Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Trist diskussion om inte handlar om fallet utan om att folk låtsas att jag skulle närvara.
Jag har aldrig sagt att jag ska göra det.
Det finns inte på kartan att jag slösa bort ledig tid på att sitta och sunka som en nyfiken gås i en rättegångssal.
Och tydligen har ingen annan heller intresse av att göra det.
Dessutom så om jag hade varit där så hade jag inte brytt mig om att göra några summeringar om inte Lukas föll död ner eller bröt ihop i ett långt erkännande.
Inte ens lokalblaskan ser något intresse i att hänga där.
diskussion om inte handlar om fallet utan om att folk låtsas att jag skulle närvara.
Jag har aldrig sagt att jag ska göra det.
Det finns inte på kartan att jag slösa bort ledig tid på att sitta och sunka som en nyfiken gås i en rättegångssal.
Och tydligen har ingen annan heller intresse av att göra det.
Dessutom så om jag hade varit där så hade jag inte brytt mig om att göra några summeringar om inte Lukas föll död ner eller bröt ihop i ett långt erkännande.
Inte ens lokalblaskan ser något intresse i att hänga där.[/quote]
Nää och varför skulle de? Inte ens I som var mamma åt Juni orkade vara där utan drog så fort hon bara kunde 😓 Det första hon frågade när rättegången öppnades var om hon måste vara där 😓 Hon fick gå och bara närvara när hon skulle vittna.
Hon vittnade men hade inte mycket att säga om nått.
När advokaten frågade om L brukade bli arg svarade hon nej, när de frågade om han brukade bli aggressiv så var svaret även där nej. Dessutom kunde hon inte beskriva hur L beter sig när han blir arg, hon visste inte hur han brukade vara då, sa hon.
Låter inte riktigt som en man som helt plötsligt får för sig att våldsamt skaka det bästa han har till döds.