Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-30, 18:06
  #13
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://www.instagram.com/p/CSqjGZ7o..._web_copy_link

Visst fan är det där vanlig smörgåsskinka???

Av broskbitarna att döma billigast möjliga.

Vilken fantastiskt vidrig människa till ägare.
Citera
2022-08-01, 14:40
  #14
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://www.instagram.com/p/CSqjGZ7o..._web_copy_link

Visst fan är det där vanlig smörgåsskinka???
Ja, ser ut som klassisk fulskinka från eldorado.

Vilken jävla lirare alltså!
Citera
2022-08-01, 19:47
  #15
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WJP
Det ser verkligen ut som smörgåsskinka.

Ägaren är Adn*n Ötün*
* = a, c

Hans omsättning från 2020 ligger mellan 300 - 499 tkr
Omsättningsintervallet grundar sig på den momsredovisning som företaget har gjort kalenderår 2020.

Många turister betalar säkert med kontanter, vilket kan vara en förklaring till varför Adn*n har redovisat så lite till Skatteverket.



Varför mörka namnet på Adnan Ötünc som driver Hamnens Restaurang & Brasseri - Öckerö?
Citera
2022-08-01, 23:18
  #16
Medlem
Har familj på Öckerö, som tur är har jag aldrig besökt det här stället, ska nog svänga förbi nån gång, göra en stor beställning sen dra en springnota, känns inte mer än rätt efter alla han har scammat.. självklart utan att äta maten, får kväljningar av att kolla på bilderna.
Citera
2022-11-07, 15:24
  #17
Medlem
Med tanke på vad som står på andra ställen (Trip Advisor mm) så begriper jag inte varför ingen har anmält ägaren för både olaga hot och ocker. Eller varför ingen har gett han stryk. Det ligger en hund begraven här. Är han knuten till gängkriminalitet och/eller någon klan?
Citera
2022-11-07, 15:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Med tanke på vad som står på andra ställen (Trip Advisor mm) så begriper jag inte varför ingen har anmält ägaren för både olaga hot och ocker. Eller varför ingen har gett han stryk. Det ligger en hund begraven här. Är han knuten till gängkriminalitet och/eller någon klan?

Man kommer ju till polisens sida om bedrägeri när man klickar på webbplatsen så antar han är anmäld. Helt sjukt att han fått hålla på så länge utan att det uppmärksammats ordentligt
Citera
2022-11-08, 14:23
  #19
Medlem
Saxat från en tråd på facebook:

"Förra året tänkte vi fika/äta där och hade hunden med oss. Satte oss ner och väntade in service, men inte kom det någon. De ville inte ha oss där....Frågade om vatten till hunden och fick svar att vi skulle ha med skål och vatten själva. Eventuellt kunde vi ta vatten från toaletten till hunden.
Vi gick därifrån."

Ni fattar vad detta handlar om va? Ägaren är muslim och fundamentalist. Hittar stöd i sin tro att se hundar och hundägare som orena och att blåsa värdlandets folk.
Citera
2022-11-08, 14:41
  #20
Medlem
Jahbrahs avatar
Hm, brukar träna där var 5e år, på ö-jäveln alltså, och då blir det gärna en pizza efter inte en gås eller några bärs. Minns inget överpris eller konstigt beteende. Sist var 2019 dock, så får återkomma efter jag krömat i mig en pizza där 2024
Citera
2022-11-22, 18:02
  #21
Medlem
Mandingos avatar
Står om den i GP idag, nån som har plus och vill dela?

https://www.gp.se/kultur/kultur/alla...käl-1.86234278

Har också blivit blåst där...
Citera
2022-11-22, 19:50
  #22
Medlem
ost-e-knarks avatar
Tack för texten från GP, Jag har åkt förbi många gånger och sneglat åt det hållet när det knorrat i magen men som tur har jag aldrig stannat till där.

Jag blev skinnad på heaven 23 en gång med familjen men då visste jag ändå att det skulle svida till men det är ändå inte trevligt att få en sådan nota för ett par brödbitar med räckor på.
__________________
Senast redigerad av ost-e-knark 2022-11-22 kl. 19:58.
Citera
2022-11-22, 22:24
  #23
Medlem
Masajens avatar
Haha vad fan skriver han på sina kvitton då, dör av garv. Kritik görs av hycklare och nättroll enligt kvittona haha..
Citera
2022-11-22, 23:00
  #24
Medlem
svampgaffels avatar
Denna artikel var något av det roligaste jag läst på länge. Vilken jäkla skojare alltså.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback