade hon av. Kvinnor är dumma i huvudet.
Citera
2022-08-07, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Nästan varenda tjej som jag träffat på dejtingsidorna de senaste tio åren hävdar att de är bipolära ...

Ja tyvärr på dejtingsidorna är det så.
Dom vanliga tjejerna utan diagnos träffar man inte på nätet.
Citera
2022-08-07, 13:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Hon har själv sagt att dom första 31 åren av hennes liv så va hon sinnessjuk
Kanske har blivit det igen
Skov, ja, det kan det vara.

Tycker det ser ut som en Smirnoff vodka eller liknande, glasflaska med röd kapsyl i fotot.
Sladden till mobilen i höger hand.
Citera
2022-08-07, 13:17
Medlem
6stringlevins avatar
Jasg trodde hon var homosexuell (jag följer inte kändisar) då det var det sista jag hörde: Men det var tydligen bara tillfälligt.

Jag googlar runt lite om henne. Hon påstår bl.a. att hon var psyksjuk i 31 för att hennes far förgripit sig på henne. Det är intressant för hennes far dog i AIDS och var smygbög. Så sannolikheten för att det ens hänt är rätt liten. Inte helt omöjlig (federleys vän har ju våldtagit båda könen) men rätt osannolikt.

Jag tycker hon ser mer ut som ett krackoffer än alkoholist.
Citera
2022-08-07, 13:20
Medlem
6stringlevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Det beror på att bipolär har ersatt borderline som slaksdiagnos inom psykiatrin. Vet man inte vad som är felet så skriver man bipolär (inget skämt).
Manodepressivitet har alltid funnits (bipolär typ1) men det är stora frågetecken om bipolär typ 2-37 finns. Det är rena poppisdiagnosen. Bl.a. så skulle tex Persbrant vara "bipolär"
Citera
2022-08-07, 14:04
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Bilden sa allt. Hon ser ut som vilken förortsalkis/pundare som helst. Tragiskt.

Japp, bingo.

Hon ser ut som en undernärd rödvinsalkoholist och eventuell pillermissbrukare. Jag bodde tidigare granne med en karl som hade en fru som var sådan. Under de 4 år jag bodde där gick det från dåligt till botten, sedan dog hon. Jag var där inne otaliga gånger för att hjälpa honom försöka ordna upp saker och ting när hon ramlat och spytt ner sig, kissat ner sig o.s.v.

Hon såg ut EXAKT som Heche gör på bilden i länken i perioden innan hon nådde botten oh dog. Stripigt hår, hålögd, undernärd och en blick som skriker personlig misär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in