Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Har läst lite till nu. Har I någon personlighetsstörning? Nästan alla som är i kontakt med henne säger att hon verkar känslokall och obrydd om sina barn. Varför?
Markus som hon tidigare jobbat med som var en av de första på plats uttrycker detta tydligt. Hon gick inte rakt in till sin flicka som sades vara i dåligt skick utan uttryckte att det var roligt att träffa honom där vilket han fick påpeka inte passade sig när det var massa människor som arbetade med liväddning på hennes dotter.
Missförstå mig inte nu, det är inte hon som mördat sitt barn och det är inte hennes fel men med vad är det för "fel " på henne som gör att hon endast verkar bry sig om killar? Någon som vet?
Jag skrev tidigare här i tråden ang det.
Men nu verkar folk förstå vad det är jag menade med hennes skeva beteende, nåt är ALLVARLIGT fel.
Saker jag reagerade på:
* Första pappan uttalar även att det inte skulle förvåna honom OM hon var anledningen till flickans död, och att historian liknande i när deras gemensamma son fick andningsuppehåll och CP skada pga syrebristen. Han vittnar om hennes dåliga tålamod & humörsvängningar.
(Finns bilder på hennes son med cp skadan med samma typ av blåmärke på kinden som flickan som dött nu)
* L*kas talar om hur hon tappar det helt gång på gång och där hon uttrycker att hon kasta in barnet in i en vägg osv. Han vittnar om hur dåligt hon behandlade barnen, drog och gapade på dom.
* Vidare står det i rättsmedicinska utredningen att en sådan skada som flickan fått blir värre över tiden och väldigt fort men man kan inte heller säga exakt "den här tiden" då det även kan ta lite tid.
* Barnen säger att det var första gången flickan var såhär tyst hela natten.
* Mamman skriver på ett SMS: "TÄNK för i helvete på vad du säger"
* Mammans lucka där hon var hemma var ca kl 17.00 och L säger att han inte vet vad hon gjorde med dottern då.
Jag tror att hon var rädd för att förlora dom andra barnen, Lukas är för kär i henne och skyddar henne så hon skulle få chansen att få vara med sina barn och "offrar sig" för henne". Ni kan läsa i sms hur blind han var i henne som stod ut med att låg med andra. Hon ser V som sitt alibi och åker till honom som planerat.
Bådas likgiltighet talar högt för sig själv.
Hon kan vara skyldig men hon har ett "bra" skydd av att ha spenderat natten där hos sin älskare, oavsett om hon var delaktig så kan hon inte åtalas om åklagaren inte kan idiotsäkert bevisa att hon var där på plats. Det betyder inte per automatik att man inte varit delaktig eller orsakat skadan/skador.