2022-07-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
En villkorlig dom med en prövotid på två år som inte gått ur. Inte smart av henne. Blir hon dömd för detta så kan åklagaren ändra påföljden för hennes tidigare brott.

mmmm självklart kommer man starta en utredning baserat på påstådda uppgifter i en krönika på internet.
Citera
2022-07-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Hon är expert på ljuga av husfifflet med den senila snubben att döma

Om vi skall vara ärliga så har nog den (inte alls) senile gubbens ombud varit de som stått för lögnerna.
De har till och med haft vänlighet att sätta dem på pränt och skicka in dem till rättsväsendet
Citera
2022-07-19, 20:15
Medlem
Om jag får Gissa.

Jimmie, Nooshi eller Ebba.
Citera
2022-07-19, 20:18
Medlem
Fimbulramns avatar
Margaux är ganska aktiv på nätet med mycket familjebilder. Har svårt att tro på kokain där.

De som tror att de sitter på en video verkar spinna för fullt. Bara BS om de inte lyckas få ut den.
Citera
2022-07-19, 20:25
Medlem
Raktinyllets avatar
Inte för att jag bryr mig om vad folk gör med sina egna kroppar men tror knappast någon partiledare skulle vara dum nog och sitta och snorta kokain framför vittnen.
Citera
2022-07-19, 20:25
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Det handlar självklart om Ebba Busch, om det här nu skulle vara sant, vilket det inte känns så jättesäkert att det är. Ingen annan partiledare hänger så regelbundet med "influencers", och speciellt inte sådana som tar kokain.

Du hade blivit förvånad hur etablerat kokain är. Efter ett eget race med innefolket var det namn jag aldrig kunnat ana som piffade upp helgen med kola.

Hur som så är det uppenbart att texten skrivits med syfte att hänga ut Ebba och enbart för att smutskasta. Kvinnan behöver knappt alkohol för att lätta på sina hämningar och ha en kul kväll.
Senast redigerad av fiftyforfifty 2022-07-19 kl. 20:28.
Citera
2022-07-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VengaBoys
Några personer har videon men vad de kommer göra med dessa är oklart. Att släppa videon skulle avslöja de.

Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Margaux är ganska aktiv på nätet med mycket familjebilder. Har svårt att tro på kokain där.

De som tror att de sitter på en video verkar spinna för fullt. Bara BS om de inte lyckas få ut den.

Enligt uppgift i tråden ska ha varit taxibilens övervakningskamera som spelade in, video som SÄPO ska ha beslagtagit men som redan kopierats av antingen taxichaför eller taxibolag, om jag minns rätt. Men det är väl än så länge obekräftade uppgifter så kan ju vara BS.
Kanske taxi-folket nu försöker utpressa? Dock verkar sådant knepigt i dagens digitala tider för varför skulle den utpressade tro på att alla kopior av filen radreras?
Citera
2022-07-19, 20:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad yrar du om? HUR skulle dom outa sig på Flashback om de lägger upp filmen menar du?

Det är ju redan känt att någon har spridit den så varför i hela friden skulle det göra någon skillnad?

Tänkt lite nu innan du svarar!
Är du helt trög eller, det har rört sig om medpassagerare i taxin, minst 2 max 5 om det varit en minibuss plus chaffören. Sannolikt nära bekanta och kompisar till Maragaux och TjackEbba. De vill väl inte bli röjda som golare för EB, MG då är ju bekantskapen helt över.
Om de outar sig för dig spelar ingen roll då du är en obetydlig nolla i sammanhanget.
Det handlar om att sällskapet outar sig till varandra.
Senast redigerad av Giant Squid 2022-07-19 kl. 20:37.
Citera
2022-07-19, 20:38
Medlem
annie lööf
Citera
2022-07-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
annie lööf

Nej, inte en chans i h
Citera
2022-07-19, 20:44
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn

Hon är singel (men har börjat umgås en del med barnets pappa) och kan därför festa obehindrat varannan vecka. Hon och Ebba var ju ute och festade 2020 och Ebba fick kritik för det pga pandemin. I hennes egen skvallertråd tas det också upp att ”det är allmänt känt att Marga*x snortar kokain”.
Citera
2022-07-19, 20:46
Medlem
mr.demons avatar
Jag gissar Ebba eller Nooshi. Jag tror att båda gillar kola och kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in