2022-07-21, 14:24
Medlem
HemligaVargens avatar
Förstår mig inte på detta. Var på stranden och tjejer som typ kan vara från högstadiet och gymnasiet+ gick omkring med baddstring , är det ett nytt mode och vad tycker ni grabbar om det. Själv gillar jag inte det då vi måste täcka oss därnere när det gäller badbyxor av olika slag. Det är klart man tittar fast man inte vill med respekt. era tankar och synpunkter grabbar.
Citera
2022-07-21, 14:29
Medlem
tigerpus avatar
Barn blir ju programmerade redan från ung ålder att det är sexigt att visa så mycket skinn som möjligt.
Visst är det fint men tycker det kan bli lite för mycket ibland
Citera
2022-07-21, 14:32
Medlem
sommarlovs avatar
Kalla mig bakåtsträvare, men jag tycker hel baddräkt är snyggt och läckert!
Naken är man hemma i sängen.
Citera
2022-07-21, 14:34
Medlem
Vi lever i sociala medier-åldern, den som visar mest röv får mest uppmärksamhet.

Du skulle kunna gå i en vanlig baddräkt, men det kommer alltid finnas nån tjej därute som är klädd i ett snöre istället och norpar den där dyrbara bekräftelsen.

Skiter i vilket faktiskt, upp till dem om de vill klä sig så, man kan glo lite och så slipper man följa nåt jävla konto som genererar klicks
Citera
2022-07-21, 14:38
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Kalla mig bakåtsträvare, men jag tycker hel baddräkt är snyggt och läckert!
Naken är man hemma i sängen.

Håller med dig. Speciellt när kvinnan har större former.
Slimmade tjejer ser ännu smalare ut i det och det är mindre attraktivt.
Citera
2022-07-21, 14:40
Medlem
Snabbalirarens avatar
Det är ju underbart, enda nackdelen är väl som du säger att den lille kan resa sig lite men det får man ta. Mycket fint o se på under sommarn 👌
Citera
2022-07-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
baddstring , är det ett nytt mode och vad tycker ni grabbar om det.

Den första ska ha designats och producerats av Rudi Gernreich 1974. Så det är inte ett helt nytt mode.

https://www.metmuseum.org/art/collection/search/91774

Jag tycker bättre om hans monokini från ett decenium tidigare, 1964.

https://www.reddit.com/r/OldSchoolCo...designer_rudi/
Citera
2022-07-21, 14:46
Medlem
TheKhurgans avatar
Har också noterat väldigt många string i sommar.
Så länge det är vuxna kvinnor som har det tycker jag bara att det är nice.
Lite vulgo kanske, men bättre än baddräkt i alla fall.

Satt på en strandbar en gång med en tjej som hade en virkad bikini. Tror det är virkad när det är lika mycket "hål" som snöre eller hur man ska förklara det.
Då såg man både fittan och nipplerna. Men hon var ett luder i och för sig, så det kanske inte var så konstigt.

Men string är ok. Tycker nog att små bikinitrosor är snyggare, men det är väl inte så noga. Har man solglasögon på sig som en rutinerad strandbadare är det bara att titta och njuta av utsikten.
Citera
2022-07-21, 14:57
Bannlyst
Ska nog till stranden snart och bevittna spektaklet själv. Idag är nog många på stranden.
Citera
2022-07-21, 14:57
Medlem
Bikini string på badet är värre än huckle och kjoltyg. När jag ser det senare tänker jag inte så mycket. När jag ser en med string tänker jag porr film och att hon är värd som min spott loska.

Men det vet hon nog själv också att hon är värd lika mycket som en spottloska i slutändan.

Tur att det finns rena tjejer lite här o där ändå.
Citera
2022-07-21, 15:02
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Kvinnor ska bära string - punkt. Allt annat är klassat som mormorkläder och är förknippat med osexigt, äckligt, värdelöst, vidrigt +700 andra negativa epitet.

Män som dejtar tjejer som inte bär string är bögar.
Citera
2022-07-21, 15:09
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NjaNjoNji
Bikini string på badet är värre än huckle och kjoltyg. När jag ser det senare tänker jag inte så mycket. När jag ser en med string tänker jag porr film och att hon är värd som min spott loska.

Men det vet hon nog själv också att hon är värd lika mycket som en spottloska i slutändan.

Tur att det finns rena tjejer lite här o där ändå.

Taliban? Både roande och oroande att extrem högerkonservatism och religiös fundamentalism är så nära varandra i både tanke och gärning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in