2022-08-06, 20:07
Medlem
Dansflugans avatar
Ett blodprov borde väl räcka?

Vid misstanke av rattfylleri med mera så tas oftast prover i serum eller plasma. Svaret lämnas i mmol/l. Straffrättsligt gäller sorten promille. Omräkning: S-etanol eller P-etanol (mmol/l) x 0,0363 = promille etanol (mg/l) i helblod. Tumregeln är att 1,0 promille etanol i blod motsvarar ca 28 mmol/l i plasma eller serum.

Vild hypotes:
USA bryr sig mycket om personers rättigheter
Blodprov får inte tas som första steg då det räknas som ett stort ingrepp
Blåsprov måste tas först.

Alternativ hypotes:
Hon har fått någon medicin eller något dropp som gör att blodprovet blir missvisande.
Citera
2022-08-06, 20:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Bilden sa allt. Hon ser ut som vilken förortsalkis/pundare som helst. Tragiskt.

Ludicrous Speed i "Spaceballs"?

Hur kan det gå så snett för så många kvinnliga kändisar? Tänker på t.ex. Margot Kidder, Carrie Fisher, Sinéad O'Connor, Dolores O'Riordan, m.fl.

Heche var väl rätt stor under andra halvan av 90-talet? Flera storproduktioner.

Kanske dags att se den där "Sex dagar, sju nätter" som man hoppat så många gånger.
Senast redigerad av Dalulven 2022-08-06 kl. 20:59.
Citera
2022-08-06, 21:03
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Hur kan det gå så snett för så många kvinnliga kändisar? Tänker på t.ex. Margot Kidder, Carrie Fisher, Sinéad O'Connor, Dolores O'Riordan, m.fl.

Kanske dags att se den där "Sex dagar, sju nätter" som man hoppat så många gånger.

Därför att du bokstavligen säljer din själ om du vill bli världskänd. Det tär på psyket
Citera
2022-08-06, 21:14
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Hon har själv sagt att dom första 31 åren av hennes liv så va hon sinnessjuk
Kanske har blivit det igen

Skicket såg inget vidare ut tyvärr, före olyckan, som Courtney Love upphöjt i tre. Bara 53 år, alltså ...

https://www.youtube.com/watch?v=0bfSkPsV908

Umgicks med en tjej som missbrukade alkohol och piller en tid.

Men hon var väldigt skötsam och fräsch jämfört med detta ...

Hoppas det finns hjälp för sånt här.
Citera
2022-08-06, 21:22
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:

Det där omättliga behovet på bekräftelse som många har är ett stort hål i själen som är svårt att laga och leva med. Ofta är psykisk ohälsa och bekräftelsebehov kusinerna med varandra.
Citera
2022-08-06, 21:27
Medlem
GoEks avatar
Ännu ett trainwreck bland bokstavsfolket, zzzzz...
Citera
2022-08-06, 21:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Kört som en dåre påverkad tidigare som det verkar enligt TMZ. Så bra att hon kanske bara körde ihjäl sig själv även om man givetvis inte minst för hennes barn får hoppas hon klarar livet.
Citera
2022-08-06, 21:29
Medlem
Kanske självmordsförsök, hade jag varit tillsammans med en patologisk narcissist så hade jag också försökt ta livet av mig. Nejdå, tror inte det på allvar, men Ellen är en vidrig människa.
Citera
2022-08-06, 21:31
Citat:

Skulle påstå att det inte är något typiskt kvinnligt. Listan över manliga kändisar som hanterat det "mindre bra" kan ju göras lång den också om inte längre, Macaulay Culkin, Wesley Snipes, River Phoenix, Corey Feldman, Mickey Rourke, Charlie Sheen, Val Kilmer, Randy Quaid, Philip Seymour Hoffman, Robert Downey Jr., David Hasselhoff, Heath Ledger m.fl. m.fl. En del hämtar sig men det verkar inte vara lätt att vara kändis, oavsett om man är man eller kvinna.

Vill minnas att Sex dagar, sju nätter var lite underhållande på ett lättsamt sätt. Hon såg ju inte så dum då heller. Synd att det gick som det gick.
Citera
2022-08-06, 22:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Kanske självmordsförsök, hade jag varit tillsammans med en patologisk narcissist så hade jag också försökt ta livet av mig. Nejdå, tror inte det på allvar, men Ellen är en vidrig människa.

Var de inte över 20 år sedan de umgicks?

Om man kollar in Heches händer, så verkar hon ha varit ett nervvrak redan på 90-talet ...
Citera
2022-08-06, 22:37
Medlem
Citat:
Var de inte över 20 år sedan de umgicks?

Om man kollar in Heches händer, så verkar hon ha varit ett nervvrak redan på 90-talet ...

Oj, du måste ha rätt, själv uppfattade jag att de var tillsammans av trådstarten men jag har noll koll! Blev mest upprörd när jag tänkte på Ellen och passade på att avreagera mig lite. Haha!
Citera
2022-08-06, 22:51
Medlem
DrComforts avatar
Ellen må vara ett svin men det var längesen hon och Heche gängade + Heche var galen redan innan hon gängade Heche. Heche blev inte galen av Ellen. Möjligen att hon blev tillsammans med Ellen för att hon var galen redan från början. Med galen menas här inte lite borderline utan perioder av full blown psychosis.

Dock tog förhållandet med Ellen hårt på den redan sköra Heche. Redan dagen efter de gjort slut lär hon ha hört röster som befallde henne att ta E för att kunna borda ett rymdskepp i Fresno. Polisen hittade henne i samma veva irrandes halvnaken på någons privata tomt.

Heche alltså, henne skulle man ju gärna vilja åka på roadtrip med🤙
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-06 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in