Citat:
Du tydligen helt jävla körd i huvudet.
Bella säger att barn satt där
Hon säger inte att hon tror det för att dom brukar göra det utan hon säger att barnen satt där.
Sen förklarar hon vad barnen brukar göra där.
Fixar du inte ens lågstadiesvenska så sluta skriv till mig för det är bara tradigt att försöka förklara för klart underbegåvade när det hamnar på en nivå man ska stava sig igenom.
Alla som inte är totalkörda i huvudet vet att hon inte riskerar något åtal.
Hon är avförd från utredningen eftersom den friat henne från misstanke.
Bella säger att barn satt där
Hon säger inte att hon tror det för att dom brukar göra det utan hon säger att barnen satt där.
Sen förklarar hon vad barnen brukar göra där.
Fixar du inte ens lågstadiesvenska så sluta skriv till mig för det är bara tradigt att försöka förklara för klart underbegåvade när det hamnar på en nivå man ska stava sig igenom.
Alla som inte är totalkörda i huvudet vet att hon inte riskerar något åtal.
Hon är avförd från utredningen eftersom den friat henne från misstanke.
Jag brukar inte använda sådana ord om människor "att de är körda i huvudet " men kan inte annat säga om dig du är fullständigt körd i huvudet,
Självklart försvarar du din närstående Bella med vad hon säger, medan ditt agg och hat fullständigt lyser igenom när du nämner Lucas.
Hur kan du vara så säker på att Bella talar sanning ? du misstror ju det mesta som Lucas säger .
Jo du jag fixar nog mer än lågstadiesvenska, men du befinner dig inte ens på den nivån, ditt språkbruk är absolut inte det bästa.
Du får nog ta och tagga ner dig en aning, du anser att du behöver stava dig igenom mina inlägg för att jag är underbegåvad, hur tänker du nu ? är det jag som är underbegåvad för att du behöver stava dig igenom mina inlägg. Nej du behöver nog ta till både den begåvningen som du fått och kanske även koppla på din begåvningsreserv.
Som jag har sagt och skrivit till dig tidigare , det finns inget som säger att inte hon kommer att komma upp i detta ärendet igen, det har hänt vid tidigare tillfällen .