2022-08-03, 21:14
Citat:
Ursprungligen postat av PowaMan
Lallish. Låt oss prata naturvetenskap, då pratar vi grejer.
Känner sådana också. Tatuerade läkare, matematiker och fysiker.

Verkar som att du aldrig satt foten på ett universitet dock.
Citera
2022-08-03, 21:16
Medlem
anwe8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ok. Men vad är det du vill ha sagt? Är du bara ute efter att poängtera ett samband eller har du någon vettig tolkning av siffrorna?

För övrigt är det en KRAFTIG överrepresentation av män bland folk som sitter i fängelse.

Önskade enbart illustrera ett samband. Gällande det fetade, det säger i princip ingenting då förekomsten av tatueringar rent generellt knappt är könsbetingad öht.

"In the U.S., 15 % of men and 13% of women have tattoos."

http://www.historyoftattoos.net/tatt...have%20tattoos.
Citera
2022-08-03, 21:16
Medlem
Jr.Sopranos avatar
TS har helt rätt i sin analys. Tatueringar är ett sätt för trashmänniskor att märka sig själva som trash. Det är så klart bra för oss övriga så att vi inte behöver beblanda oss med dem.
Citera
2022-08-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jamen gå och gör det. Vi hög status människor spelar inte i er liga ändå.

Högstatusmänniskor har koll på svenska språket, så vem försöker du lura?

Du är säkert inget mer än en lågutbildad, ful och fattig bonddräng som både saknar mod och pengar att tatuera sig.
Citera
2022-08-03, 21:18
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Ja det är riktigt trashigt med mycket tatueringar på kvinnor. Börjar någon täcka hela kroppen så känns det ju seriöst som att man försöker tatuera bort något trauma.
Citera
2022-08-03, 21:25
Medlem
Typ 3/4 delar av befolkningen verkar vara tatuerad idag, så egentligen säger det väl inte ett jäkla dugg. Alla vill vara unika och speciella idag, så tatueringen är väl ens eget unika varumärke, så att säga.
Det är bara de mest extrema som man kan undra hur det står till nuförtiden.
Själv fullkomligt otatuerad. Tycker inte det finns något motiv som jag känner att jag skulle vilja se på exakt varje dag resten av mitt liv.
Citera
2022-08-03, 21:28
Medlem
Citat:
192 och bänkar 145 KG. Vad ska jag vara osäker över? Horunge!

On topic: tatuering inte snyggt. En högutbildad person skulle aldrig få för sig att tatuera sig själv.

Så lång och tar så lite i bänk? Du måste vara byggd som en spaghetti.
Citera
2022-08-03, 22:04
Medlem
Kunde inte ha samlag med en kvinna pga hennes sjukt fula tatueringar. Det var helt random skit överallt på hennes kropp, allt ifrån Linus på linjen till Stjärnor till Frankenstein. Där snackar vi om att göra sig oattraktiv frivilligt usch.
Citera
2022-08-03, 22:05
Medlem
Säger väl mkt om en människas past / del av liv
Citera
2022-08-03, 22:13
Medlem
Citat:

On topic: tatuering inte snyggt. En högutbildad person skulle aldrig få för sig att tatuera sig själv.

Jag skiter väl i vad du tar i bänkpress, vad har det med saken att göra? Bara att du känner ett behov av att skriva det bevisar ju min tes ytterligare, samt misstänker att du kommer ifrån icke skidåkande nation på hur du uttrycker dig.

Samt att du inte vet vad högutbildad är, för du är rätt långt uppe på läktaren nu...

(196cm, 152,5 i bänkpress... Din smurf)
Citera
2022-08-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Att tatuera sig är att rista in något permanent.

Det en 18-åring tycker är coolt idag lär vara föga coolt när personen fyller 45.

Själv tycker jag det tyder på låg självkänsla.

Laserkliniker som bränner bort tatueringar lär bli en big business i framtiden.

Jag gillar fortfarande mina (46 idag) utom en som jag gjorde en ny över. Var egentligen inget fel på den, men ville ha ett annat motiv. Har dock bättrat på de övriga då tatueringstekniken utvecklats en hel del sen 90-talet, så går att göra mycket mer detaljer nu. Blev riktigt snyggt!

Vad andra tycker är för mig 100% ointressant.

Sen ristar man inte in tatueringar, man sticker in färgen med nålar. Lite missuppfattning där, men lätt hänt.
Citera
2022-08-03, 22:24
Medlem
speerys avatar
Citat:

Bara av att du nu i flera trådar behövt hävda att du är "192" och "längre än alla svenskar" samt att du "bänkar 145kg" bevisar bara för alla att du med största sannolikhet är kortare än 170 samt att du förmodligen aldrig satt din fot på ett gym.

Ja just det, du var forskare också va?

Gå nu och lägg dig så att du orkar upp för att bänka 145 kg (vilket dom flesta som tränar för att bli stora och starka klarar av) samt att forska fram något nytt läkemedel, för du var väl utöver forskare även apotekare också?

Fjant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in