2022-07-31, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
En riksdagsmajoritet för Nyans så slipper vi dessa jävla grön/röd/blå hårfärgade tjockisarna för alltid.
Galgbacken nästa. Tillbaka till medeltiden.
Tig bonde!
Frågan är om inte ett islamistiskt styrt Sverige faktiskt är att föredra mot globalistvänsterns styre.
Citera
2022-07-31, 21:43
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Frågan är om inte ett islamistiskt styrt Sverige faktiskt är att föredra mot globalistvänsterns styre.

Det lutar ju åt det.

Allah akbar.
Citera
2022-07-31, 21:49
Medlem
Vryzass avatar
Tillbaks till 1978, sjukdomsförklara bögar.
Citera
2022-07-31, 21:52
Medlem
Vad gäller blodgivning så grundar sig dagens regelverk i två saker: Det kan ta tid innan HIV detekteras i de tester som görs av det donerade blodet och generellt sett har homosexuella män många partners och gärna oskyddat sex. Apkoppor speglar detta väl just nu. Homosexuella män löper 40% högre risk att infekteras av HIV än heterosexuella män, och lesbiska kvinnor smittas i otroligt låg utsträckning. Sedan finns såklart Anders & Lars som båda levt monogamt i sitt förhållande i tjugofem år, men säkerheten för mottagare av blod trumfar deras eventuella irritation över att särbehandlas. Det finns inget ovetenskapligt i regelverket, tvärtom.
Citera
2022-07-31, 21:58
Medlem
Mitt krav: Stoppa bögerihysterin.

Låt folk göra vad fan de vill i sovrummet.

Sluta dra in företag, medier och myndigheter i sex och samlevnadsfascism och låt normala barn och människor få vara ifred.

Visst, kör bögparader eller kissa på varandra eller whatever, förstör inte min matlust bara om jag är på uteservering. Gå först förbi med stora varningsskyltar och megafoner och varna så att det blir frivilligt att se diverse anuspeddon och bögbajs till maten.
Citera
2022-07-31, 22:14
Medlem
JustZlatans avatar
Jag hoppas verkligen inte Ebba och Ulf dyker upp på Prides så kallade partiledarutfrågning.
Citera
2022-07-31, 22:37
Medlem
neuron-drones avatar
Jag förstår inte alla krav. Men verkar väl vettigt.

Mest kan jag väl tycka att man måste få räkna sig till motsatt eller tredje kön utan krav på dysfori. Som det är nu måste man vara aktivt mentalsjuk för att få byta kön i social mening.
Citera
2022-07-31, 22:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hoppas verkligen inte Ebba och Ulf dyker upp på Prides så kallade partiledarutfrågning.
Spännande att se. Vi minns ju alla hur partiledarna med Löfven i spetsen stod & viftade med bögflaggor, samtidigt som dom såg ut att vantrivas extremt.
Undrar om inte vinden har vänt lite?
Citera
2022-07-31, 23:25
Medlem
Ingen i tråden verkar ogilla förbud mot omvändelseterapi, vilket är märkligt.

Varför inskränka homosexuellas rättigheter att, i de fall de vill så, försöka byta sexuell läggning? Det borde stå var och en fritt, oavsett om de vill göra det med hokuspokus. Dessutom är det ingalunda någon faställd vetenskaplig sanning att all form av omvändelseterapi är verkningslös. Det är en politisk sanning, inte en vetenskaplig slutgiltig sanning. Vissa psykologer håller inte med om nuvarande consensus och hänvisar till studier som stöd. Jag har inte granskat dessa men oavsett giltighet måste väl individen få välja.
Citera
2022-08-01, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
1. Ny könstillhörighetslag.
2. Inför ett tredje juridiskt kön

Jag tycker att man helt enkelt ska välja själv man-kvinna- divers/ingen uppgift. Överallt där det absolut inte är nödvändigt ska det vara förbjudet att registera könet. Varför ska körkortet visa om man är man eller kvinna? Helt onödigt....
Körkortet visar inte kön. Däremot visar personnumret kön. Och det möjliggör statistik, vilket möjliggör vetenskap och forskning, vilket förhoppningsvis leder till kunskap och ett bättre samhälle.

Att personnumret finns med på ett identitetskort är för att man ska kunna urskilja unika individer. Det kan vara bra om man exempelvis söker efter någon eller behöver identifiera en död kropp.
Citera
2022-08-01, 02:22
Medlem
fluff995s avatar
Kom ihåg - Prideflaggan är inte en politisk symbol. Så helt ok för alla landets kommuner och myndigheter att använda prideflaggan till sina flaggstänger, på sina bussar, i sina lokaler...
Citera
2022-08-01, 02:23
Medlem
AdamSmiths avatar
Allt med transtjaffset är extremt överdrivet. Att låta minderåriga som antagligen utöver den vanliga tonårsångesten har någon form av psykiskt illamående fatta ett livsändrande beslut för att de under en tillfällig och fas vill byta kön för att identifiera sig med den som offerkultur som är inne för tillfället är helt barockt. Självmordsstatistiken för de som genomgått könsbyte ser rätt mörk ut. Det talar för att genomgreppet inte gjorde så att de blev lyckligare direkt.

Bögar är medicinsk paria. Män som knullar runt frekvent med många olika män utan skydd. Det är inte en slump att de historiskt sett är den grupp som primärt stryker med i AIDS, och nu i apkoppor. Självklart ska informationsplikten för HIV-smittade vara kvar, och det ska inte vara något jävla bögblod i vården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in