2022-08-04, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Hon såg då inte ut att ha fått en smäll mot ansiktet inget märke där... samtidigt som någon i tråden länka en video där hon och en annan kvinnlig OV misshandlar en snubbe som helt lungt står och säger till dem att sluta slå honom.

https://m.youtube.com/watch?v=1VdjIuxVxZo

Här är klippet

Det där klippet har jag sett, det är vidrigt . Hur kan denna parasiten få ha kvar sitt jobb?
Spyr på den lilla ...... hoppas det får sitt straff och aldrig sätter sin fot som ordningvakter igen
Citera
2022-08-04, 00:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Det där klippet har jag sett, det är vidrigt . Hur kan denna parasiten få ha kvar sitt jobb?
Spyr på den lilla ...... hoppas det får sitt straff och aldrig sätter sin fot som ordningvakter igen

Helt sjukt att de inte åkt dit... snubben gör inget och ändå slår de honom med batong... så den där jävla paddan är ju en tickande bomb.
Citera
2022-08-04, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Helt sjukt att dem är släppta, ska bli kul att se om dem ens får något straff för detta.
Påminner om George Floyd situation i USA.

Ja det är riktigt jävla sjukt.
Citera
2022-08-04, 01:01
Medlem
ArgusOnes avatar
Del
Citera
2022-08-04, 01:04
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Du förstår väl att snubben har gjort sig skyldig till flera punkter av misshandel och i en video pratar vakter om våldsamt motstånd och våld mot tjänsteman.

Hörru systemlakejen du får ta och hosta upp bevis för vad dessa lögnare till OV har att säga ger jag inte 5öre för... De värsta jävla patetiska lögnerna hittar du tyvärr bland myndighetsutövare.
Citera
2022-08-04, 01:08
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Ja det var ett vettigt inlägg och betydligt bättre än dina imbecilla personangrepp. Jag uppskattade särskilt stycket att överviktiga inte bör läggas på mage. Det hade jag inte tänkt på. Noterade du dock att det vettiga inlägget, likt undertecknad, fokuserade mer på strypvåldet än på att den kvinnliga OV "med sin feta röv" satt gränsle över personen? Så jag kan trots det vettiga inlägget se ett scenario där den ena döms och den andre frias.
Sluta vara ett oskönt kukhuvud nu, gå tillbaka till mitt första inlägg till dig istället och käka lite humble pie. Godnatt!
Citera
2022-08-04, 01:08
Avslutad
Tänk er det ramaskri och demonstrationer det blivit av detta om BO var färgad. Nu var det bara en vit man som dog så the usual suspects på twitter och i media är såklart helt tysta.

Vidrigt och genomskinligt.
Citera
2022-08-04, 01:10
Medlem
Citat:
Hon såg då inte ut att ha fått en smäll mot ansiktet inget märke där... samtidigt som någon i tråden länka en video där hon och en annan kvinnlig OV misshandlar en snubbe som helt lungt står och säger till dem att sluta slå honom.

https://m.youtube.com/watch?v=1VdjIuxVxZo

Här är klippet
Kvinnan i videon du länkar är inte samma kvinna som är MGM i detta aktuella fall.
Citera
2022-08-04, 01:10
Medlem
Citat:
Hörru systemlakejen du får ta och hosta upp bevis för vad dessa lögnare till OV har att säga ger jag inte 5öre för... De värsta jävla patetiska lögnerna hittar du tyvärr bland myndighetsutövare.

Sorgligt men sant! ALLTID rygg mot vägg i dessa situationer. Annars smyger de upp på en bakifrån och fäller en med sandad gummiklubba i knävecket.
Citera
2022-08-04, 01:11
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Har du sett videoklippen? Ganska tydligt att fyllot misshandlat minst två personer. En man och en kvinna.

Om man misstror att fyllot senare skulle ha sysslat med våld är man ganska belagd med skygglappar.

Vi får se vad utredning kommer fram till.
Citera
2022-08-04, 01:14
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Har du sett videoklippen? Ganska tydligt att fyllot misshandlat minst två personer. En man och en kvinna.

Om man misstror att fyllot senare skulle ha sysslat med våld är man ganska belagd med skygglappar.

Vi får se vad utredning kommer fram till.

Det var inte den videon du svarade på utan den när dessa står och slår en till synes lugn person med batong... tänker inte slösa mer tid på dig, då du använder halmgubbar.

Vad Juha gjorde och inte gjorde var ganska irrelevant i det inlägget... du svarade på.
Citera
2022-08-04, 01:15
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgkex3
Kvinnan i videon du länkar är inte samma kvinna som är MGM i detta aktuella fall.

De ser då likadana ut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in