2022-07-24, 07:16
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luriflaxfluxflax
Fredrik öppnade sitt hjärta och hem för somaliska kokainlangare.
Han vill att hans barn ska ta del av den mångkulturella knarklangningen! En riktig förebild för alla moderater.

Lite konkurrens på marknaden pressar ju förvisso priserna till vår fördel. Kan förlåta hans son för det, men att fiffla med stålar och skatt som dottern nu anklagas för? Det är en ohederlig stöld
2022-07-24, 07:19
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Du kan ta negern ur djungeln, men aldrig ta djungeln ur negern.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-var-kannibal

Med neger och tivolitattare i släkten kan man gå hur långt som helst.
2022-07-24, 07:29
Medlem
Mogaku-sans avatar
Varför blir man inte längre förvånad. Inte ens en tidigare statsminister har koll på vad dennes egna barn sysslar med. Tycker inte det minsta synd om något av barnen när de uppenbarligen inte lyckats med att inte begå någon form av brott.

"Sonen och dottern" kan bli deras gemensamma alias likt "Bonnie och Clyde."

Fredrik misslyckades totalt med dessa två barn som valde en kriminell livsstil framför att sköta sig. Dottern borde haft bättre omdöme än sin bror.
2022-07-24, 07:34
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Ja, att upplåta ditt konto och ta ut pengar för en annan persons räkning är penningtvätt och det är vad hon gjort sig skyldig till.
Är hon redan dömd?!
2022-07-24, 08:53
Medlem
JustZlatans avatar
Vilken jövla trash-familj Reinfeldts är. Snorungar som snortar kokain och stödjer gängvåld i samhället. Fredrik Reinfeldt har säkert tagit droger också när han var yngre. Sånt går i arv.
2022-07-24, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Vilken tidning blir först att publicera?
Journalisterna måste väl bekräfta uppgifterna på måndag eller går det innan dess?

Hela FUP där uppgiften dyker återfinns i startinlägget i den här tråden om någon vill verifiera sanningshalten. Tror dock inte media bedömer detta vara av intresse då Ebba inte hör till de tilltalade i målet:
(FB) Mikail Tuncers (Shottaz/FLG) åldringsbedrägerier, rättegång 2022, Stockholm
2022-07-24, 09:50
Medlem
Så Fredrik Reinfeldt köper sex av horor. Och hatar vita svenskar.
Farfar Reinfeldt är alkis och kör på fyllan.
Ena sonen pundar och åker dit i en polisrazzia.
Dottern är inblandad i penningtvätt från åldringsrånande svartingar.
Föräldrarna skiljer sig.
Mamman är taleskvinna för apkoppsspridare och andra perversa och psyksjuka.
Folk skjuter ihjäl sig hemma hos dem.
Senast redigerad av SnagIT 2022-07-24 kl. 09:52.
2022-07-24, 09:53
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vilken jövla trash-familj Reinfeldts är. Snorungar som snortar kokain och stödjer gängvåld i samhället. Fredrik Reinfeldt har säkert tagit droger också när han var yngre. Sånt går i arv.

Fredriks farsa Bruno var ju alkis och körde på fyllan.

Edit: tvåa på bollen.
2022-07-24, 10:12
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Fredriks farsa Bruno var ju alkis och körde på fyllan.

Edit: tvåa på bollen.

Det sägs ju att barnen tar efter föräldrarnas föräldrar.
2022-07-24, 10:49
Medlem
Detta blir ju ironiskt, då ju Moderaterna vill skärpa straffen för brott och i dagarna har de ju talat för skärpta straff för åldringsbrott. Den som skriker högst blir inte sällan själv ertappad, det har nog gällt genom hela historien. Jesus sade ju, att den som är fri från synd skall kasta första stenen.
2022-07-24, 11:18
Medlem
Äpplena faller alltså in långt från trädet…

Föräldrarna är frånvarande. Mycket i barnens uppväxt är en fasad i o m offentligheten. Barnen växer säkert upp med press på sig att vara perfekta.

Konsekvensen blir en dotter som utvecklar daddy issued, revolterar och dras till gangsters.

Sonen utvecklar ett kokainmissbruk.
2022-07-24, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Nja, sådär jättetyst var det inte om du frågar mig. Jag sökte på "Reinfeldt kokain" och det gav träffar så det räckte och blev över på etablerad nyhetsmedia. Mitt minne av detta är likadant, det var skriverier om Erik och hans straff, möjligt att det inte stod på löpsedlarna...men "mörkades", det tycker jag är att ta i.

Annars håller jag med dig angående att detta borde få medialt utrymme också (under förutsättning att det är sant) och så kommer det nog att bli, journalister läser såklart på FB de med (trots att de säger sig hata FB ) och fiskar efter nyhetsuppslag. Skillnaden är väl att en seriös journalist (om det finns några sådana kvar) behöver källgranska innan det publiceras, det tar väl ett par dagar kan jag tänka mig.

Tänk den självbiografin.

Filippa stack direkt när hon fick igenom Karolinska, äldste sonen dricker hejdlöst och heilar, på stan. Skriker på invandrare och lever Allan Ballan.

Den 2a sonen festar och knarkar loss hejdlöst i farsans lägenhet i Stockholm.

Vad hände med familjen Reinfeldt.

PS (ni får källgranska det jag skriver åvan då det bara är taget från minnet)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in