'Måste bara säga att det är helt underbart att se silopsilpos härjningar. I ALLA andra "stora fall" finns det ALLTID en nära släkting eller mgm själv som härjar runt som rabiat och försöker med olika konspirationer, den ena blekare än den andra, att få mgm att framstå som guds bästa barn, och ALLA andra som nånsin läser tråden inser direkt att 1: mgm är toksyldig och 2 att det är personen själv eller typ farsan som sitter bakom skärmen.
Här? Här är det tvärtom, en person som inte ens är skyldig...eller ja, inte ens åtalad menar jag, som har nån fanboy(girl) som dag och natt försöker med roligare och roligare varianter att spela oskyldig, men det ända som händer är att alla normala människor inser hur genomkorkad och skyldig cepet är. Snyggt jobbat.
Jag är dessutom, av anledningar, road av hur trådattityden ändrades ett par timmar efter fup-släp, från att alla var övertygade om att pappan var skyldig till att inse att det kan ligga en eller annan hund begraven och går bananer på mamman, som då alltså INTE är åtalad (?).
Jag var lite sugen på att försöka göra en insats för att få kreti och pleti i tråden att inse vilken hemsk människa vi hade att göra med, men det blev en del instadumpar postade, en del folk som sen tidigare hade varit fascinerade av hennes vandel via olika bloggar och kastade lite ljus och så kom fuppen och alla läsa om vilken hemsk och vedervärdig person hon är.
Synd at micro är bannad, hon var på den gamla goda tiden, innan fuppen, horrövens största försvarare, jag var lite säker på att de var polare - av den enkla anledningen till att INGEN som vet nåt om kvinnan kan tro annat än att det är White Trashdrottningen av allt white trash. Meeeeen, jag bara måste dela med mig av vad människan tycker är lämplig klädsel på sin egen dotters dop.
https://imgur.com/a/zfDEKqh
Horröven lämnade heller inte sin dotter för första gången efter 2,5 månader efter födseln utan knodden var strax passerad två veckor innan hon egentligen skulle vara född när horröven dumpade av sin unge hos J's faster för att åka in till sthlm över natten och...ja, bete sig så tvivelaktigt som bara I kan
Edit: En av de roligaste personerna som jag dessutom har könt i nästan hela mitt liv kallar henne inte för horröven, utan det än mer elaka "Det rödhåriga fettot" men jag är för snäll både mot fetton och gingers för att kalla henne det