Citat:
Ursprungligen postat av
gingerlady
Hon svarade på hur L hade känt fler Juni var född, svaret blev ”han var så lycklig att han gick på moln”
Å jag tror han varit det om relationen mellan mamma och pappa hade fungerat som det bör när två personer får ett barn.
Med tanke på att polisen avfärdat henne som misstänkt så talar det för att hon inte heller bör vara den som gjort de, men dom kan också ha helt fel.
Det verkar ändå inte vara så att han är någon psykiskt sjuk människa som mördat sitt barn, eller ond på något sätt. Har han gjort de så tror jag på att han fått en "blackout" för han varit jävligt stressad över hela sin livssituation och tappat de under några sekunder.
Är det på det viset så tror jag han bär på en fruktansvärd ångest. De skulle vem som helst göra som gjort något sånt.
Alltihop detta är bara en ren å skär ångest historia där man ändå känner medlidande för L.
Att I inte verkar lyfta fram han som monster, vilket man anade, talar ju ändå för att de finns något mänskligt i henne.
Jag hoppas på att han blir friad ändå. Killen förtjänar inte allt de skitet han satts i.
Vi får spänt vänta och hoppas att primecrime släpper rättegången hyfsat fort.