Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Folk klagar mycket på invandrare, med allr rätt, men är det något som är värre, eller lika illa, så är det raggarsvin.
Fulla jävlar om stökar och har noll hämningar för vad dom kan göra.
Aldrig varit i rättvik men har varit på en del "bilträffar" och mindre marknader genom åren och det är alltid samma sak.
Tror säkert dom skulle bete sig illa även utan alkohol, det är liksom deras kultur att svina.
Vuxna karlar står på bilar och pissar, kastar snus på folk, och allt möjligt.
Förr om åren när Power Big Meet var som störst och i princip hela Svenska raggareliten var samlade på samma ställe var det alltid ytterst få ingripanden som handlade om någon form av allvarlig brottslighet och så har det sett ut på alla liknande tillställningar där lägre samhällsklasser roat sig som ex Sweden Rock osv.
Varför går du på tillställningar om du inte gillar Svensk dryckeskultur?
Det finns ju "Gärdesloppet" på Djurgården, Jaguar klubbens egna träffar osv som arrangeras på Söndagar och i princip enbart drar till sig akademiker, golfspelare och sådana där smygalkoholister som skåpsuper 24/7 i stället (fast i lugnare tempo) och sprätter runt, leker märkvärdiga och försöker ge sken av att dom är lite finare?
Citat:
Ursprungligen postat av
Farfarsfar
Småflickor bör inte supa sig redlösa överhuvudtaget och speciellt inte i sådana dräggiga miljöer. Tragiskt hur samhället urartat.
Jag skulle vara mer orolig över att släppa iväg dottern till skolan bland alla pedofillärare och pillerknaprande medelklassare till kollegor som tittar åt ett annat håll och aldrig vågar agera än att släppa iväg henne bland folk som i grunden dels har bättre värderingar men framförallt inte tvekar att banka skiten ur pedofiler och våldtäktsmän om något mot förmodan skulle hända.
Jag har tittat en del på Dumpen och Patrik Sjöbergs pedofilfilmer, det verkar mest vara etablerad medelklass som sitter där och lipar om att frun kommer gå ifrån dom och att hela livet rasar om filmerna läggs ut. Stor del akademiker inte en enda raggare eller pundare, vad jag sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
Farfarsfar
Därav "svansen" måhända. Blattar dyker alltid upp när det är fest och mycket folk i rörelse, för att ställa till med djävulskap naturligtvis.
Precis som konservativa högern på Flashbak dyker upp som ett brev på posten och i övriga kommentarsfält så fort ämnet handlar om fest och mycket vanligt folk i rörelse.
Och när alla andra av jordens nationaliteter, klaner, större släkter etc håller ihop och står starka mot övriga är svenska konservativa högerns signum som vanligt det rakt motsatta, att låta behovet av självhävdelse och att se ner på andra gå före och göra allt i sin makt för att splittra den egna befolkningen.
Samma höger som sitter och bölar över att "andra tar över vårt land." Konsekvenstänkandet som det annars alltid tjatas om är uppenbarligen minst utvecklat hos den här gruppen. Vem hade ni tänkt ska stå upp för Sverige och Svenska värderingar när ni ständigt och jämt tar chansen att pissa på i princip dom enda som har den förmågan, som inte som ni själva tittar åt ett annat håll, håller med och tänker på era karriärer så fort det hettar till?
Citat:
Ursprungligen postat av
mittåt
Jag kanske är gammaldags, men när jag läste artikeln så blev jag mest sugen på att åka dit. Då är jag en välordnad akademiker som inte ens äger en bil. Men jag är så trött på att allt ska vara så väldigt ordnat och kontrollerat så fort det ska partajas. Självklart ska ingen bli våldtagen, och raggarfester är väl inget för kidsen, men någon rejäl röjarfest per år tycker jag att alla kommuner med självaktning borde ha.
Äntligen, en akademiker man skulle vilja umgås med, efter alla dessa år.