Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Jo jag är seriös.
Den psykiska misshandel han utsatte henne för är upphovet till att hon inte ville veta av honom och att hon till och med kunde avstå J i tanken (inte verkligheten) för att slippa honom.
Lukas i sin oändliga naivitet tror att han fortfarande kan få det bra med Bella.
Du har inte belägg för något av det där.
Den enda som psykiskt misshandlade var I.
Jag hoppas lite för din egen skull att du inte förstår hur dumt dina inlägg framstår. Du har skrivit massor med saker och haft din tes och jag hade hade haft större respekt för dig i detta forum om du efter fupen kom eller t.o.m. efter rättegången där rätten går på det vi alla skrivit här. Om du då sagt ja jag hade fel eller jag trodde rätten skulle döma annorlunda. Men när du hittar på och vrider på saker och kastar mest skit går det inte att ta något du skriver seriöst.
Hur många inlägg du än skriver här kommer nog ingen tror jag, här anse att Lukas är en kvinnohatande barnamördare.
Jag tycker bara otroligt synd om honom.
Ung, oerfaren från både relationer och barn. Att då snabbt kastas in i relationen och få bonusbarn, bli sambo och att de får ett gemensamt barn.
Inte kunna stärka sin relation innan då hon ska testa av gamla relationer. Sen stå själv med bebis och två bonusbarn och relationen är på upphällning och allt är bara rörigt.
De var typ ihop lite mer än ett år. Och hann allt detta.
Mitt i det står Lukas. Det är så oerhört tragiskt. Och att hålla på som du och hitta på skit att kasta bara för att ha rätt.
Dotterns död var oerhört tragisk och hur den uppstod får vi aldrig veta men nej Lukas skakade och dödade inte det barnet.
Det är fastställt.