2022-08-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Ännu ett trainwreck bland bokstavsfolket, zzzzz...

Ja.

Men helt otroligt att hon lyckats få den karriären trots att hon verkar så skruvad. Det var faktiskt i extremaste laget.
Citera
2022-08-07, 03:45
Medlem
Edit: dubbelpost, mod kan radera
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-08-07 kl. 03:57.
Citera
2022-08-07, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Kanske självmordsförsök, hade jag varit tillsammans med en patologisk narcissist så hade jag också försökt ta livet av mig. Nejdå, tror inte det på allvar, men Ellen är en vidrig människa.
Utveckla, varför anser du detta? Lite mer konkret än att hon är narcissistisk, det verkar typ alla vara numera mer eller mindre då det blivit mainstream. Fick intrycket att hon var en snäll och glad människa, väldigt rolig också men kanske hon är helt annorlunda irl till skillnad från tv/media.

Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Ännu ett trainwreck bland bokstavsfolket, zzzzz...
Sätt dig i deras sits. Jag vet människor som mår väldigt dåligt, ibland på grund av att de känner sig utstötta, dåligt behandlade på grund av deras läggning(nu pratar jag om helt normala människor som har sund syn på sex och dylikt).
Det är ingenting de valt, att vara homosexuella, jag förstår inte människor som inte stödjer människor som redan har det svårt, det är synd om dom som mår dåligt imo.
Tycker det är elakt att hata dom eller vilja dom illa som vissa dårar verkar vilja. De som är homofober är inte bättre än hjärntvättade religiösa fanatiker alternativt fascister som vill trycka ner andra, eller så är dom hjärtlösa. Homofobi hör inte hemma i ett stabilt samhälle, tycker att det är extremt bra att Sverige stöttar hbt och dylikt. Dessa människor behöver allt stöd dom kan få, de ska också ha rätten till att leva ett bra och lyckligt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Ja.

Men helt otroligt att hon lyckats få den karriären trots att hon verkar så skruvad. Det var faktiskt i extremaste laget.

Erm nja, finns flera kändisar, speciellt skådespelare eller musiker som brukar spåra. Stor press(eller svåra bakslag) leder till självmedicinering utav olika preparat som kan leda till missbruk & beroenden.

Sedan får de väl ordinerat olika preparat för att ens orka med allting. Jag förstår dock dessa människor, är själv fd. missbrukare eller självmedicinerare rättare sagt. Finns nära människor jag oroar mig om på en regelbunden basis på grund av de håller på med sådant, kan knappt umgås med dom då jag valt att gå en lite annan väg i livet och försöker leva relativt normalt och nyktert.
Jag hoppas innerligt att man börjar med ibogainbehandlingar mot missbruk då detta verkar vara effektivt.

Läser man i tråden om människans livssituation så tycker jag det är synd om henne. Hoppas hon blir bättre.
Citera
2022-08-07, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ludicrous Speed i "Spaceballs"?

Hur kan det gå så snett för så många kvinnliga kändisar? Tänker på t.ex. Margot Kidder, Carrie Fisher, Sinéad O'Connor, Dolores O'Riordan, m.fl.

Heche var väl rätt stor under andra halvan av 90-talet? Flera storproduktioner.

Kanske dags att se den där "Sex dagar, sju nätter" som man hoppat så många gånger.

Samtliga av damerna du räknade upp, led av bipolär sjukdom. Där har du svaret.
Citera
2022-08-07, 06:00
Medlem
LemPicas avatar
Heche har ju varit varit sjuk i huvudet länge.
När hon skilde sej från Degeneres hävdade hon att hon aldrig varit homo eller bi, bara psykiskt sjuk...
Efter det gifte hon sej med en man.
Det verkar ju inte ha blivit bättre sas.
Citera
2022-08-07, 08:01
Medlem
Rofl.
Ser ut som vilken alkad förortsugga som helst.

Jag tror hennes nästa framför kameran blir gratisactris i cops.
Citera
2022-08-07, 08:07
Medlem
Är ju troligt att det ligger alkohol och/eller andra droger bakom.
Citera
2022-08-07, 09:03
Medlem
Anne H identitetsförvirrad
Sexuelt förvirrad
Droguser
Olycklig och känd
Citera
2022-08-07, 09:11
Medlem
https://twitter.com/iMarkClements/st...22314407444484

https://twitter.com/CBSLARachel/stat...98048449122305

Både full (troligtvis) och i hög hastighet
Citera
2022-08-07, 09:22
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Kanske självmordsförsök, hade jag varit tillsammans med en patologisk narcissist så hade jag också försökt ta livet av mig. Nejdå, tror inte det på allvar, men Ellen är en vidrig människa.

Hon var ihop med Ellen på 90-talet.
Citera
2022-08-07, 09:33
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Rofl.
Ser ut som vilken alkad förortsugga som helst.

Jag tror hennes nästa framför kameran blir gratisactris i cops.

Hon var attraktiv som yngre.

En vacker kropp och en ängels ansikte.

Men skönhet begår och klokhet består.
Citera
2022-08-07, 09:45
Medlem
trazkes avatar
Vet man om det var hon eller huset som orsakade olyckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in