2023-02-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gingerlady
Nä och inte ensI som är mamma till flickan orkade vara där mer än när hon var tvungen att vittna, drog där ifrån så fort hon bara kunde 😓

Var du där? Sas det något av intresse?
Citera
2023-02-07, 18:05
Medlem
gingerladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Trist diskussion om inte handlar om fallet utan om att folk låtsas att jag skulle närvara.
Jag har aldrig sagt att jag ska göra det.
Det finns inte på kartan att jag slösa bort ledig tid på att sitta och sunka som en nyfiken gås i en rättegångssal.
Och tydligen har ingen annan heller intresse av att göra det.
Dessutom så om jag hade varit där så hade jag inte brytt mig om att göra några summeringar om inte Lukas föll död ner eller bröt ihop i ett långt erkännande.
Inte ens lokalblaskan ser något intresse i att hänga där.
diskussion om inte handlar om fallet utan om att folk låtsas att jag skulle närvara.
Jag har aldrig sagt att jag ska göra det.
Det finns inte på kartan att jag slösa bort ledig tid på att sitta och sunka som en nyfiken gås i en rättegångssal.
Och tydligen har ingen annan heller intresse av att göra det.
Dessutom så om jag hade varit där så hade jag inte brytt mig om att göra några summeringar om inte Lukas föll död ner eller bröt ihop i ett långt erkännande.
Inte ens lokalblaskan ser något intresse i att hänga där.[/quote]
Nää och varför skulle de? Inte ens I som var mamma åt Juni orkade vara där utan drog så fort hon bara kunde 😓 Det första hon frågade när rättegången öppnades var om hon måste vara där 😓 Hon fick gå och bara närvara när hon skulle vittna.

Hon vittnade men hade inte mycket att säga om nått.
När advokaten frågade om L brukade bli arg svarade hon nej, när de frågade om han brukade bli aggressiv så var svaret även där nej. Dessutom kunde hon inte beskriva hur L beter sig när han blir arg, hon visste inte hur han brukade vara då, sa hon.

Låter inte riktigt som en man som helt plötsligt får för sig att våldsamt skaka det bästa han har till döds.
Citera
2023-02-07, 18:07
Medlem
gingerladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazinglove
Var du där? Sas det något av intresse?
Blev nått knas när jag skulle citera till dig, det kom som citat till Silopsilop, så där står lite info om det som hände i dag.
Citera
2023-02-07, 18:09
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Nä och inte ensI som är mamma till flickan orkade vara där mer än när hon var tvungen att vittna, drog där ifrån så fort hon bara kunde 😓

På rättegången?
Citera
2023-02-07, 18:10
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Blev nått knas när jag skulle citera till dig, det kom som citat till Silopsilop, så där står lite info om det som hände i dag.

Trollar du? Var ingen rättegång idag…
Citera
2023-02-07, 18:23
Medlem
gingerladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
På rättegången?
Ja på rättegången. Nej inte i dag men i går var det första dagen.
Citera
2023-02-07, 18:27
Medlem
gingerladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Trollar du? Var ingen rättegång idag…
Dessutom så tog det så lång tid innan hon svarade på frågorna så det drog ut en hel del på tiden.
När de sen planerade nästa dag och en av dem sa att de kanske skulle räkna med att Ls förhör skulle ta längre tid än Is, sa domaren ”det Behöver det inte göra, L kommer antagligen inte dra ut på svaren lika mycket som I”
Citera
2023-02-07, 18:40
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Nää och varför skulle de? Inte ens I som var mamma åt Juni orkade vara där utan drog så fort hon bara kunde 😓 Det första hon frågade när rättegången öppnades var om hon måste vara där 😓 Hon fick gå och bara närvara när hon skulle vittna.

Hon vittnade men hade inte mycket att säga om nått.
När advokaten frågade om L brukade bli arg svarade hon nej, när de frågade om han brukade bli aggressiv så var svaret även där nej. Dessutom kunde hon inte beskriva hur L beter sig när han blir arg, hon visste inte hur han brukade vara då, sa hon.

Låter inte riktigt som en man som helt plötsligt får för sig att våldsamt skaka det bästa han har till döds.

Hur verkade L?
Citera
2023-02-07, 18:41
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Dessutom så tog det så lång tid innan hon svarade på frågorna så det drog ut en hel del på tiden.
När de sen planerade nästa dag och en av dem sa att de kanske skulle räkna med att Ls förhör skulle ta längre tid än Is, sa domaren ”det Behöver det inte göra, L kommer antagligen inte dra ut på svaren lika mycket som I”

Fick du känslan att det var många på hennes "sida" som åhörare? Hon var ju orolig i ett mess till V, där hon typ skrev "kommer du finnas kvar när allt är över?" (kanske inte ordagrant formulerat) Innan hon visste utgången på flickan.
Citera
2023-02-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Fick du känslan att det var många på hennes "sida" som åhörare? Hon var ju orolig i ett mess till V, där hon typ skrev "kommer du finnas kvar när allt är över?" (kanske inte ordagrant formulerat) Innan hon visste utgången på flickan.

Det var ju flera månader sedan. Tror vi kan vara överens om att denna tjej byter karl oftare än hon gör sig av med dom. Hon har nog hunnit med ett par stycken sen i somras när V var aktuell!
Citera
2023-02-07, 19:10
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5

Han drog nog direkt när hon blev häktad får vi hoppas.
Citera
2023-02-07, 19:11
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ja på rättegången. Nej inte i dag men i går var det första dagen.

Du skrev idag, därav min fråga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in