Citat:
Ursprungligen postat av
Wowbagger2000
Håller med, alla har inte det intresset, och det är du knappast ensam om i dagsläget.
Själv fattar jag dock inte hur folk har råd att lämna in bilen för minsta skitsak, tycker det är dyrt bara att köpa delar när något ska fixas, men som sagt, man har olika intressen.
Har inte mycket val. Är inte det att jag har överdrivet med pengar men är inkompetent när det kommer till bilar samt så har jag ingen utrustning eller vänner med bilintresse att ta hjälp av. En så enkel sak som lambdasond är för mig jättesvårt att lösa om jag inte vet vilken det är, osv osv. Jag har inte ens möjlighet att läsa av felkoder hemma liksom.
Men enligt kommentarer här är jag ju uppenbarligen helt efterbliven och borde omyndigförklaras :''''''D
Tur det finns människor som är duktiga och intresserade av olika saker, tänker jag

Jag är jävligt duktig på annat, jag får vara glad för det istället.
De här som kommenterar i olika trådar och bara trycker ner folk borde fundera över när de själva behöver andras kompetens i frågor de inte själva behärskar.
Oavsett tack allihopa för svar. Allting verkar lösa sig och det kommer nog inte gå på många kronor i slutändan vad det verkar (inga alls förmodligen).