Citat:
Ursprungligen postat av
Doraemon-FTW
Ja, det är bättre nu, men vilka gator är det som styrs av kriminella? Inte min gata eller någon gata jag brukar gå på i alla fall. Och svenskar ser jag fullt av så fort jag går ut.
Innan jag flyttade ifrån "orten" så kunde jag inte gå ut alls pga att de kriminella babbarna som styr stadens narkotikahandel bodde dels i mitt kvarter samt de omkringliggande.
Inte roligt när de misstänkte att man var något man inte var när man råkade befinna sig på fel plats vid fel tillfälle.
Detta resulterade i verbala hot och trakasserier, hot medelst skjutvapen samt försök till grov misshandel innan jag flyttade till en helsvensk liten by ute i skogen utan blattar och de närmaste orterna är blattefria de med tack och lov.
Skönt att slippa skottlossningar, bilbränder, den organiserade knarkmaffian, oron för att få bilen uppdelad mm.
Babbarna brukade även stena väktare, slå sönder obevakade polisbilar, bränna ner näringsverksamheter, hota upp journalister mm.
Väldigt få etniska svenskar vågade gå ut efter mörkrets inbrott pga risken för att råka ut för lite berikning och de flesta man känner som bor kvar vill flytta men är fast av ekonomiska skäl.
Vi hade behövt ha tillbaka dåtidens skinnskallar. Trots deras brister så var de tillräckligt orädda och våldsbenägna så att babbarna inte vågade sig in i deras områden tex gamla stan i Sthlm för att ta ett exempel för då hade de blivit ihjälslagna och det visste de om.
Jämfört med vart jag har bott, sett och själv blivit utsatt för av vandrande kebaber så var det rena himmelriket att växa upp på en helsvensk liten ort full av skinnskallar på 90 talet.