2022-07-21, 16:18
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Blev faktiskt rejält chockad förra sommaren vid en allmän badplats, unga som vuxna hade string.
Känns ju sådär bekvämt att titta på unga tjejers skinkor.

Menar det sätt åldersgräns och håll det 18 el21
Citera
2022-07-21, 16:18
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Vill de inte att man ska titta, så får de väl klä sig annorlunda? Varför är det så svårt för folk att begripa?

Precis men ekvationrn går inte ihop som jag dkrev
Citera
2022-07-21, 16:19
Medlem
Men, hallå....String har väl alltid funnits. Kolla in 80talet....
Citera
2022-07-21, 16:20
Medlem
Är väl ingen större skillnad än på 80-talet?Bortsett från att de då även var topless. Enda gången det stör är om de sitter på en heffaklump.
Senast redigerad av Ohorsamhet 2022-07-21 kl. 16:23.
Citera
2022-07-21, 16:21
Medlem
Duvlorts avatar
Klart de vill vi ska titta men kanske inte stirra, tycker det är ett trevligt mode.
Ju mer de tänjer på gränserna, desto mer tolerant måste samhället bli.
Citera
2022-07-21, 16:26
Medlem
frdks avatar
Det är som vanliga kläder,
Visa gärna former men det måste finnas kvar något för fantasin för att vara sexigt och vackert.
För naket blir bara billigt och trashigt.
Stringbikini är tyvärr under den kategorin, för lite till fantasin för att vara smakfullt.
Om inte syftet är att vara provokativ och trashig, men då ska man gå all in och sola kameltån också till killarnas drömmande ögon.

Vad jag eg stör mig mest på vid stranden är bristen på självmedvetenhet hos folk.
Verkar som folk tror det handlar om sitt ego, bevisa att man kan bryta "normer".
Har inget med det att göra, handlar om smakfullhet.

Varje plagg har sina för och naktdelar som passar för olika kroppstyper.
Är man överviktig ska man tänka på ett annat sätt än om man är normalviktig eller undervikt.
Har man stora byst/bak ska man tänka på andra sätt än om man har medel eller små osv.
finns bikinis som är designade för just detta, även för män finns det badkläder som är designade för olika kroppstyper.
En miss i klädsel gör att man inte ser bra ut alls, rätt valda kläder så ser man mycket bättre ut.
Citera
2022-07-21, 16:33
Medlem
Knotknets avatar
Jag älskar detta mode, det är så snyggt med stringbikini på unga tjejer. Kul med tjejer som är stolta över sina kroppar.
Citera
2022-07-21, 16:49
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Förstår mig inte på detta. Var på stranden och tjejer som typ kan vara från högstadiet och gymnasiet+ gick omkring med baddstring , är det ett nytt mode och vad tycker ni grabbar om det. Själv gillar jag inte det då vi måste täcka oss därnere när det gäller badbyxor av olika slag. Det är klart man tittar fast man inte vill med respekt. era tankar och synpunkter grabbar.

På slutet av 70-talet o början av 80-talet solade tjejerna topless.
Det var tuttar både här o där.
Det ansågs som helt normalt.

Så string bikini är ju ändå en bit tyg över muttan.

Annars så tycker jag badmodet gått åt andra hållet när ”våra nya grannar” intagit badstränderna. Damerna är ordentligt inpackade i tyg o flämtar i skuggan. Grabbarna fläker ut sina håriga kroppar i speedos…
Citera
2022-07-21, 16:50
Medlem
Tycka vad man vill men om 30 år sisådär så kommer detta vara ett minne blott. Då kommer de flesta ställen ha sina egna shariapoliser så string på badstranden kommer inte finnas vare sig ni gillar det eller ej.
Citera
2022-07-21, 16:53
Medlem
Tjejer/kvinnor kan gå i tajta minimala trådar så allt syns..
vad händer om killar/män gör detsamma med figursydda stringtanga där pungen ligger i egen påse och dolmen får rörformat fodral och svajar fritt… skulle kvinnor imponeras av en slak kuk eller blir det motsatt effekt?
Citera
2022-07-21, 16:54
Medlem
Ghastens avatar
Beror på har du kropp för det inga problem. Men dom flesta passar inte i string.
Citera
2022-07-21, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Tjejer/kvinnor kan gå i tajta minimala trådar så allt syns..
vad händer om killar/män gör detsamma med figursydda stringtanga där pungen ligger i egen påse och dolmen får rörformat fodral och svajar fritt… skulle kvinnor imponeras av en slak kuk eller blir det motsatt effekt?
Har du aldrig varit i Italien?

jag läste nog bara halva inlägget du pratar alltså inte om speedos? :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in